شناسه خبر : 70214
دوشنبه 29 مهر 1398 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ما ایثارگر واقعی اند!

جانباز - شرم بر شما باد...هفت سال برای این کشور دلاورانه جنگیدم برای عزت و سربلندی خانواده و وطنم، حال امروز فرزندم که شاغل در بانک صادرات است متاسفانه بانکی که به دلیل خصوصی سازی دیگر قوانین ایثارگری را اجرا نمی کند، نیز از کمترین حقوق محروم است، گناه پسر من چیست که پدرش جانباز است و در جایی که اصل 44 است و خصوصی سازی شده دارد خدمت می کند و بعد از 4 سال هنوز قرارداد موقت است؟

...جناب آقایان نماینده شرم بر شما باد. من هفت سال برای این مملکت شبانه روز جنگیدم و شما چه می کنید؟ دو سال از لغو ماموریت آموزشی فرزندان جانباز می گذرد و آن هم با رای دادگاهی که به فرزندان ما جانبازان توهین نموده و گفته طبق آن قانون (قانون خدمت رسانی ایثارگران) فرزند جانباز ، ایثارگر نیست!!!! چرا بر دهان آن قاضی نزدید؟؟!

 اگر فرزند من که شبانه روز از من نگهداری میکند ایثارگر نیست پس چه کسی ایثارگر است؟؟ گناه فرزندان ما چیست که اسیر سیاسی بازی های شما شده اند؟

 آقای نماینده دو سال از لغو ماموریت آموزشی می گذرد و شما می خواهید آن ماموریت را برای دانشجویانی احیا کنید که در آن زمان دانشجو بودند ( دانشجویان دو سال قبل) .... و حتما ده سال طول می کشد این طرح را دوباره به عنوان حقی مسلم برای تمامی فرزندان جانباز احیا کنید؟!!!...

 اگر شما می خواهید با این کارها ایثارگران را ذلیل کنید تا برای حقوق مسلم خود از شما خواهش، تمنا و التماس کنند هرگز موفق نمی شوید و تبر به ریشه خود می زنید ....

 ما کسانی بودیم که در زمان طاغوت در برابر ظالم و استکبار به پا خواستیم و شکنجه شدیم و ناامید نشدیم و هرگز نشکستیم و التماس هم نکردیم و یک نظام محکم که توسط دنیا حمایت میشد را سرنگون کردیم و در جبهه ها نیز هشت سال ما انقلابیون جنگیدیدم... همانگونه که رسول اکرم می فرمایند ((الملک یبقی مع الکفر و لایبغی مع الظلم. حکومت با کفر ممکن است بر جا بماند ولی با ظلم نه)) ... آقایان بر سازندگان این انقلاب ظلم نکنید.. ظلم نکنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، بزودی وعده های حق تعالی محقق خواهد شد و ظلم و ستم را نابود خواهد کرد. کلیه اقشار مردم ایران از بی تدبیری مسئولان سکولار و نفوذی صدمات زیادی دیدند و زندگی را با سختی فراوان تحمل میکنند اما بنابر خواست رهبر معظم انقلاب و پیشبرد سیاست های نظام اسلامی سکوت اختیار کردند زیرا مردم ایران بخوبی میدانند تنها دلسوز دین و مردم فقط رهبر معظم انقلاب است.
سیاست جذب حداکثری تمام مردم را پای صندوق های انتخابات فرا می خواند تا اتحاد اقشار مردم با هر سلیقه و دین و نژاد حفظ شود زیرا اتحاد در بر گیرنده وسیله و هدف و مقصد آرمانهای متعالی است که از ابتدای انقلاب اسلامی توسط امام راحل (ره) پایه ریزی شد و موجب اتحاد کلیه اقشار مردم حتی منافقان در آن دوران بود. البته پس از دستیابی به مقاصد مورد نظر خودی و بیگانه از یکدیگر جدا شدند. اولین تفکیک خودی و بیگانه در رفراندوم جمهوری اسلامی شکل گرفت که بیش از 98 درصد مردم جزو خودی و کمتر از 2 درصد مخالف با نظام اسلامی بودند. اکنون نیز همین تقسیم بندی کم و بیش وجود دارد و تعداد انگشت شماری در جریانهای اصلاح طلب و سکولار و غیر اسلامی وجود دارند اما همین تعداد انگشت شمار از طریق فضای مجازی و پشتیبانی همه جانبه دشمنان نظام اسلامی مدعی تعداد اکثریت مردم هستند و در این راستا رهبر معظم انقلاب خواستار کنترل فضای مجازی برای جلوگیری از تلقین دروغ های دشمنان نظام اسلامی میباشند.
ایثارگران وفادارترین نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی میباشند که در راه اسلام و آرمانهای متعالی انقلاب از جان و مال و تمام هستی خودشان گذشتند و در طبق اخلاص نهادند و بدیهی است دشمنان انگشت شمار با هر وسیله به ایثارگران حمله کنند لیکن مقاومت و صبر انقلابی ایثارگران همواره دشمنان را مایوس و نا امید کرده است.
از مسئولین محترم فاش نیوز خواهش میکنم که پیگیری کنید تا ماموریت آموزشی به حالت اول برگردانده شود، این یعنی چی که افرادی که قبلاً شامل حالشان بوده فقط مشمول این قانون می‌شوند ، آنهایی که سابقنا از این قانون بهرمند بودن تا الان دیگر فارغ‌التحصیل شده آمد!!!
آقایان محترم نماینده مجلس هنر کردن! این طرح دردی را از فرزندان جانبازان و ایثارگران دوا نمی کند.
در ضمن خوبه که مسئولین محترم فاش نیوز در این زمینه با نمایندگان مجلس مصاحبه کنند و موضوع رو مجدداً پیگیر شوند.
مسولین محترم فاش نیوز
با سلام و خسته نباشید
شایسته است موضوع تبصره 2 ماده 44 استخدام جایگزین فرزندان ایثارگر در محل خدمت پدر را منعکس فرمایید.باور بفرمایید کمر ما ایثارگران شکسته شده.دیگر توان نداریم چرا استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر را هیکس پی گیری و اقدام نمی کنند.فاش نیوز گرامی تو را بجان آقا امام حسین ع موضوع استخدام جایگزین را بگوش مقامات برسانید.ممنون
تکلیف مارو مشخص کنید
چقدر پا در هوا بمونیم؟
اگر تصویب نمیشه بریم انصراف بدیم از تحصیل
دیگه نمیکشیم
بعد یک سال و چند ماه هنوز حتی به صحن هم نرسیده
محل کار فشار میارن
دانشگاه فشار میارن
داریم الکی سنوات میخوریم با مرخصی تحصیلی و آخرشم مجبور میشیم کلی شهریه دانشگاه بدیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi