شناسه خبر : 70215
دوشنبه 06 آبان 1398 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه وارده:

شما نفتی نیستید!

ایثارگران مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از کارکنان رسمی وزارت نفت می باشند که بدون توجه به ماده ۲۱ اصل ۴۴، قرارداد این عزیزان را با وزارت نفت فسخ کرده اند و دیگر این عزیزان را جزء کارکنان رسمی وزارت نفت نمی دانند و مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس می گوید شما نفتی نیستید

سید احمد محمدی - فداکاری ها، از خودگذشتگی ها، رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران بر همگان ثابت شده است و همه مدیون این عزیزان هستند ولی متاسفانه در بعضی مواقع مشاهده می شود که بی حرمتی و بی احترامی و هتاکی به این عزیزان شده و حتی مورد ضرب و شتم واقع شده اند که دل هر انسانی را به درد می آورد که آیا پاسخ صداقت و نیت پاک این عزیزان این است!

متاسفانه در شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به بخش خصوصی واگذار شده است و بیش از پانزده شرکت می باشند و نقش بسیار مهمی در تولید و اقتصاد دارند و بیشتر ایثارگران این مجموعه از کارکنان رسمی وزارت نفت می باشند که بدون توجه به ماده ۲۱ اصل ۴۴، قرارداد این عزیزان را با وزارت نفت فسخ کرده اند و دیگر این عزیزان را جزء کارکنان رسمی وزارت نفت نمی دانند و مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس می گوید شما نفتی نیستید و فقط از صندوق های وزارت نفت تابعیت می کنید که متاسفانه این صندوق ها هم به دلایل مختلف دچار ورشکستگی شده که از عوامل آن مدیریت های غلط و استفاده از نیروهای غیر نفتی می باشد.

از مشکلات دیگر این عزیزان این است که با توجه به قوانین و مقررات مجلس شورای اسلامی کلیه شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی موظفند به طور کامل کلیه قوانین و مقررات ایثارگران را اجرایی کنند ولی متاسفانه این شرکت ها قوانین و مقررات وزارت نفت را اجرایی نمی کنند.

متاسفانه الان تعدادی از ایثارگران هستند که با هزینه شخصی و متحمل شدن مشکلات زیاد، مدرک تحصیلی مرتبط با کارشان گرفته اند و طبق قوانین و مقررات و بخشنامه های موجود مثل سایر وزارتخانه های دیگر، ایثارگران از محدودیت تعدیل مدرک تحصیلی معاف هستند و به طور فوری باید مثل بقیه وزارتخانه ها تعدیل شوند ولی این عزیزان سال هاست که مدرک گرفته اند و تعدیل نمی شوند. از مشکلات دیگر این عزیزان عدم اجرای بخشنامه ۲۷۲۷ ایثارگران، عدم اجرایی یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان دفاع مقدس می باشد.

در صورتی که طبق ماده ۴۷ ابلاغیه رهبر معظم و فرزانه انقلاب در مورد برنامه ششم توسعه، دراین ماده بیان شده که اولویت دادن به ایثارگران انقلاب اسلامی در تسهیلات مالی و فرصت ها و مسئولیت های دولتی در صحنه های مختلف فرهنگی و اقتصادی... ولی متاسفانه تعدادی از کارمندان رسمی هستند که با سوابق کاری بیش از بیست و پنج سال و گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها بیش از پانزده سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند. که این ظلم بسیار بزرگی است که درحق این عزیزان شده است.

یکی دیگر از مشکلات این عزیزان عدم موافقت با انتقالی این آنان می باشد.

مشکلات این عزیزان هم به صورت شفاهی و همه کتبی به رئیس محترم جمهوری. وزیر محترم نفت و معاونین. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی و مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نمایندگان محترم مجلس، بارها بیان شده است و هیچ گونه پیگیری و رسیدگی نکرده اند و روز به روز اوضاع این عزیزان بدتر می شود.

با ادب و احترام وتشکر.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کسی میدونه در منطقه 9 شیکاگو چه خبره ؟
چرا انقده ظلم میکنن با اهالی این منقطه ؟ آخه بعضیا خیلی نگرانند ....
کسی میدونه چه کسی با مدیریت پیشرفتش باعث شد میلیارها متر مکعب آب دریاچه
ارومیه زیاد بشه ؟ . .... اما گوجه فرنگی کیلویی 800 تومن باشه ولی رب گوجه فرنگی بیست و چهار تومن .....
از کهکشانهای دیگه سفیر فرستادن که جون مادرتون بیاین مدیریت سیاره مارو هم قبول کنید .
سلام فاش پسرم یه چند تا مطلب اینجا گذاشت چی شد پس ...
در ضمن صفحه اولتون همش پیام میده دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست
جناب اقاي احمدي با سلام اميدوارم اولا در مورد ماده 21 توضيح دهيد آماده ام با تشكيل گروه ايثارگران وايجاد وحدت بين آنها پيگيري مشكلات ايثارگران اين مجموعه هلدينگ خليج فارس كه با دور زدن اصل44 صورت گرفته باشيم ثالثا طبق بند ف تبصره3 ماده واحده مصوبه 1393 تمام شركت هايي كه براساس اصل44 واگذار شده يا ميشوند يا در شرف واگذاري هستند يا در برنامه واگذاري هستند موظفند از تمام قوانين ايثارگران تبعيت كنند پس با تعابير فوق نه تنها مديريت هلدينگ نميتواند قانون را ناديده بگيرد حتي بالاترين مقام اجرائي كشور بايد تمكين كند زيرا طبق فرمايشات امام هركس قانون را قبول ندارد ديكتاتور است و هركس در قبال ايثارگران كارشكني كند در حد ضد انقلاب بايد تحت پيگرد قضايي قرار گيرد اينجانب منتظر تماس حضرتعالي و اتحاد ايثارگران هستم سيد علي علويان
با عرض سلام و خسته نباشد و تشکر فراوان از شما بخاطر پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران .
من در پتروشیمی های زیر مجموعه ی هلدینگ خلیج فارس کار میکنم.پدرم تمام خدمت سربازی خود را در جبهه های حق علیه باطل گذرانده است.که با تایید یگان خدمتی،سه چهارم آن داوطلبانه محاسبه گردید.مثل همه ی ایثارگران امیدوار به تبدیل وضعیت بودیم که تازگی میشنویم ک شرکت خصوصی است.خب اگر شرکت خصوصی است پس چرا وزیر نفت مدیر عامل ها را عزل و نصب میکنند؟اگر خصوصی است چرا از نیروهای رسمی نفت به عنوان مدیر عامل و مدیر عملیات و رییس حراست و دیگر مناصب در شرکت استفاده شده است.نوبت به تبدیل وضعیت ایثارگران که شد شرکت هم شد سهامی خاص.لطفا پیگیر باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi