شناسه خبر : 70219
دوشنبه 29 مهر 1398 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوژه ها و طعمه های ضد انقلاب

محسن -  سلام؛ تشویق ضد انقلاب داخل برای عرضه اندام و تبدیل شدن به قهرمان ضد انقلاب طبیعی است اما مطالعه این نظر بدون تردید بلافاصله ذهن را به سوی تعداد انگشت شماری از اشخاص و مسئولان داخلی هدایت می کند که دستمایه عرضه اندام ضد انقلاب خارج نشین و تشکیل چنین سایت های مبتذل به همان تعدادی شده که نویسنده از آنها نامبرده است و همیشه موجب آزار دل های مردم و دلسوزان انقلاب شدند.

لازم است به مسئولان مربوط که در ارتباط با ایجاد یا باعث شکل گیری سوژه ها و طعمه های ضد انقلاب می باشند خدا قوت عرض نماییم. آنها بر اساس تاریخ گذشته استعمار ایرانیان بخصوص در دوران قاجار به راحتی از کشور خارج شدند و بوسیله پول های حرامی که از قبل جمع آوری کردند در کشوری خارجی ساکن شدند که هنوز این روند در نظام اسلامی که دارای اطلاعاتی بسیار قدرتمند در جهان است ادامه دارد و این موضوعات از این جهت یعنی ضعف عمدی اطلاعات و فرار ضد انقلاب با سرمایه های مردم بسیار بیشتر از نتیجه فعالیت ضد انقلاب در داخل کشور آزار دهنده و نا امید کننده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi