شناسه خبر : 70220
سه شنبه 30 مهر 1398 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمنان درحال دروغ پردازی!

محسن - نابودی فشار حداکثری در اثر عدم تعادل روانی رییس جمهور آمریکا تنها موضوعی است که از خبر واشنگتن پست اعلام شده درحالیکه همچنان دروغ پردازی رسانه های دشمن فعال هستند عوامل دشمن در داخل کشور نیز در همین راستا فعال هستند.

معلوم نیست به چه دلیل عده ای سلبریتی و خودفروخته به نام روشنفکر و نخبه و غیره هرچه در فضای مجازی اظهار کنند همان مبنای تحلیل اعتقادات و روحیات ملت ایران محسوب می گردد، لیکن حقیقت بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحلیل ایشان تنها تحلیل اعتقادات و روحیات ملت ایران است که سال ها راهبرد کلان کشور را تعیین کرده و مردم نیز تبعیت کرده اند.

 اخبار در رسانه های دشمن دو دوزه و دو پهلو منتشر می شوند تا از یک سو سیاست های خودشان و از سوی دیگر دروغی آمیخته با واقعیت را به همدیگر ببافند و طبق معمول به خورد ملت ها بدهند تا بدین طریق معجون رسانه های دشمن باعث مسمومیت افکار عمومی جهان شود.

 پیروزی های سپاه پاسداران در طول دوران انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب تا اکنون واضح و روشن است، لذا مثلی قدیمی وجود دارد که اگر می خواهی دشمن را نابود کنی از او تعریف کن. بنابراین اعتراف دشمن به شکست یک موضوع است و تعریف از عملیات سپاه پاسداران یک موضوع مهم است.

 فشار حداکثری همچنان بر دوش مردم ایران سنگینی می کند و گاهی احساس می شود که کارد به استخوان رسیده است. سخنرانی وقیح در رابطه با فقدان مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان نیشی سوزناک و دردآور بر قلوب مومنین است تا مقاومت و صبر و اطاعت از فرمایشات و اوامر رهبر معظم انقلاب را ناچیز و کم اهمیت جلوه دهد.

 قحطی پنهان تمام مردم را اسیر کرده در حقیقت هر مطاعی در بازار وجود دارد و هیچگونه کمبودی در عرضه مواد خوراکی و اقلام ضروری مورد نیاز برای زندگی مردم وجود ندارد اما آنچه اقتصاد و معیشت مردم را سخت و غیر قابل تحمل کرده است ضعف قدرت خرید مردم است که این وضعیت را قحطی پنهان می گویند.

 مسئولان مربوط در سخنرانی ها و نخبه ها و سلبریتی ها و غیره هرگز در خصوص شرایط قحطی پنهان اظهار نظر نکردند زیرا آنها از جمعیت مردم و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و خانواده های ایثارگران یا ضعف قدرت خرید هیچگونه اطلاعی ندارند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام خسته نباشید شرمنده. ام از زحمات که متحمل می شوید.اقای ساقی به معاونت درمان استان وشهر که مراجعه کردم گفتند که تا پایان قراردادبیمه دی که 1ماه دیگه تمدید شده باید هزینه شمارا پرداخت کند.ویا حواله ویا خدمات در غیر این صورت باید خسارت بدهد.ببخشید شرمندهام شما برای هزینه ها پیگیری کردید.خدایا ظلم بنده به بنده ات که حقش را می طلبد وفقط ترا داردچه میشود.
بیمه دی که نمیتونه تعهداتش عمل کنه و میگه ما آمدیم. ودیدیم مریض هست پس چرا .میگه نداریم و تهران داره حذف.میکنه رفتیم تو3ماه هزینه فاکتورکه1~2مهرقراربودبدهدمانده اقای ساقی بخدا داشتم مزاحم شما نمی شدم معاون درمان شیراز وابستگان میگه باید بدهند یا هزینه،باحواله یاخدمات وگرنه باید خسارت به شمابدهند شما دارید انجام میدهید هزینه هاش ازنصف کمترمیشه ندارم دستم خالی هست صبح میخوام ببرمش آزمایش و میدونم بستریش می کنند بلاتکلیف بیمه دی که حرف خودشون عمل نمیکنند موندم اگر مشکلی براش پیش بیاد که آمده بیمه دی بی مسئولیت مقصره وبه همه جا که بهترین شما هستید خدا حفظ کنه شما رو نبودیدچکارمیکردیم منتقل میکنم ترا خدا پیگیری کنید اگر باز گواهی پزشک بخواهید هست میفرستم بگید ظلم نکنند این تا عید بنابرگفته پزشک متخصص دوام نمیاره ببینید امروز میتونید برای هزینه هاش کاری بکنید ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi