شناسه خبر : 70236
دوشنبه 13 آبان 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی خانوادگی بانوان جانباز نخاعی در بندر انزلی

اقدامی قابل تقدیر و ضروری برای بانوان جانباز نخاعی

هتل سفیدکنار بندر انزلی از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه، میزبان اردوی تفریحی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور، به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود...

فاش نیوز - هتل سفیدکنار بندر انزلی از 19 تا 22 مهر ماه، میزبان اردوی تفریحی بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور، به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

 به گفته آمنه احمدی مسوول کمیته انجمن بانوان جانباز نخاعی، در دیداری که در تیرماه با حجت الاسلام شهیدی صورت گرفت، درخواست این اردو مطرح شد و با پیگیری های دو ماهه و همچنین با هماهنگی معاونت فرهنگی اردویی بنیادشهید تامین اعتبار گردید.

 احمدی اضافه کرد: در این اردوی خانوادگی 40 نفره که با شعار "نشاط و سلامتی" انجام شد، 12 بانوی نخاعی که هر کدام با 2 همراه از 8 استان کشور حضور یافتند و دیگر بانوان نخاعی به علت دوری راه و زمان کوتاه این اردو نتوانستند در این برنامه حضور داشته باشند.

 مسئول کمیته انجمن جانبازان نخاعی همچنین یادآور شد: در این اردو جانباز مهرآیین، مسئول کمیته تجهیزات پزشکی و ویلچر به همراه یک تعمیرکار، از سوی انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند.

 مسئول هماهنگی بانوان نخاعی در ادامه گفت: در اختتامیه مراسم نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان رشت، مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان، همچنین نماینده بنیاد شهید استان تهران حضور یافتند و ضمن تجلیل از بانوان جانباز نخاعی، با اهدای هدایایی از ایشان تجلیل نمودند.

 آمنه احمدی در پایان این گفت و گو افزود: این اردو در حقیقت یک ریکاوری یا توانبخشی روحی برای بانوان نخاعی محسوب می شد که امیدواریم هر ساله شاهد برگزاری چنین اردوهای تفریحی، ورزشی و درمانی در بخش بانوان باشیم.

گزارش از صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi