شناسه خبر : 70270
چهارشنبه 01 آبان 1398 , 17:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های فارس و کرمانشاه

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های فارس و کرمانشاه خبر داد.
 
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های فارس و کرمانشاه
 

 حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در استان فارس، گفت: این کمیسیون با حضور تیم تخصصی متشکل از ۷ پزشک متخصص، دبیر و ۲ کارشناس و با دعوت از ۲۱۵ نفر از جانبازان متقاضی شرکت در کمیسیون در تاریخ ۲۵ مهرماه برگزار شد.
وی ادامه داد: این کمیسیون با شرکت ۱۷۹ نفر از جانبازان و متقاضیان برگزار شد و حاضران مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و ۴۴ نفر از متقاضیان مشمول افزایش درصد جانبازی و ۹ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: تیم تخصصی این اداره کل متشکل از ۴ پزشک متخصص، دبیر و ۲ کارشناس و همچنین با دعوت از ۴۷۹ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار شد.
حبیب‌اللهی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع ۴۷۹ نفر مدعوین، ۳۷۷ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۹۰ نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi