شناسه خبر : 70287
شنبه 04 آبان 1398 , 16:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید و قوه قضائیه باید پیگیری کنند؛

سکوت در برابر هتاکی علنی به شهدای مظلوم؟!

شکوائیه جانسوز چند فرزند شهید و ایثارگر درباره هتک حرمت شهدا در یکی از ادارات دولتی و درخواست رسیدگی هرچه سریعتر آن از سوی مقامات مسئول، از جمله بنیاد شهید و قوه قضائیه...

میثم.ک - من همان "میثم - ک" هستم. کسی با دو سال زجر فراوان از عوامل بنیاد شهید تهران بزرگ. از آقایانی که خود را از شهدا هم بالاتر می دانند و نمی دانند آن مرکز بنا شده برای خدمت به ایثارگران نه توهین به ایثارگران! از منابع مالی سخن نخواهم گفت چون کسی نمی شنود و درک نمی کند.

 امروز بعد از دو سال می خواهم از افرادی که در لباس دین و تقوا تیشه به ریشه شهادت می زنند و باد در گلو می اندازند و  خود را با خدا رفیق می دانند، شکایت کنم؛ همان کسانی که مهرشان به جای آنکه در سجاده‌شان باشد، بر پیشانیشان پینه بسته است؛ همان کسانی که برای خدا هم تصمیم می گیرند! همان کسانی که برای بندگان خدا مغرضانه تصمیم می گیرند.

 من دلم از مدیرانی که دستشان تا مرفق در بیت المال فرو رفته است و دارند به ریش ایثارگران می خندند، خون است. من از مدیرانی که بدن های تکه تکه شده و بریده شده بهترین جوانان کشورم را فراموش کرده اند، دلم خون است. من از گردن بریده شده پدرم که در مقابلش برای توهین های منافقین، جوابی ندارم، دلم خون است.

 من دلم خون است از خوابی که از پدر شهیدم دیده ام که سر مبارکش را در کردستان بریده اند و در خواب از من می خواهد از شکایتم صرف‌نظر نکنم و ادامه دهنده راهش باشم. من دلم خون است که دستانم خالیست و یاری‌گری ندارم؛ من دلم خون است برای پدر شهیدم که در خواب از من می خواهد ادامه دهنده راهش باشم و به من امید می دهد که پیروزی با توست؛ ولی ناامید و سرگشته از همه جا، از هسته گزینش محل کارم، ناامید از حراست مرکزی محل کارم، ناامید از اداره بازرسی محل کارم، ناامید از نهاد بسیج محل کارم و ناامید از هسته گزینش وزارت بهداشت!

دارم می نگارم برای تو و تو و تو و شماها و کسی و کسانی که حقایق را برای شهدا زنده نگه می دارند. من خسته شدم از گفتن حقایق و نشنیدن افراد متولی و مسئول نشنیدن و حتی پشت گوش انداختن.

به قول رهبر فرزانه ام: بگویید... زیاد بگویید... همه ما مسئولیم و به قول رهبر فرزانه ام: «بزرگترین حربه در مقابل گناهکار گفتن و تکرار کردن است. یک نفر بگوید اما ده نفر ساکت بنشینند و تماشا کنند، نمی شود.(امام خامنه ای حفظه الله)»

آری من دلم خون است از همکار منافقی که در روز روشن در بین همکاران، به روح پدر شهیدم و روح شهید حججی ناسزا می گوید و مدافعان حرم را به مدافعان اسد تشبیه می کند و ترس و واهمه ای هم از این موضوع در بین همکاران ندارد!

مگر می شود در مملکتی زندگی کنیم که به خاطر به دست آوردنش، این همه شهید بدهیم و همه مسئولین در سخنرانی‌هایشان از آرمان های پدرانمان بگویند و یک منافق داخلی در لباس همکار، هر چه از دهن نجسش درمی آید، بگوید و من و ما ایثارگران شکایت را به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و به حراست دانشگاه علوم پزشکی بابل و به نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بابل ببریم و شکایت را به واحد حقوقی دانشگاه علوم پزشکی بابل و به واحد تخلفات دانشگاه علوم پزشکی بابل ببریم و کسی کاری بر علیه این منافق نکند و از این موضوع دو سال هم بگذرد و آن منافق با هر بار دیدنم، به خاطر ضعیف النفس بودن مسئولین ذیربط، تن و بدنم را با سخنان سخیفش بلرزاند و دوباره و سه باره به روح پاک شهدا و شهدای مدافع حرم اسائه ادب بکند و با وقاحت و بی نزاکتی در جمع بگوید: «من هر زمان صبح از خواب بیدار شوم، قبل از شستن دست و صورت، روح شهدا را ... و بعد به کارهای شخصی ام می رسم!»

 تمامی این موارد به سمع و نظر مسئولین ذیربط رسیده ولی در این دو سال منتج به نتیجه نشده و بر این شدیم تا شکایت را به صفحه شخصی خود شهدا(فاش نیوز) ببریم تا شاید خود شهدا جواب این منافق را به بدترین شکل بدهند.

 می نگارم برای کسانی که هنوز خاکریز جبهه ها را فراموش نکرده اند و خاک پاک پای آدم های آن زمان بر روی شانه های پاکشان نشسته است. می نگارم برای کسانی که هنوز قلبشان برای شهدا و بدن های تکه تکه شده و گلوهای بریده شده‌شان می لرزد. می نگارم برای کسانی که برای دفاع از حقانیت حاضرند مانند گذشته در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی نمایند.

آری من فرزند شهیدم! فرزند کسی که خون پاک او در رگ هایم جاریست و برای بازگو کردن حقیقت از چیزی هراس ندارد. از کرسی و صندلی مدیریتش هراس ندارد. چون واقع بین است، می داند برای هر صندلی مدیری در این مملکت، چه غوغایی برپا شده است و چه جوان هایی پرپر شده اند. کربلایی در هشت سال جنگ تحمیلی برپا بوده است.

در این میدان جنگ نیز مانند آن میدان جنگ چه عزیزانی از دست رفته اند و می دانم بین "حریت" و سرباز آقا امام حسین بودن و "خریت" و سرباز یزید ملعون بودن یک نقطه(.) فاصله است. ان‌شاءالله از سربازان گمنام حسین زمان باشیم. می نگارم برای رهبر فرزانه ام و با افتخار اعلام می کنم من دارم با این نگارش، دل کافر آن نامسلمان را به لرزه در می آورم؛ آن هم با کمک و یاری بازماندگان جنگ... اما وجدان بیدار و پاک و دفاع از آرمان های پدرانمان را هرگز از دست نمی دهیم. به قول رهبر فرزانه ام حفظ این نظام از به دست آوردنش سخت تر است و حفظ این نظام هم به دست امثال ما خواهد بود(همه ما مسئولیم).

 می نگارم و شکایت دارم از منافقی که هم به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و هم به شهدای مدافع حرم و هم به لباس پاک پیامبر و لباس روحانیت توهین کرده است. می نگارم و شکایت دارم از منافقی که به رهبر عزیزم و حتی رهبر کبیرم، امام خمینی(ره) توهین کرده است و دست یاری و مدد به تمامی مسئولین پاک که به شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و احترام دارند دراز می کنم.

می خواهم آن منافق بداند که دو سال سکوت من، فقط و فقط به خاطر حفظ کرامت انسانی بود و لاغیر. تا زمانی که بعد از شکایت فهمیدم که فرد هتاک را به مقام بالاتر و والاتر رسانده اند! باز هم مهم نبود تا این که متوجه شدم این منافق، دارد جایی خدمت می کند که برای نظام جمهوری اسلامی خطرناک است؛ او را مسئول بسیج نیروی انسانی کرده اند، فردی که برای همه حتی خودش مضر می باشد.

بنده برای تمامی سخنانم مدرک دارم و شکایات کتبی خودم را با امضاء شاهدان موثق که به نهادهای مختلف معرفی کرده ام، تحویل داده ام و حتی فایل صوتی که در حضور مدیران و همکاران، توهین به شهدا می کنند، در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. بدانند و آگاه باشند این نظام به هیج قیمتی به هر قیمتی به هیچ بی وجدانی فروختنی نیست. آقای... روز رستاخیز بسیار نزدیکتر از آن است که تصور کرده ای.

ضمناً این یک اخطار برای مسئولین بی کفایتی است که دست روی دست گذاشته و بعد از گذشت دو سال، کاری نکرده اند. به خود بیایید قبل از آنکه شهدا دست به کار شوند! آن روز روزیست که کاسه‌ی چه کنم باید به دست بگیرید. کاری کنید که روح شهدا شاد شود و این منافق به سزای عملش برسد. آگاه باشید در صورت نیاز و دادخواهی، تمامی مدارک در تمامی صفحات برای همگان قابل مشاهده خواهد بود.

جمعی از شاکیان این پرونده و خواهان پیگیری موضوع و مجازات فرد هتاک به مقدسات

و من الله توفیق...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
‏٣٦ سال پیش در چنین روزی..‌.
۴ آبان ۶۲، صدام ملعون، موشک‌های ساخت شوروی و فرانسه را روانه مدرسه شهید حمدالله پیروز شهر بهبهان کرد. ۶۹ دانش‌آموز،۴ معلم و یک خدمتگزار شهید و ۱۳۰ دانش‌آموز و ۱۱ معلم زخمی شدند.
شهدا رفتند تا ما بمانیم.
پشت میز نشین‌ها، نیمکت‌های خونی را فراموش نکنید.
42 سال پیش در چنین روزی دانش آموزان را به خط می کردند واسه طاغوت شاه ملعون جشن وپایکوبی .
خوب این حرفت یعنی چی؟ منظوری داشتی؟ یا فقط خواستی چیزی گفته باشی؟
فقط بدون باش زیر این مطلب جاش نیست کل بندازی یه عده انورتر از منو تو منتظرن به ریشمون بخندن یا به اصل و ریشمون بخندن ....
مراقب خون شهدا باش گردن گیره !!!
دوست عزیز :منظور از "شاه ملعون وطاغوت "دیگه منظور وخاطره خوبی ازش برداشت نمیشه ؟.
جز دیکتاتوری و,استبدادواجیر کردن واسه نمایشهای ملوکانه .
نمیدانم سکوت.....ازچیست!!!!!!!!!
باسلام ودرود به ارواح طیبه شهدا وامام شهدا وروح پرفتوح بنیانگذارانقلاب امام خمینی (ره) ورهبر فرزانه وحکیم حضرت امام خامنه ای مدالظله العالی . دوست عزیز سکوت امثال ما ایثارگران در این مواقع فقط برای این است که کسانی سوء استفاده نکنند واز آب گل آلود ماهی بگیرند و بلوا وآشوب بپا کنند وگر فرزند شهید را چه به ترس که از ریشه دلاورمردانی است که مرگ را به بازی گرفته اند از توپ وتانک وبعثی های همچون داعش نترسیده اند ثروت وقدرت وزرق برق دنیای فانی باشد مال دنیاپرستانش آنان که برای گرفتن یک پست درپیت تاکمر در مقابل مافوق نالایق کمر خم می کنند وفقط وفقط بفکر منفعت طلبی خود و اطرافیانشان هستند کاری به انقلاب ونظام ومقدساتش ندارند .دوست عزیز اگر برای مقام وپول وموقعیت درگیر میشدی می گفتیم تقصیر داری اما اگر فردی بی لیاقت وپررو بصورت علنی به شهدا و رهبری توهین میکند واجب است در مقابلش مردانه بایستی قصد فرافکنی ندارم اما همین که جرات کرده مقابلت این حرفها را به زبان بیاورد ضعف در شما دیده باید از اول خدمت خط قرمزت شهدا ورهبری می بود تا هیچکس جرات توهین نداشته باشد ما ایثارگران مظلوم که دنیا را به دنیاپرستان واگذار کردیم ازترس اینکه ما را به زیاده خواهی وبیت المال خواری متهم نکنند همیشه سکوت کردیم اما اینکه به شهدا ورهبری توهین کنند درکتمان نمی رود حال می خواهد همکار باشد یا مدیرکلش یاوزیر و وکیل در مقابل آنها همچون کوه باش همچون شجاعت شهدا و جانبازان .از بقیه ایثاررگران مجموعه خود کمک بگیر یعنی یک ایثارگر پرجرات نبود برای حمایت .یعنی همانها که در ادارات اولین کلام سخنرانیشان ارواح طیبه شهداست همه ریا بوده . بنیاد شهید که فی الحال ارگانی فرسایشی وفرمایشی است توان اداره خود و جامعه هدف را ندارد از طریق دفتر نهاد رهبری در وزارت خانه اقدام کن . افسوس که نان پخته خامان دارند* اسباب تمام ناتمامان دارند * آنان که به بندگی نمی ارزیدند * امروز کنیزان وغلامان دارند . وصف حال بعضی مسئولان که بر صندلی حاصل از خون شهدا نشسته اند و فکر میکنند از لیاقت بی حدشان است که مدیر هستند هرکی نداند کارکنان ادارات ونهادها که میدانند چه خبر است وبرای یک پست وریاست طلبی چه کارهایی که نمیکنند برای مقام حریتشان را میدهند افسوس وصد افسوس وباز صد افسوس دیگر .
حتما پاسخ خواهم گفت دراسرع وقت پشت خالی کوه هم باشد زمین خواهد خورد
سلام به همدردم همنوع ماهم باید مانند پدرانمون همرنگ وهمدل باشیم که متاسفانه برخی ازهمدردانمان کرسی قدرت را به دفاع از آرمانهای پدرانشان ترجیح میدهند بنده بخاطر موقعیت شغلی وانکه ما فرزندان شهدا باید اسوه شهامت وشجاعت بیشتر درزمینه تعقل هم باشیم وازاینکه طرف مقابل هم راضی به درگیری فیزیکی برای تخریب اذهان عمومی ونشان دادن اینکه فرزندان شهدا میخواهند سوءاستفاده ازمقام شامخ پدرانشان بکنند واینجانب از سوء نیت پلیدش هوشیار هستم در خود ندیدم رفتاری با ایشان به میل باطنی ایشان انجام دهم باید استوار وپایدار مانند پدرانمون پوزه هر چه دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی طبق قوانین به زمین مالید ازاینکه گفتم کوه هم باشی پشت نداشته باشی زمینت خواهند زد پس بی دلیل نبود ولی میشود یک تنه هم سپاه یکنفره باشی مطمئنن دراین راه خطیر سربازان امام زمان یاری گر مان خواهند شد وقتی شهیدی بخوابت می آید واز فرجام کار تورا سربلند میخواند به حتم اینچنین خواهد بود دراین راه دعای شما خوبان وکمکتان بهره مند خواهیم شد انشاله .فرزند یکی ازشهدای این سرزمین .میثم-ک
با سلام واحترام
میثم جان حق با شماست نگفته هایت در دل را درک میکنم . همین که با شجاعت تمام مقابل این افراد هتاک ایستادی کار ردست انجام دادی ونیازی به درگیری فیزیکی نیست بعضی مثل همین آدم هتاک در مقابل عدالت وحق راه تخریب وفرافکنی میگیرند پس همچون کوه صبور باش نقطه ضعف بدستشان ندی اعتماد نکنی حرفی بزنی آنها خودشان هزار مشکل دارند وبدنبال تنها نقطه ضعفت خواهند رفت .در کارهایت اول خدا وبعد مولا علی را سرمشق قراربده حتما موفق میشوی یاعلی
خب برادر عزیز این فرد منافق را معرفی کن تا به یکی از بندهای وصیت نامه امام ره شخصا وارد عمل شویم تا این خائن را به سزای عملش برسانیم
ما که چیزی برای از دست دادن نداریم حداقلش اینه که عبرتی میشود برای منافقان دیگر
این ملعون کاملا معرفی شده وعزیزان مصلحت دیدند فعلا درسکوت باقی بمانند تاببینیم آنهایی که ادعا دارند وخود را حامی فرزندان شهدا میدانند چه میکنند عرض کردم بنده تمامی مدارک را درهمین صفحه درصورت عدم همکاری وزمین نزدن این منافق اطلاع رسانی خواهم کرد وتصمیم آن با مردان سلحشور ایران زمین آن روز دیر نخواهد بود منتظر رسیدگی قانونی مسئولین مافوق هستم
یاعلی-میثم -ک
باید با قانون وارد میدان شد .توهین به مقدسات و ارزش های انقلاب و همچنین توهین به اشخاص جرم است
سلام ، بسیار جای تاسف است که عده ای در سایه امنیت خون شهیدان نشستند اما خودشان را به کوری زدند.
پروژه نفوذ که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده همین است یعنی اعتقادات دشمنان در تفکر ایرانی جای احترام به شهید را بگیرد. زیرا هیچکس از شهید ناراحت نیست بجز دشمن شکست خورده که در جهان رسوا شده است.
پروژه هجمه فرهنگی که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند همین است که دشمن از طریق شبکه های مجازی بتواند مغز ایرانی را به نفع خودش شستشو بدهد زیرا تمام افرادی که تفکر ضد دینی دارند بشدت به شبکه های مجازی معتاد هستند و چنانچه در پیشینه خانواده این افراد جستجو شود معضلات فراوانی کشف خواهد شد.
مطابق اسناد تاریخی تمام کسانی که در شهادت امامان شیعه (ع) نقش داشتند معلوم شده حرامزاده بودند لذا بعید نیست فردی که خون شهید اهانت کند اینگونه پیشینه نداشته باشد زیرا آنها افرادی فاقد تقوا و نادان و نا آگاه از مبانی و اصول دین و مذهب هستند که بشدت در اسارت هواهای نفسانی و تمایلات شیطانی میباشند.
در حال حاضر بعلت گرایش سکولاری اصلاح طلبان که پستهای حکومت را اشغال کردند با عرض تاسف موجب گستاخی مفسدان نفوذی در ادارات شدند تا بدون ترس به خون شهدا اهانت کنند.
مبارزه با اینگونه افراد منحرف از سال 92 در دستور کار حزب الله قرار دارد زیرا هیچیک از عاشقان ولایت تحمل توهین به مقدسات شیعی را ندارد لذا بنده نیز در همین درگیری بعلت فشارهاغی شدید روحی و روانی دچار گرفتگی عصبی رگهای قلبم شدم که با عمل زنده ماندم اما نتیجه دلخواه از مبارزه را بحول و قوه الهی مشاهده کردم.
یقین داریم هر حرکت و اقدام در جهت رضای الهی دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی میباشد و مطابق مرفت الهی امر به معروف و نهی از منکر هرگز نباید تعطیل شود.
سلام ، با توجه به کم کاری عده ای از اهل ارشاد ملاحظه میگردد که اغلب افراد بطور تمام وقت در تلاش برای خدمت به لذات جسمانی هستند تا حدی که روح فاسد و عقل زایل میگردد. طبق معارف دینی هر انسان مظف است همانطور که برای لذت جسمانی و تغذیه تن تلاش میکند حداقل به همان نسبت نیز برای لذات روحانی تلاش کند تا تعادل بین جسم و روح برقرار بماند در غیر اینصورت چنانچه افراد به دنبال کسب لذات جسمانی باشند در نتیجه روح ازرده و اذیت شده و روح نیز عکس العمل نشان میدهد.
در هر صورت توجه کامل برای کسب لذات جسمانی باعث بیماری روحی و روانی میشود که بصورت اهانت و رفتار غیر طبیعی بروز و ظهور می یابد.
وظیفه اهل ارشاد اینست که بین لذات جسمانی و روحانی تعادل برقرار کند و همانطور که افراد برای کسب لذات جسمانی تلاش میکنند برای کسب لذات روحانی و تغذیه روح نیز تلاش کنند تا تعادل روحی و جسمی بهم نخورد.
ا خوی منظور اینکه شاه ملعون از سادگی مردم ودانش آموزان سوء استفاده می کرد ودر دوران ستمشاهی آنان را اجیر واستثمار می کردوآنان را به جشنهای ماه آبان میبرد .
قرینه مثبت آن روز فرمایش کامنت شما بود . وکامنت بنده مقایسه معکوس آن دوران بود نه تا یید آن ایام .
که جگونه ملت یک سال بعد روشن ودگرگون شد وآن حماسه وسالگردها را با خون وقیام آفرید .
سو ئ تفاهم نشده باشد 3161
. .
متوجه شدم دادا ... زنده باشی .
سلام خدا بر شهیدان
و درود بر شما فرزند شهید
باید همان اول نام آن مسئول خائن را اعلام میکردید..
یا دندان هایش را در دهان نحسش خردوخمیر مینمودی...
دو سال سکوتت قابل توجیه نیست...
همانند شهیدان والامقام و ایثارگران شجاع باید آگاهانه و مستدل و محکم برای آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان و در هم کوفتن مدیران خائن به قران و اهل بیت عمل نمود...
لطفا مدارک خویش را علنی کنید...
شما که از کرامت انسانی سخن می فرمائید با سکوت خویش به یک منافق و امثالش فرصت ادامه خیانت و حرمت شکنی انسانیت داده اید..
سلام ودرود به جانباز سلحشور بنده نام تمامی مسئولین را به سمع ونظر رساندم ولی به مصلحت آقایان فعلا درسکوت باقی مانده است تا خون دررگهایم جاریست برای دفاع از آرمانهای جوانان پرپرشده حتی به قیمت ازدست دادن شغل ام کوتاه نخواهم آمد همانگونه گفتم خون پدرانمان تامین شغلی ماست از کسی واهمه ای نداریم وتا حق ضایع شده خود راازعوامل دانشگاه علوم پزشکی بابل نستانم کوتاه نخواهم امد سیر قانونی درراه است وهمایت همه جانبه شما عزیزان را خواهانم شماره بنده دست مدیر مسیول فاش نیوز موجوده خوشحال خواهم شد صدای گرم همسنگران پدرم را بشنوم صدای شما بوی بهشت به یقین خواهد داد.التماس دعا فرزند شهید همون میثم.ک
سلام به همه ایثارگران من همانم ازسال 96 تاالان دارم با کفاریزید زمان میجنگم دردومرحله باشکایت ورابطه توانست رای برائت بگیردبه گلوی بریده پدرم کوتاه نخوام آمد حتی شده به بیت رهبری بروم وحقم راازاین بی دین بگیرم فعلا گوی وزمین دیت آنهاست وازهمه طرف تنهاییم نه بنیادشهیدکمکی میکندنه قوه قضاییه ولی خداباماست همین دلیل وخواب پدرم کافیست ول بکن این منافق نباشم ولی همچنان دلم دریای خون ازبرخی مسئولین قوه قضاییه است که خون پاکترین جوانهای کشورم رافراموش کرده اند ودربرابریاوه گویان ودربرابرحتاکی به شهدای مظلوم سکوت کرده اند دنیاپرازپلیدیست نه بخاطر انسانهای پلیدبلکه بخاطر سکوت انسانهای خوب اگرآقای ریسی این مطلب رابخواند وسکوت کند به والله سرپل صراط جلویش راخواهم گرفت وگلایه خواهم کرد. یا حق فرزندشهید.میثم.ک.
شناسه خبر : 70287
1398,شنبه 04 آبان16:07
میثم همان که فریاد عدالتخواه رابرسکوت مصلحت امیز ترجیح میدهم
سردار شهید سردار سلیمانی سلامم را به پدر شهیدم برسان وبگو میثم کاری نتونست بکنه ..خودش میدونه
شاید دردادگاه بخاطر دفاع از آرمانهای پدران شهیدم ازبین بروم
میثم جان. کاش اون لحظه که توهین کرد با مشت بر دهان کثیفش میزدی و توی محل کارت مینشتی تا اون بره شکایت کنه و در به در دنبال دادگاه و شکایت باشه ....
شناسه خبر : 70287
شنبه 04 آبان 1398 , 16:07
بسم رب الشهدا والصدیقین
بانام ویادخداو مدد شهدا با قلم توانستیم آن منافق رابه سزای عملش درتاریخ 23/5/400برسانیم و تبعید به بیمارستان دیگری شود یک تنه سپاه شدیم و با تهییج مسئولین زیرربط هیچگاه تن به درگیری فیزیکی ندادیم بدانید حق همیشه گرفتنیست حتی با چنگ ودندان من یک قطره خون شهدا را با چیزی دردنیا معامله نخواهم کرد 4سال زندگی کاری ام دچارتزلزل وسونامی تهدیدات ازمسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل شد اما کوتاه نیامدم وبه لطف خدا فرجام کار برای همگان روشن شدباشد خداوند راضی باشد وما رستگار.ازتمام دوستانی که با مطالب شیرینشان قوت قلب بودند صمیمانه تشکر میکنم بخصوص یار وهمسنگر پدرانمان مسئول فاش نیوز جناب ساقی .یاحق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi