شناسه خبر : 70289
پنجشنبه 02 آبان 1398 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهید عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان

با حضور فرمانده ناجا در اصفهان

امنیت کشور به واسطه رشادت های رزمندگان اسلام و خون شهیدان است.

برگزاری یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان

مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناجا شب گذشته در یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان در تالار همایشهای کوثر ارتش اصفهان ، شهید "زرین" با روحیه انقلابی و شجاعانه را خط شکن، شجاع و آماده و درکار بسیار حرفه ای معرفی کرد وگفت:1200 شهید ورزشکار این استان روحیه جوانمردی، ایثارگری و ایستادگی در مقابل ظلم داشتند و لازم است جوانان امروز از روحیه شهادت طلبی این شهدای والامقام الگو بگیرند.
سردار حسین اشتری افزود: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبای بزرگی است که از فاصله دور می بینیم و هر چه به آن نزدیک می شویم زیبایی آن نیز افزایش می یابد که این یک زیبایی معنوی است.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت جوانان دهه هفتادی در عرصه های مختلف دفاعی و علمی به واسطه تأسی از شهدا و سیره آنان است، گفت: فرماندهان امروز در جبهه مقاومت از شهیدانی همچون همت، باکری، خرازی، ردانی پور، میثمی وکاظمی تأسی و الگو می گیرند.

در این یادواره از تمبر شهید زرین و 1200 شهید ورزشکار استان رونمایی شد.
شهید زرین بنیان‌گذار یگان تک تیر اندازی امام حسین بود، این شهید بزرگوار به واسطه مهارتش در تیراندازی به شکارچی خمینی و گردان تک نفره معروف شد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi