شناسه خبر : 70292
جمعه 03 آبان 1398 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

المانی از زنان شهیده لرستان ساخته شود

المانی از زنان شهیده لرستان ساخته شود

به گزارش ایکنا از لرستان، روح‌انگیز جهان‌افروز، معاون نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان پنج‌شنبه، دوم آبان در دیدار با محمد شریفی، شهردار خرم‌آباد، به تشریح درصد پیشرفت کار مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان لرستان و تکمیل این مرکز فرهنگی پرداخت و اظهارکرد: همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و‌ شهرداری در انجام برنامه‌های دفاع مقدس از موضوعات مشترک ما است.

وی مشارکت در طرح حماسه و هنر ا از دیرگ برنامه‌های این معاونت ذکرکرد و افزود: استان لرستان ۴۹۶ بانوی شهیده از اقشار مختلف جامعه اعم‌از دانش‌آموز، طلبه و معلم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به همین منظور طراحی، ساخت و نصب المان از زنان شهیده و ایثارگر استان در یکی‌از میادین اصلی شهر ضروری است.

جهان‌افروز اضافه کرد: ساخت المان و نام‌‌گذاری میادین و کوچه‌ها به نام شهدا به‌منظور حفظ یاد و‌ خاطره این عزیزان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی است که همه آحاد مردم به‌ویژه مسئولان نسبت به انجام آن باید احساس وظیفه کنند.

معاون نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: نام‌‌گذاری کوچه‌ها، خیابان‌‌ها و میادین به نام زنان شهیده یک امر مهم است و لزوم حفظ و انتقال ارزش‌‌های خلق شده در دفاع مقدس به نسل‌‌های بعد یکی‌از راه‌های حفظ این ارزش‌‌هاست که شهرداری نیز در این زمینه همکاری می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi