شناسه خبر : 70309
شنبه 04 آبان 1398 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشنهاد کتاب عکس‌های جنگ: عکس‌های ساسان مؤیدی

چند روز پیش انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس  جلد جدیدی از مجموعه «عکاسان جنگ» را منتشر کرد: عکس‌های ساسان مؤیدی. چیزی که این کتاب را تاحدی از کتاب‌های عکس دیگر مربوط به جنگ متمایز می‌کند عکس‌هایی است که علاوه بر جبهه، از موشک‌باران تهران و حضور مردم در پناهگاه‌ها گرفته. تعدادی عکس از حلبچه بعد از بمباران شیمیایی و بازگشت اسرا به ایران هم در کتاب هست. آن عکس معروف از بازگشت اسرا را که آزاده‌ای در آغوش همسرش (یا خواهر یا مادرش) است هم ساسان مؤیدی گرفته و در همین کتاب منتشر شده است (و من هم عکسی از این عکس گرفته‌ام که می‌توانید ببینید). اگر عکس‌های جنگ و دهه شصت برایتان جالب است، به نظرم از تماشای این کتاب لذت می‌برید.

کتاب ۱۹۰ صفحه گلاسه است و در دو قطع خشتی بزرگ (۱۰۰ هزار تومن) و خشتی کوچک (۳۰ هزار تومن) منتشر شده است. اگر بخواهید می‌توانید به @bahmanbooks سفارشش بدهید.

انتشارات انجمن قبلا از همین مجموعه کتاب‌های عکسی از علی فریدونی، سعید صادقی، احمد علیزاده نوحی، مریم کاظم‌زاده، اباصلت بیات و محمدحسین حیدری منتشر کرده است که آن‌ها را فکر می‌کنم بشود تهیه کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi