شناسه خبر : 70313
شنبه 04 آبان 1398 , 13:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال گسترده از مسابقه بزرگ «امید ولایت»

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که استقبال از مسابقه «امید ولایت» خوب بوده است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان‌ شده است، کلیدواژه‌های معناداری در حوزه‌های فرهنگی دارد. «مشارکت مردمی در مسائل سیاسی» و «ارتقاء شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه در برابر تهاجم روزافزون دشمنان به دل‌های پاک جوانان و نوجوانان» از جمله کلیدواژه‌ها و راهکارهای این بیانیه است که باید در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود: بر همین اساس معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بازخوانی و تعمق در محورهای این بیانیه، مسابقه‌ای سراسری با عنوان «امید ولایت» و با شعار «روحیه ایثار محور و توسعه پایدار انقلاب اسلامی» برگزار می‌کند که محوریت آن بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به میزان استقبال مخاطبان از این مسابقه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با انتشار فراخوان این مسابقه از تاریخ سیزدهم مهر، استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان برای شرکت در این مسابقه صورت گرفته به‌گونه‌ای که بر اساس آمار تاکنون حدود سه هزار نفر برای شرکت در این مسابقه فرهنگی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسابقه «امید ولایت» و دیگر برنامه‌هایی که برای آگاهی و شناخت بیشتر مردم به‌ویژه جوانان با محوریت بیانیه گام دوم برگزار می‌شود، به هدف غایی خود که همانا ارتقای سطح فرهنگی جامعه است، دست پیدا کند.

حجت الاسلام کاویانی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه «امید ولایت» می‌توانند اینجا ثبت‌نام کنند. آخرین ‌مهلت شرکت در این مسابقه سیزدهم آبان است.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi