شناسه خبر : 70342
دوشنبه 06 آبان 1398 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی مصور از کمیته آب رسانی موکب فاطمةالزهرا در نجف اشرف

فعالیت سقاخانه موکب در ایام منتهی به اربعین

رساندن جرعه ای آب خنک به زوار خسته ای که کیلومترها راه را به شوق زیارت ارباب تشنه‌لبشان طی کرده اند، لذتی است که امسال نصیب...

فاش نیوز -  در مسیر پیاده روی اربعین که قدم می گذاری، هرکس به نوعی بسته به توان خود سعی می کند به زائران سید الشهدا  علیه السلام خدمت و نام خود را در طومار بلند عاشقان حسینی ثبت کند.

رساندن جرعه ای آب خنک به زوار خسته ای که کیلومترها راه را به شوق زیارت ارباب تشنه‌لبشان طی کرده اند، لذتی است که امسال نصیب بچه های کمیته آب رسانی در موکب فاطمه الزهرا سلام الله علیها، واقع در شهر نجف اشرف شد؛ سقاخانه ای که اعضایش را جانبازان و رزمندگان خستگی‌ناپذیر هشت سال دفاع مقدس از ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصارالرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله صلوات الله علیه که پنجشنبه ها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در قالب خادم الشهدا به خدمت رسانی به خانواده محترم شهدا و زائرین می پردازند تشکیل می‌دادند؛ همان‌هایی که خود طعم تشنگی‌ را در جبهه‌های جنوب به خوبی چشیده اند و بهتر از هرکسی معنای عطش را درک می‌کنند.

تخلیه‌‌ی کامیون‌های یخ و تهیه‌ی آب خنک و توزیع آب و یخ برای زائرین آقا امام حسین علیه السلام بصورت شبانه روزی از جمله خدماتی است که خادمان این کمیته، از نماز صبح، به طور شبانه روزی و پیوسته به زائران حسینی ارائه می‌دادند.

امید است که خدمات مخلصانه این خادمان زوار عتبات عالیات، خوشنودی پروردگار متعال و ائمه اطهار را در پی داشته باشد.

گزارش از محمد کشوری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi