شناسه خبر : 70346
دوشنبه 06 آبان 1398 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران شرکتی در سازمان های دولتی توجه!

ناشناس - قابل توجه نیروهای ایثارگر شرکتی در سازمان های دولتی

 ایثارگران باید بدانند که دولت مجاز به گسترش و افزایش تعداد کارکنان نیست و فقط در صورت نیاز به نیرو از طریق برگزاری آزمون و تامین اعتبار لازم، ایثارگران دارای سهمیه 25 و 5 درصدی هستند.
اگر قرار بود دولت بتواند همه ایثارگران را جذب کند، باید حداقل تعداد 20 میلیون نفر را جذب می کرد!
لذا با شکایت های بی مورد کارفرمای سازمان محل کارتان  را رنجیده خاطر نکنید، برای کارفرما اخراج نیروی شرکتی راحت است.
و تا زمان برگزاری آزمون ها صبور باشید.
و در مدت صبوری اتان به ادامه تحصیل مشغول شوید و حداقل مدرک کارشناسی اخذ کنید.
چون دولت فقط اجازه جذب نیروهای دانشگاهی را دارد، برای پست های حاکمیتی.
نیروهای شرکتی که دارای بیش از 10 سال سابقه و مدرک کارشناسی به بالا باشند، شاید امیدی برای تبدیل وضعشان باشد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کاملا درسته و تا کنون تنها وزارتخانه ای که موفق شده است مجوز تبدیل وضع نیروهای شرکتی به پیمانی را بگیرد . وزارت آموزش و پرورش بوده است که در آنجا هم ضوابط خاص خود را دارد .
بسمه تعالي
با سلام و دعاي خير
همانطوری که مستحضرید متاسفانه اکثریت به قریب ایثارگران از عملکرد وزارت نفت کاملا" ناراضیند و در این زمینه هم شفاهی و هم کتبی مشکلات بیان گردیده و غیر از شعار و حرف خالی هیچی نصیب این عزیزان نشده است و روز به روز اوضاع بدتر می شود. توهین. تهمت. هتاکی. بی احترامی. بی ارزشی و حتی مواردی ضرب و شتم هم بخصوص در شرکت های شبه دولتی یا خصولتی بوده است.

عدم اجرای بند ث قسمت ششم. ماده 88. بهره مندی ایثارگران رزمنده شاغل از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایا. عدم اجرای بند ذ ماده 88 معافیت مالیاتی برای کارکنان رزمنده ایثارگر که یک سال حضورداوطلبانه داشته اند.

عدم اجرای بند 47 ابلاغیه رهبرمعظم و فرزانه انقلاب دربرنامه ششم توسعه درمورد اولویت دادن به کلیه ایثارگران در ارتقاء شغلی و انتصابات و ترفیعات و تعدیل مدارک تحصیلی و هیچ ارزشی برای این عزیزان قائل نیستند.

عدم اجرایی کامل بخشنامه 2727 و عدم اجرایی افزایش دو پایه تشویقی برای رزمندگان شاغل و عدم محاسبه مدت حضور داوطلبانه درجبهه به عنوان کارهای سخت و زیان آور برای کارمندان رسمی ایثارگر طبق بخشنامه.

امیدواریم با توجه به فداکاری ها و ایثارگری ها و رشادت ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه در حرف و شعار بلکه در عمل پایبند شوند و مشکلات این عزیزان که به گفته مقام معظم رهبری حل مشکلات ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولین و مدیریت ها باشد. هرچه زودتر با پیگیری های خداپسندانه و دلسوزانه و مستمر حل نمایند.

اجرکم عندالله.

با ادب واحترام وتشکر فراوان.

اسماعیل کریم زاده.نماینده ایثارگران.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi