شناسه خبر : 70354
سه شنبه 07 آبان 1398 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبرک با شهید علی‌اوسط بیک‌زاده

شهید علی‌اوسط بیک‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت شهیدپرور! از شما مردم می‌خواهم جبهه، امام و خانواده شهدا و مجروحان معلولان و اسرا را فراموش نکنید.

۶۸۱/شهید علی‌اوسط بیک‌زاده: امام و شهدا را فراموش نکنید

به گزارش از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید علی‌اوسط بیک‌زاده:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر منجی بشریت آقا امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و سلام و درود بر تمامی خانواده شهدا، مجروحان و معلولان اسلام و درود بر تمام رزمندگان جان بر کف.

می‌خواهم برادرانم علی‌گونه و حسین‌وار با امام امت و امام زمان خود بیعت کنند. جای پای شهدا را خالی نگذارند. ای امت بیدار و همیشه در صحنه و قهرمان خداوند منان به شما عزیزان اجر عنایت کند؛ خداوند پشت و پناهتان باد که با کمک‌های نقدی خود ما رزمندگان را خجالت می‌دهید و پشتیبان امام و انقلاب بوده‌اید. خداوند به شما توفیق بدهد.

عزیزان این جنگ، جنگی است ناخواسته و به ما تحمیل شده است و آغازگر هم ما نیستیم ما طالب صلح در جهان بودیم و الان هم هستیم ولی با نابودی صدام و صدامیان؛ آنها با این همه تجهیزات که دارند باز از ما می‌ترسند و دم از صلح می‌زنند. دشمنان ما جنگ‌طلب هستند نه صلح‌طلب و اگر آنها صلح می‌خواهند ما صلح می‌کنیم اما صلحی که نابودی صدام و حامیانش باشد.

ای امت! گوش به این منافقین کوردل ندهید و به آنها بگویید تا ما انتقام خون شهیدانمان را نگیریم صلحی در کار نیست و نباید هم باشد مگر با از بین رفتن صدام و حامیانش و ان‌شاءالله به همین زودی پیروز خواهیم شد. به امید آن روزی که مردم مسلمان عراق از بند صدام خلاص شوند و به ایران دست برادری دهند.

ای عزیزان پیامم این است که جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان. ای امت مسلمان و شریف نکند خدای ناکرده پشت به  امام و خانواده‌های شهدا کنید باید به حرف امام گوش فرادهید زیرا حرف قرآن و خداست. در آخر از شما مردم می‌خواهم جبهه‌ها و امام و خانواده شهدا و مجروحان و معلولان و اسرا را فراموش نکنید.

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi