شناسه خبر : 70355
سه شنبه 07 آبان 1398 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهران شهید باران می‌شود

مریم قاسمی ‌ـ خبرنگار: «تهران شهید باران می‌شود» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که توسط امور ایثارگران شهرداری تهران در همه محله‌های پایتخت برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این برنامه در روزهای آتی در منطقه ۱۶ و محله‌های علی‌آباد شمالی و شهرک بعثت برای بزرگداشت ۶۰ شهید والامقام برگزار می‌شود.

13

 به گفته «ولی‌الله‌جعفری» رئیس اداره اجتماعی ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶، این ویژه‌برنامه دوازدهم آبان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. قبل از اجرای برنامه، آثار و یادگارهای به جا مانده از شهدا از جمله وصیتنامه، خاطرات، عکس و... جمع‌آوری شده و پس از تکمیل آنها، به‌صورت کتابچه درآمده و در این مراسم بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

وی افزود: «همچنین این کتابچه به‌عنوان یک سند ملی از آثار دوران دفاع مقدس، در کتابخانه‌های منطقه ۱۶ در اختیار دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی قرار خواهد گرفت. خاطره‌گویی همرزمان شهدای والامقام در حضور خانواده شهدا فضای این محفل را روحانی و معنوی‌تر خواهد کرد.»

این برنامه بعد از نماز مغرب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در شهرک بعثت، خیابان زنگنه، جنب بوستان مهاجران منا برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi