شناسه خبر : 70362
چهارشنبه 08 آبان 1398 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شعبه بانک دی یا مجلس دورهمی؟

یک جانباز - امروز برای سومین بار به شعبه بانک دی سعادت آباد مراجعه کردم چیزی که در هر سه بار مراجعه به این شعبه جلب توجه میکرد این بود که کارمندان این شعبه محیط کار را با یک مجلس دور همی اشتباه گرفته بودند و دائما" در حال شوخی و بگو بخند و تمسخر همدیگر و رفتارهای کودکانه بودند. چیزی که شما نمی توانید در هیچ بانکی چه خصوصی و چه دولتی ببینید.

ارباب رجوع وقتی وارد بانک می شود انتظار دارد با یک محیط منظم و رسمی مواجه شود که انجام کار مشتری در اولیت اول قرار دارد ولی متاسفانه این بانک (حداقل این شعبه) به این صورت نیست.

جو این شعبه نه تنها برازنده یکی از زیرمجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست، حتی برازنده یک محیط اداری هم نیست.


 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام آقارضاجانبازعزیز اگرمشاهدات شماچیزی غیرازآنی که فرموده مشاهده میکردیدبایستی تعجب میکردی خوب وقتی بانک دی وبیمه دی عمده سهامدارانش مدیران ارشدوشایدهم میانی بنیادشهیدوامورایثارگران میباشندمعلومست پرسنلش هم ازفرزندان همان مدیران میباشندکه بچه ننه های تازه بدوران رسیده که درنهایت دیپلم راهم بزورپارتی گرفته اندانتظاربیجایست که بسیاری ازاین لوس وننرها وتازه بدوران رسیده بخواهی که درک درستی داشته باشندمگرپدرانشان غیرازاین عمل نموده اندپدراتی که درپشت میکروفنها وجلوی لنزدوربینها خودشان را خادم جامعه هدف مینامند ولی دراصل خائن هستندوخیانت واختلاس سرلوحه کارشان هست پس آقارضانه ازبچه ها دلگیرشو ونه توقع داشته باش که پدرانشان برای جامعه ایثارگری که برصندلی های تکیه زده اندکه خون رشیدترین جوانان سرزمینمان ودست وپاهای قطع شده بررویشان قرارگرفته انتظاری بس عبس میباشدکه به جامعه هدف وجانبازان رسیدگی کننداین دولت که در راسش جناب پرزیدنت فریدون جلوس کرده اندازهمان روزاول دشمنی خودشان راباجامعه هدف خصوصاًجانبازان علنی کرده اندآقارضاجانبازعزیزمارابه خیراینان امیدی نیست فقط دعا کن شرمرسانند،قربانت یکی ازهزاران جانبازستمدیده این دولت
بنده از جانبازان 70 درصد ساکن شهرستان می باشم.
در اواخرمهرماه در بیمارستان خاتم بستری و اوایل آبانماه پزشک معالجم بنده را مرخص کرد و چون روز تعطیل بود برای بازگشت به شهر خودم دسترسی به خودرو بنیاد نداشتم.
پزشک معالجم برایم گواهی کرد که برای بازگشت به شهرستان که 3 ساعت با تهران فاصله داشت نیاز به آمبولانس دارم و هنگامی که به مسئولان آمبولانس بیمارستان خاتم مراجعه کردم ابراز داشتند خودرو آمبولانس موجود است اما چون شما همراه ندارید از دادن سرویس معذورند.
گفتم این چه مسخره بازی است؟
بنده چند روز بدون نیاز به همراه در بیمارستان بستری بودم ولی حالا از کجا همراه بیاورم؟
جوابی به من ندادند و از دادن آمبولانس به بنده خود داری کردند.
این قوانین مسخره و مضحک از کجا آمده ؟
ولی متاسفانه این قوانین پا برجاست.
در آخر از جلوی بیمارستان یک ماشین گرفتم و رفتم ترمینال و از آنجا با سواری به شهر خودمان برگشتم .
سلام. دوست محترم بانک دی کرمانشاه هم دقیقآ مثل قهوه خانه است ودرکل اهمیتی به ارباب رجوع نمی دن فقط بفکر چای خوردن وشوخی خنده هستن در کل هم بنیادو هم بیمه وبانک دی.فقط بنام ایثارگران هستندولی بکام کارمندان است همه شان ازحقوق بالا وزندگی اشرافی برخوردارن و ایثارگران چون حقوقشان کم است وهمچون کارمندان حمایت نمی شوند درفقر کامل بسرمی برند ...درکل بدشان از جانبازان میاد ولسلام
سلام، بنده هم از جانبازان 70 درصد تهران هستم. حدود 10 روز پیش به بانک دی شعبه شهران مراجعه کردم و متاسفانه رئیس شعبه وسط محیط شعبه ایستاده بود و بین همه کارکنان بحث این بود که تعطیلات قبل کجا رفتیم و تعطیلات پیش رو کجا بریم!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi