شناسه خبر : 70403
پنجشنبه 09 آبان 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نام شهدای دانش‌آموز زینت‌بخش خیابان‌های مشهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: این اقدام در راستای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از طریق شهرداری مشهد و در محلاتی که شهدای یاد شده در آن زندگی می‌کردند انجام خواهد شد.

https://static2.jamaran.ir/thumbnail/A1NwcEc4huMz/kzxwgq-JKBXtdnsW2DbwP7TrlD6N4XU8Y9m8yC_4JgzeX92dFRcloWScvjAtrjrnywpgzrCJSonkiG3pI_QvVJMtK7Jf75PBXXtok_qeumtrbJxjiLdu6g,,/uZFeC2ArtEed.jpg

حجت الاسلام حسین معصومی افزود: در حال حاضر شمار شهدای دانش آموز در شهرستان مشهد ۹۴۲ نفر است که از این تعداد ۳۹۰ شهید ساکن بافت مرکزی و شهری مشهد بوده و تاکنون نام ۱۵۰ شهید از این تعداد برای نامگذاری معابر این محلات استفاده شده است.

وی اظهار داشت: استان خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۲۶ شهید، ۴۹ هزار و ۲۸۶ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که هزار و ۳۹۵ نفر از این شهدا دانش آموز بودند.

منبع: جماران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi