شناسه خبر : 70415
پنجشنبه 09 آبان 1398 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در ملایر

 نخستین یادواره ۲۸۴ شهید ارتش و ۹ ‏شهید خلبان، با حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری، ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، مدیران استان و ‏شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل سالن ورزشی دانشگاه ملی ملایر ‏برگزار شد.
 
یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در ملایر برگزار شد
 

در این یادواره پیام  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط عارف مدیرکل بنیاد استان همدان قرائت شد. معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر گفت: راه عبور ما از پیچ‌های دشمن اطاعت از ولایت فقیه است، اگر همچنان مطیع رهبری باشیم با اطاعت از ولایت می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

امیر سر تیپ کیومرث شرفی گفت: به پاس فداکاری و جانفشانی این شهیدان، عزت و شرفمان امروز در امنیت است و هر آنچه داریم از این عزیزان داریم. شرف بزرگ شهدا ورود به ضیافت، ضیافت الله است و مصداق این مسیر سید الشهدا(ع) است.
شرفی یاد آور شد: امروز رزمندگان ما و مردم و جوانان مومن ما در مقابل زورگویان ایستادند و این از عزت خون شهدا و این جانفشانی مخصوص کسانی است که از جان خود گذشتند و ما جا مانده ایم و به قافله نرسیدیم.

 معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب آن‌ها از راه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی در مقابل ملت ایران جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و رژیم بعث عراق را مسلح کردند تا برابر ما به ایستد، اما جوانان ما با مقاومت در مقابل همه چیز ایستادند ودشمن راهبه جایی نبرد.

وی خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران ما در چهار عملیات سرنوشت ساز کمر دشمن را شکستند امروز عزیزان ما در بسیج سپاه در کنار هم ایستادند و در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی می‌کنند.
وی یادآور شد: پیروزی‌های ما توسط شهدا بر سه محور اسلام و پیروی از ولایت و جانفشانی جوانان مومن به انجام رسیده و جوانان امروز با افتخار و سربلندی راه شهدا را ادامه می‌دهند.

 شرفی با بیان اینکه امروز کسی در دنیا منکر اقتدار ملت ایران نیست، افزود: این به برکت خون شهدا بوده که ما در اوج اقتدار هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که نعمت ولایت را داریم و سپاس ما یک چیز است و آن اطاعت کردن از ولایت فقیه است.

 وی در ادامه گفت: راه عبور ما از پیچ‌های دشمن اطاعت از ولایت فقیه است، اگر همچنان مطیع رهبری باشیم با اطاعت از ولایت می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

 وی ادامه داد: همه موفقیت‌ها مرهون خون شهدایی که امروز افتخار ملت ایران است و جوانان ما نیز ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی هستند، نمونه آن شهدای مدافع حرم می‌باشد.

امیر سرتیپ شرفی خبر داد: دشمن برای مقابله با کشور ما از هیچ راهی فروگذار نیست و در سال‌های اخیر دشمن با راه‌اندازی عناصری از جمله داعش می‌خواست که مرز‌های ما نزدیک شود، اما خط قرمز‌های ما مشخص بود و این جرات را به خود ندادند از خط قرمز ما عبور کنند چرا که توانمندی جوانان ما را در مقابل تکفیری‌ها دیده بودند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi