شناسه خبر : 70424
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه وارده:

با من مبار، که خونم...!

امروز که برخی مدیران مدعی، خود را خادم الشهدا و مردم می دانند، حداقل انتظار این است که نباید شاهد برخی نامهربانی ها با فرزندان معظم شاهد باشیم.

فاش نیوز -  امروز که برخی مدیران مدعی، خود را خادم الشهدا و مردم می دانند، حداقل انتظار این است که نباید شاهد برخی نامهربانی ها با فرزندان معظم شاهد باشیم. جفای رفته بر برخی فرزندان شهدا و صبوری این یادگاران عزیز شهدا، برای نیروهای ارزشی و دلسوزان نظام روح آزار است.

فردی که رزمنده و جانباز است و در نوجوانی به همراه پدرش در جبهه بوده و خود با چشمانش شاهد شهادت و آسمانی شدن پدر از میان شعله های آتش بوده است، بدون هیچ مقدمه و دلیلی دقیقا در هفته دفاع مقدس، توسط مدیرعامل کارخانه عزل شده است و 40 روز است انبوه مکاتبات این فرزند صبور شهید با برخی مدیران فرادستی که فریاد ارزشی بودنشان گوش فلک را کر کرده، بی پاسخ مانده است که این سکوتِ معنا دار، سؤال برانگیز است!

آقای محمد آهوخوش، فرزند معظم شهید را می گویم. اهل خراسان شمالی؛ او مدیریت پشتیبانی شرکت آلومینای ایران (جاجرم) را بر عهده داشته است که از سوی مدیرعامل عزل شده است. او چه خطایی کرده است که باید مشمول این بی مهری نابهنگام قرار گیرد؟

جای سؤال این است که چرا یک مدیر باید خود را تا این حد ذیحق بداند که بدون هیچ دلیل متقن، یکی از مدیران شایسته زیرمجموعه اش که صادقانه در حال انجام وظیفه بوده است را با بی مهری عزل کند؟ و به رغم شعارهایی که مبنی بر حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران داده می شود متأسفانه هیچ حمایتی از سوی متولیان امر صورت نمی گیرد!

در حالی که هنوز آوای روح بخش امام خوبی ها در گوشمان طنین انداز است که: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند». این برخوردهای تحقیر کننده و دور از انتظار، با کدام مشی مدیریتی سازگار است؟ چرا باید یک رزمنده، جانباز و فرزند شهید، این گونه مورد بی حرمتی آشکار قرار گیرد و برخی مدیران سنگرندیده که ارزشی بودن را فقط در شعار و چفیه اتاقشان خلاصه کرده اند، بر خلاف منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب، به جای حمایت از این افتخارآفرینان عرصه ایثار و تولید، این گونه چشم بر فریاد دادخواهی یک فرزند شهید ببندند؟

به عنوان یک بسیجی که از نزدیک توفیق آشنایی با این مدیر جوان و انقلابی را دارم، از مدیران مدعی خدمت به مردم می پرسم که آیا این فرزند شهید و این ایثارگر جانباز هم جزء همان مردم که شما خود را خادمشان می دانید محسوب می شود؟ چرا باید یک انسان صادق، پاکدست، ارزشی و انقلابی، پس از چهل سالگی انقلاب با اقتدارمان، این گونه مورد بی مهری مدیران مافوقش قرار گیرد و برخی مدیران فرادستی حتی از ارائه پاسخ به پیام و مکاتبات فرزند شهید امتناع بورزند؟ با وجود این مدیران ناخودآگاه یاد شعر پرشِکوه خاقانی می افتم که: ما بارگه دادیم این رفت ستم بر ما...

ضمن تأسف از رویه مدیریتی برخی مدیران که با آموزه های دینی، اخلاقی و مدیریتی ما در تضاد آشکار است، از وزیر محترم صنعت و معدن، استاندار محترم خراسان شمالی و نمایندگان محترم این استان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم با بررسی این جفای ناروا در حق فرزند شهید، و برخورد با مدیران بیگانه با انقلاب و ارزش ها، بیش از این اجازه ندهند یک فرزند معظم شهید این گونه مورد بی مهری و حرمت شکنی آشکار قرار گیرد.

امید عظیمی

 

«شهید رمضانعلی آهوخوش و فرزندش محمد آهوخوش»

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...
بیمارستان پارس در بولوار کشاورز در لیست بیمه جانبازان نوشته اند : ولی بیمارستان پارس بیمه جانبازان را قبول نمی کند ؟!
لطفاً بیمارستان پارس که بیمارستان بسیار خوبی است . در بولوار کشاورز را بیمه بنیاد شهید قرار دهید .
بشتابید که غفلت موجب ضرر و زیان است .
واقعاً شرم آور است ؟!
...
پس از مدتها نامت رو دیدم از سلامتی ات آگاه شدم .
جای بسی خوشحالی است .
آقا مرتضی ، سلام مشتی!!!!
چه عجب کامنت زدی ، دلاور خیلی وقته ساکتی !!!!!
هنوز 5 درصد داری؟ بی معرفتها به 5 درصد هیچ اهمیتی نمی دهند !!!
البته الان 5 درصد و 70 درصد هم فرقی نمی کنه !!!!
بیشتر مطلب بزن دادا!!!
فعلا" بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به به جناب خاکپور خدا رو شکر که سلامتی ما بازم اسم شمارو میبینیم .
خوب شد اومدی به این سایت سر زدی دیگه داشت تار عنکبوت می بست .
سایت شده عین مسگر آباد سال 43 سوت کور .... یه گهگاهی اصغر کفن دزد
دمه غروب میمومد کفن دزدی میکرد میرفت !!!!
خاکپورعزیز واسه سایت کامنت بذار مطلب بنویس بنده خداها انقدر مخا طباشونو
سانسور کردن که همه رفتن از بی کسی کارکنان سایت خودشون کامنت پای مطالب
میزارن و بهم نون قرض میدن احسنت و باری کلا تو زنبیل هم پر میکنن که جلوی ریزش
بیشترو بگیرن . فقط جای قنبرم خالیه ... کجایی قنبر .
حیف این شهیدوجانبازان که رفتنتد وجان سلامتیشونا دادن تایه مشت مفت خور بیان بشن رئیس اونم ازطریق لابی حیف و صدحیف....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi