شناسه خبر : 70444
شنبه 11 آبان 1398 , 14:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست خانواده شهدا از وزیر نیرو

خیمه گاه شهدا ستاد کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران، سالها در ضلع غربی پست برق این منطقه برپا بوده و محل برگزاری مراسم کنگره شهدا و اجتماعات مذهبی خانواده معظم شهدای منطقه ۱۷ تهران بوده است.

شهریورماه ۱۳۹۷ بدلیل نیاز شرکت برق تهران به زمین این خیمه گاه جهت توسعه تجهیزات برق و مخاطرات احتمالی این تاسیسات، پس از توافق، مقرر شد خیمه گاه شهدا از زمین قبلی به زمینی دیگر در ضلع شمالی منتقل شود. اما پس از جمع آوری، علیرغم توافقات مکتوب در زمینه این انتقال، با ممانعت شهردار سابق و منطقه ۱۷ و دخالت برخی از مسئولان خیمه گاه شهدا روبرو شد.

اکنون دو ماه است که خیمه گاه شهدا با دستور مقام قضایی برپا شده ولی همچنان برخی دخالت‌ها و فشارها در این زمینه ادامه دارد.

این گزارش حاکی است پدران و مادران شهدا و امت حزب الله منطقه ۱۷ از وزیر محترم نیرو درخواست کرده اند تا به این موضوع وارد شده و دستور پابرجا ماندن خیمه گاه شهدا  را بر اساس توافقات قبلی صادر نماید.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi