شناسه خبر : 70480
یکشنبه 12 آبان 1398 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از سکوتت استفاده کرده اند!

حسن حسینایی فرزند شهید - درود به ارواح طیبه شهدا و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم حضرت امام خامنه ای مدالظله العالی.

 سکوت امثال ما ایثارگران در این مواقع فقط برای این است که کسانی سوء استفاده نکنند و از آب گل آلود ماهی نگیرند تا بلوا وآشوب بپا کنند، وگرنه فرزند شهید را چه به ترس که از ریشه دلاورمردانی است که مرگ را به بازی گرفتند و از توپ و تانک و بعثی های همچون داعش نترسیدند.

ثروت و قدرت و زرق برق دنیای فانی باشد برای دنیاپرستان. آنان که برای گرفتن یک پستِ درِپیت، تا کمر در مقابل مافوق نالایق خم می شوند و فقط و فقط به فکر منفعت طلبی خود و اطرافیانشان هستند و کاری به انقلاب و نظام ندارند.

دوست عزیز، اگر برای مقام و پول و موقعیت درگیر می شدی می گفتیم تقصیر از توست، اما اگر فردی بی لیاقت و پررو بصورت علنی به شهدا و رهبری توهین می کند واجب است در مقابلش مردانه بایستی.

 قصد فرافکنی ندارم اما همین که کسی جرات کرده مقابلت حرف توهین به شهدا را به زبان آورده، حتما ضعفی در شما دیده. باید از همان اولِ خدمت، خط قرمزت شهدا و رهبری می بودند تا هیچ کس جرات توهین به آنها را نداشته باشد. ما ایثارگران مظلوم که دنیا را به دنیاپرستان واگذار کردیم ازترس اینکه ما را به زیاده خواهی و بیت المال خواری متهم نکنند همیشه سکوت کرده ایم، اما اینکه به شهدا و رهبری توهین کنند در کَتِمان نمی رود، حال می خواهد همکار باشد یا مدیرکل، وزیر و یا وکیل!

در مقابل آنها همچون کوه باش همچون شجاعت شهدا و جانبازان. از بقیه ایثارگران مجموعه خود کمک بگیر، یعنی یک ایثارگر پُر دل و جرات نبود برای حمایتت؟ یعنی همان ها که در ادارات اولین کلام سخنرانیشان ارواح طیبه شهداست، همه ریا بوده؟ بنیاد شهید که فی الحال ارگانی فرسایشی و فرمایشی شده است و توان اداره خود و جامعه هدفش را ندارد. از طریق دفتر نهاد رهبری در وزارت خانه اقدام کنید.

افسوس که نان پخته خامان دارند*

اسباب تمام ناتمامان دارند *

آنان که به بندگی نمی ارزیدند *

امروز کنیزان و غلامان دارند.

وصف حال بعضی مسئولان که بر صندلی حاصل از خون شهدا نشسته اند و فکر می کنند از لیاقت بی حدشان است که مدیر هستند، لیکن هرکی نداند کارکنان ادارات و نهادها که می دانند چه خبر است و برای یک پست و ریاست طلبی چه کارهایی که نمی کنند.

برای مقام حریّت شان را می دهند، اما افسوس و صد افسوس ...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
لعنت خدابرتمام کسانیکه نان ماایثارگران و خاندان معززشهداءرامیخورندوبه ایثارگران وشهداءخیانت میکنند...لعنت خدا به کسانیکه بنام ماهاوازسفره این انقلاب وبنیاد تمام بستگان و خانواده های خودشان رادراینجاوآنجابکارگماردندولی حتی حاضرنشدندازحق وحقوق ما همین حقوق ناچیزوماده 38دفاع واعمال کنندتاماهم این دم آخری کمی نفس بکشیم.لعنت خدابه سوءاستفاده گران و صاحبان زرو. زوروتزویرباد.نفرین ما همیشه همراه وبدرقه راهشان میباشد.....قربانیان بی تدبیریهاوبی توجه ای های مسئولین بنیادومحرومان از ماده 38!!!خدایابدادمابرس ودعاهایمان رااجابت بفرماء.اللهی آرمین.
سلام ، روزی که در جلسه در حضور قاتلان هزاران شهید برجام تصویب شد دانستیم اینها کوچک ترین ارزشی برای خون شهدا و مجاهدین فی سبیل الله قائل نیستند و حاضرند برای مطامع دنیوی و تمدید گرین کارت به هر خفت و چاپلوسی تن بدهند. کسانی که تمام عمرشان در آمریکا زندگی کردند از آرمانهای شهدا و درد و رنج جانبازان چه میدانند که فرهنگ ایثار و شهادت از 1400 سال با خون و غیرت عاشقان ولایت حفظ شده و هیچ ارزشی با ارزشهای انقلاب اسلامی برابری ندارد. آنها ندانستند تمام برکات ایرانیان از سرخی عاشورا سبز شده و برجام و هرگونه کنوانسیون موجب برکت و کسب و رضای الهی نیست.
دلهای عاشقان خون شده و سکوتی معنا دار بر لبها و برق امید در نگاه غاشقان انقلاب اسلامی نقش بسته که نشان از انتظار ظهور منجی عالم بشریت (عج)میباشد.بنابراین سکوت در مقابل نادانی نشانه ترس و جرات نیست بلکه نشانه حکمت و حلم است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi