16 آذر 1398/ ۱۰ ربيع الثاني ۱۴۴۱
شناسه خبر : 70488
1398,دوشنبه 13 آبان18:00
اشتراک گذاری در:
عکس روز
در کمتر از دو سال

بازگشت مدیرکل سابق به بنیاد تهران بزرگ!


پس از گذشت نزدیک به دو سال از انتصاب حمید علی صمیمی به عنوان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، مجددا با انتقال وی به مجموعه بنیاد شهید به سمت مدیر کل بنیادشهید تهران بزرگ منصوب گردیده است.

بازگشت مدیرکل سابق به بنیاد تهران بزرگ!

فاش نیوز - «حمیدعلی صمیمی» پس از گذشت ۲ سال از خداحافظی‌اش با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجدداً به این نهاد بازگشت.

حمیدعلی صمیمی بعد از گذشت 2 سال که با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خداحافظی کرده بود، مجدداً به این نهاد بازگشت. مراسم معارفه او صبح روز گذشته سیزدهم آبان ماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید وامور ایثارگران توسط حجت الاسلام شهیدی برگزار گردید.

در این مراسم ضمن تودیع نادر نصیری و انتصاب وی به‌ عنوان مشاور امور استان‌های رییس بنیادشهید، حکم انتصاب صمیمی به سمت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تحویل گردید.

در همین ارتباط تعدادی از تشکل های ایثارگری و هیأت گردان شهادت، محفل جانبازان عشاق‌العباس و هیأت فرزندان شهدای اسلام نیز ضمن استقبال از بازگشت صمیمی به بنیاد شهید تهران، پیام‌های تبریک جداگانه‌ای صادر کرده‌اند.

حمیدعلی صمیمی یکی از نیروهای رسمی سپاه لشگر 25 کربلا در استان مازندران بود که در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل آمده که پس از دوران دفاع مقدس، سمت های اجرایی از جمله مدیریت بنیاد مستضعفان و جانبازان و مدیر کل بنیاد شهید استان مازندران را در کارنامه خود دارد.

دکتر صمیمی سال 1390 پس از انتقال به تهران، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب و با جامعه شاهد، ایثارگران و جانبازان ارتباط مطلوبی برقرار کرده بود، ضمن اینکه تعامل مناسبی نیز با تشکل ها و انجمن های ایثارگری از جمله انجمن جانبازان نخاعی داشت.

حال پس از گذشت نزدیک به دو سال از انتصاب حمید علی صمیمی به عنوان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، مجددا با انتقال وی به مجموعه بنیاد شهید به سمت مدیر کل بنیادشهید تهران بزرگ منصوب گردیده است.

 




حمیدعلی صمیمی     بنیاد شهید     ایثارگران     لشکر 25 کربلا                            
Reply
no
11
yes
3
مرتضی خاکپور
1398/08/14 - 11:42

...

مدیر کلی جناب آقای دکتر حمیدعلی صمیمی عزیز را در بنیاد شهید و امور ایثارگران


...

مدیر کلی جناب آقای دکتر حمیدعلی صمیمی عزیز را در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تبریک می گوییم .

گل و نقل و شیرینی با من .

نثارش کنید .

...




no
7
yes
5
1398/08/16 - 12:06
خاکپور به منزل خود خوش آمدی .


no
1
yes
4
1398/08/16 - 15:12
ای خاکپور پاچه خوار


no
0
yes
1
مرتضی خاکپور
1398/08/18 - 17:20
...
علنی فحش نده ؟!

یه چیزایی الکی بنویس بعد در لفافه فحشتو هم بده ؟!
...


Reply
no
1
yes
10
بی نام
1398/08/14 - 12:30
با سلام اقا این ها دوشغله محسوب نمی شند که بنیاد حق اشتغال ان ها را قطع کند

Reply
no
0
yes
4
علی
1398/08/14 - 12:46
با سلام . چرا هدیه ازدواج را پرداخت نمی کنید . سال 96 مدارک به بنیاد دادم .ولی هنوز خبری نیست. باتشکر.

no
1
yes
0
مرتضی خاکپور
1398/08/16 - 16:09

...

فقط به ۴ تای اول تعلق می گیرد .

...


Reply
no
0
yes
0
ج 15درصد کریمی جهرمی
1398/08/14 - 12:59
سلام وسلامتی تک تک کارکنان عزیز و ارجمند فاش نیوز را ازخداوند خواهانم جناب اقای صمیمی عزیز
استدعادارم پیگیری بفرمائید چرا به ما جانبازان زیر25درصدو رزمندگان فاقد کار ودرامد 750000تومان حقوق میدن درصورتیکه در قانون تصویب شده که باندازه حداقل حقوق کارکنان دولت که مبلغ 1550000هزار تومان است ان هم سال گذشته و در افزایش حقوق امسال هم برای همه 400هزارتومان+ 10درصد اعمال شد اما برای ما150 هزار تومان اعمال کردند ضمنأ عیدی سال98هم به ما300هزارتومان دادند لذا از جنابعالی که خودتان جانباز ودرد کشیده واز دلاور مردان باغیرت هستید خواهش میکنم اینجانب که 54ساله هستم وبخاطر کارسنگین چوب بری و درددیسک کمروسیاتیک خانه نشینم و هیچ درامدی ندارم باخانواده این حقوقرابه کدام زخم بزنم .بخدا زندگی ما فاجعه است افتزاحه کاری کنید یاعلی

Reply
no
1
yes
4
1398/08/15 - 11:55
اینا رفیق فابریک مونتاژ داخل فاش نیوزن !!!
مگه نمیبینی فاش چه تیتری واسش زده و قربون صدقش رفته .....
اینا وخیلی از اینها که به باند رانت متصل هستند واسه امثال فاش بربری تیلد میکنن .
فاشم از خجالتشون تویه سایتش در میآد تا ذهن بچه هارو نسبت به اینا مثبت کنه .
همه اینا با همن همشون به خزانه بخور بخور وصلن .
نیگا به قسم حضرت عباس فاش نکنید اینم حقوق بگیره که خیلیم خوب میگیره .
حالا هی بیاید هاکش واکش کنید که فاش !!! خدا !!! کمک کنید دادم به گوش مسئولین برسه !!! فاش در حقیقت نقش کمین خط اول رو برای بالا دستیهاش بازی میکنه ...
یه سرعت گیره که حس اصلی شما رو برای رسیدن به حقتون کنترل میکنه تا شما فکر کنید عقده دلتونو یه جایی گفتید ولی حیف یه کلاه گشاد سرتون میزاره تا دمپای شلوارتون .

Reply
no
0
yes
3
نخاعی
1398/08/18 - 17:12
امید هر کس می آید عدالت محور باشد چه ایثارگر مراچعه کرد یا نیامد حق قانونی او حقظ وبه او داده شود کسی به هر عنوان از درمان و آسایشگاه محروم نشود مسییییییییول دنبال ناتوان از دفاع برود نه آنکه بگویند [لسه دارند راستی سهم جوانان در مدیریتها حق چوانان نیست بازنشسته چرا

Reply
no
0
yes
5
1398/08/18 - 18:52
مگر ایشان 8سال پیش بازنشسته نشده اند ؟قانون فقط برایه ملته !!!! مجلس ودولت وشورای نگهبان و70 سازمان دیگر کلی حقوق وپاداش گرفتند تا قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تهیه وتصویب کنند اما در نهایت اینهمه هزینه چه نتیجه ایی داشت ؟مگر خود قانونگذاران بالای 60-70سال عمر ندارند ؟مگر خودشان بازنشسته (حتی بعضیها 3دوره بازنشسته شده اند) نیستند ؟ظلم وتبعیض هیچوقت پایدار نمی ماند !!!! اینها اگر عدالت وانصاف داشتند اول خوشان کنار می رفتند!!!! مگر اینها تخم دوزرده میکنند ؟

Reply
no
0
yes
1
جانبازجنگ
1398/08/19 - 00:11
هدیه ازدواج؟!
مدارک تحویلی سال۹۴.....!
هنوزخبری نیست!!!

Reply
no
0
yes
7
قدمي
1398/08/19 - 09:26
ازاول انقلاب تا حال جوانان زيادي كه همسنگرانمان بوده اند در راه اسلام به شهادت رسيده اند. تايادم ميآيد و سالها ميگذرد تنها چيزي كه نديده ام عدالت بوده.
و الان هم همه شاهد هستيد افرادي در قدرت ميباشند منزل اصليشان درخارج از كشور ميباشند...دشمنان داخلي بدانند امثال بنده تا زنده ايم رزمنده ايم ومبارزه تاظهورآقاامام زمان(ع)همچنان ادامه دارد.مرگ برسوءاستفادگران بيت المال

Reply
no
0
yes
2
مرتضی خاکپور
1398/08/20 - 14:28
...
فاش نیوز : پاچه خواره اعظم .
نوشتید که :
( دکتر صمیمی سال 1390 پس از انتقال به تهران، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب و با جامعه شاهد، ایثارگران و جانبازان ارتباط مطلوبی برقرار کرده بود، ضمن اینکه تعامل مناسبی نیز با تشکل ها و انجمن های ایثارگری از جمله انجمن جانبازان نخاعی داشت .)
آفرین به این همه لونگ اندازی و پاچه خواری ؟!
مگر شما پرچم دار ۱۴ اسفند نبودید که با انجمن های متعدد جانبازان نخاعی که همه مال شما چند نفر رزمنده شتیزان است ؛
جلوی بنیاد شهید تجمع راه انداختید و قصد براندازی داشتید و باعث شدید که آقای صمیمی ۲ سال استعفا بدهد ؟!
که شما دستور داده بودید جانبازان از همه ایران به تهران بیایند و خودشان را به آتش بکشند ؟!
برای اینکه یک خودرو وارد کنید و ۲ میلیارد تومان به جیب بزنید و یا اینکه بلیط اتوبوس نیم بها بگیرید .و شما فقط پول را می شناسید ؟!
تا شما بتوانید بنیاد شهید را تصرف کنید .

Reply
no
1
yes
1
ز . جانباز و کارمند بنیاد.
1398/08/20 - 14:32
دکتر صمیمی از اول هم نباید میرفت تا ایثارگران اینقدرضرر کنند





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.