شناسه خبر : 70499
شنبه 25 آبان 1398 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی درباب بازگشت مدیر کل سابق به بنیاد تهران بزرگ

برای مدیریت کلان مجموعه ای کشوری، مانند بنیاد شهید در چنین شرایطی که تحریم هستیم، منابع و اعتبارات محدود است و فشار بر روی جامعه، خصوصا" جامعه هدف(ایثارگران) زیاد است، برای اداره امور و حفظ حداقلی از رضایتمندی...

فاش نیوز -  بازگشت برادر جانباز، حمیدعلی صمیمی به بنیاد و پست قبلی اش به عنوان مدیرکلی بنیاد تهران بزرگ، خبر خوبی بود که به سرعت در میان ایثارگران تهران پیچید و موجب خوشحالی آنان شد. بازگشت دکتر صمیمی به محل خدمت سابقش با اینکه غیر معمول و دور از انتظار بود ولی نوعی بازگشت به اصل خویش محسوب می گردد که اتفاقا" از ایثارگر جماعت که مرامشان اقتضا می کند اسیر عادات سخیف معمول رسوب کرده در جامعه نباشند و بیشتر به خط شکنی عادت کرده اند، اقدامی قابل تحسین نیز می تواند باشد.

کمتر از دوسال پیش که خبر استعفای دکتر "حمیدعلی صمیمی" از مدیریت اداره کل بنیادشهید تهران بزرگ به بهانه انتخابش برای سکانداری فدراسیون جانبازان و معلولین منتشر شد، به جرأت می توان گفت هیچ کس تصور نمی کرد با رفتن وی و آمدن فرد جایگزینش بنیادتهران بزرگ به چنین وضعیتی دچار شود.

برای مدیریت کلان مجموعه ای کشوری، مانند بنیاد شهید در چنین شرایطی که تحریم هستیم، منابع و اعتبارات محدود است و فشار بر روی جامعه، خصوصا" جامعه هدف(ایثارگران) زیاد است، برای اداره امور و حفظ حداقلی از رضایتمندی، نیاز هست حتی با جابجایی مدیران پا به سن گذاشته با جوانان پرانرژی و با انگیزه و البته انقلابی، از تمام ظرفیت ها و توان داخلی مجموعه و حتی سایر ارگان ها و سازمان ها بهره برداری بهینه صورت گیرد تا بلکه بخشی از کمبودهای تحمیلی دشمن جبران گردد و لااقل امور اساسی ایثارگران معطل نماند.

بنابراین با استعفای دکتر صمیمی از مدیریت بنیاد تهران، انتظار این بود که فردی توانمند و مدیر که اگر بالاتر از او نیست، اقلا هم سطح او باشد؛ اما متأسفانه فردی از مدیران رده پائینتر بنیاد که معلوم نیست اصلا" چگونه و با چه معیاری در سطح مدیریتی بنیاد حضور یافته است، بجای مدیر قبلی تهران بزرگ، با اینهمه مسایل، مشکلات و پیچیدگی هایش منصوب شد. او با دست خالی از منابع و امکانات و توان مدیریتی پا به عرصه گذاشت و در نشست ها اولیه با اقشار مختلف ایثارگران و جانبازان دردمند هم، با اینکه گفته اند «ابرو گشاده باش چودستت گشاده نیست» اما بسیار پر ادعا و مدعا ظاهر شد؛ طوری که نه تنها نتوانست با نرم زبانی، سختی معیشت و درمان ایثارگران را تحمل پذیرتر کند بلکه هربار با جانبازان و ایثارگران نشست و برخاست داشت، موجب رنجش آنان را نیز می شد. اینگونه بود که چیزی نگذشت اکثر ایثارگران و حتی برخی از مدیران بنیاد هم به اشتباه بودن چنین انتصابی پی بردند.

ضعف شدید در نحوه مدیریت آقای نادر نصیری بر بنیاد شهید تهران بزرگ آنهم طی 19 ماه کاملا محسوس بود و تقریبا ایثارگران تهرانی را به اعتراض وا داشته بود، نکته ای که مدیرکل حراست بنیاد که خود فرزند شهید می باشد در جلسه ای به آن اذعان کرده بود و انتظار می رفت که جایگزین بهتری را به جای وی برگزینند، ولی هیچ یک از ایثارگران تصور نمی کردند که فرد جایگزین، دکتر صمیمی، یعنی کسی باشد که قبلا" از ایثارگران نمره قبولی گرفته است. صمیمی بار دیگر به بنیاد بازگشت، آنهم برای مدیریت بنیاد تهران بزرگ.

حال که حمید علی صمیمی به خانه خود یعنی بنیاد تهران بزرگ بازگشته است امیدواریم با حسن خلق، روی گشاده و ارتباط خوب و گسترده ای که او با دیگر نهادها و سازمان ها، و همچنین شناختی که از ایثارگران و مشکلات آنان دارد، شرایط بهتری برای ایثارگران رقم بخورد و ذهنیت خوبی که در میان ایثارگران نسبت به مدیریت و شخصیت این مدیر موفق وجود دارد حفظ و ریشه دارتر گردد. ان شاءالله

محمدرضا عسکری

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
جانبازان زیر25% بنیاد که تا بحال از هیچ مدیرکلی حرکت مثبتی ندیده اند
یعنی ایشان می توانند رضایت ایثارگران را جلب کنند ؟
دوست عزیز به هرحال برگشتن دوباره آقای صمیمی بهتر از مدیر قبلی و یا انتصاب مدیر جدیدی هست که باید بیاید و با شرایط داخلی بنیاد آشنا بشود و تا بیاید کاری بدهد عمر ریاستش تمام شده.
پس دعا کنیم که همین صمیمی، با ایثارگران صمیمی باشد و کارگشا.
جناب عسکری سردبیر محترم فاش نیوز ،،، خوب حالا با این همه صغرا کبرا کردن
میخوای چی به ما بگی ....
که ما هفت تیرمامونو غلاف کنیم ؟ یا اینکه مسیح ظهور کرده ما خبر نداریم .
گیریم ایشون نمرش 100 وقتی بالادستیش ارزشی برای ایثارگر قائل نیست
ایشون با عصای موسایی خودش فرعون کشی راه میندازه ؟
ببین دادا ذهنیت همه نسبت به بنیاد خراب شده .
ابتدا به ساکن مدیران بالا دستی استعفا بدن راه واسه آدمای بهتر باز بشه .
با قربون صدقه رفتن شما واسه اشخاص خاص که بازم واسه شما منفعت داره
که ذهنیت خراب خوب نمیشه که ....
شما و سایت شما حساب پس دادس ! دیگه بعد چند سال به هوای خرمای سر حداد مارو لب مرز خاطرخواهی ایشون نفرستید .
باشرایط موجود، بنظر میرسه بهترین تصمیم و یا عاقلانه ترین کار بنیاد همین انتصاب بوده برادر.
دوستان مرحمت کنن منفی ندن تا ببینیم این مطلب به کجا میکشه .
دوستان منفی دادن شما باعث میشه دیگران از نظر دادن خود داری کنن .
جناب عسکری، از طرف بنیاد و صمیمی چقدر سبیل شما را چرب کردن که از او همایت کنی?
شما که جانباز خوبی بودی
سلام.بنیادمدیرتوانمندوکاربلدمیخواهدکه ایثارگران را درک وباورکنند.نه مدیرکلی همانندجناب نصیری که غروروتکبروبزرگنمایی داشت!سوابق ایشان و اعتراضات جانبازان در گیلان کاملامشهود..مدیرکل بایدمتواضع و فروتن باشدوایثارگران را بشناسد.
اين تحليل به هيچ وجه كارشناسي نيست مشكل بنياد در تغيير مديران استاني نيست. مديريت كلان بنياد دچار مشكل اساسي است و نميتواند برنامه جامعي براي استانها داشته باشد . وجود صميمي و بعد نصير ي و اكنون بازگشت صميمي هيچ تفاوتي در اداره بنياد نخواهد داشت و عموم ايثارگران هيچ تغيير محسوسي را حس نخواهند كرد. شايد هر مدير در هر دوره اي رفقايي داشته باشد كه تغييرات به مذاق آنان خوش آيد. مدير حراست خود يكي از مشكلات ايثارگران است كه با رفتن و بازگشتش اتفاق خاصي براي بنياد به وجود نيامد.
واقعا متاسفم برای کامنتی که حدس می زنم نویسنده آن اهل اصفهان هست (با توجه به نوع گویش شون)
روی سخن من با ایشون این هست که چرا اینقدر تلخ و مغرضانه فکر می کنید فاش نیوز و آقای عسکری از قبال این انتخاب ذینفع هستنند؟. اگر دلیل محکمی دارید بیان کنید تا ما هم بدانیم.
گویند در عصر سليمان نبی پرنده اى براى نوشيدن آب به سمت بركه اى پرواز كرد،
اما چند كودک را بر سر بركه ديد، پس آنقدر انتظار كشيد تا كودكان از آن بركه متفرق شدند.

همين كه قصد فرود بسوى بركه را كرد، اينبار مردى را با محاسن بلند و آراسته ديد كه براى نوشيدن آب به آن بركه مراجعه نمود .
پرنده با خود انديشيد كه اين مردى باوقار و نيكوست و از سوى او آزارى به من مُتصور نيست.
پس نزديک شد، ولی آن مرد سنگى به سويش پرتاب كرد و چشم پرنده معيوب و نابينا شد.
شكايت نزد سليمان برد.

پیامبر آن مرد را احضار کرد، محاكمه و به قصاص محكوم نمود و دستور به كور كردن چشم داد.

آن پرنده به حكم صادره اعتراض كرد و گفت:
چشم اين مرد هيچ آزارى به من نرساند،
بلكه ريش او بود كه مرا فريب داد!
و گمان بردم كه از سوى او ايمنم
پس به عدالت نزديكتر است اگر محاسنش را بتراشيد
تا ديگران مثل من فريب ريش او را نخورند ...


علامه دهخدا
اینهمه شعار چوانگرایی ولی ذرعمل چی
جنگوبچه های جوان اداره کردن
حنظله های زمان سوریه را نچات دادن
درمان بچه ها تو مشکل تا کی بی تفاوتی
سلام علیکم.
کاش انتخاب رییس بنیاد از طریق انتخابات تو سط ایثارگران و جانبازان می شد آنوقت کسی را به این سمت میگذاشتیم که از جنس خودمان باشد.
به هرحال بنظر من که هم برادر شهید هستم و هم جانباز درصد بالا برگرداندن دکتر صمیمی برای مسوولیت تهران بهتر از موندن آقای نصیری و یا انتصاب شخص دیگری بود که با فضای درونی بنیاد و جانبازان و خانواده شهیدان آشنا نباشد.
فقط آقای صمیمی دقت کند تا از وجود نیروهای توانمند در مناطق و سمت ها استفاده کند. نشود مثل قبل که جانبازی که تازه استخدام شده و چندسال بیشتر نیست که برروی ویلچر می نشیند در دفتر خود آقای صمیمی با اخلاق تند و رفتار ناشایستش دیگر ایثارگران را سرخورده و نگران میکرد.
آقایون جانباز بدونید این حاج آقا شهید حالا حالا ها از این دولت رفتنی نیست. بااینکه بارها اعلام کرده که مریضه و توانایی کار نداره و دولتی ها هم میدونن، ولی نه خودش اهل استعفا دادن هست و نه رییس جمهور برکنارش میکنه.
پس اینقدر دنبال این نباشید که مشکل مدیریت بنیاد رو از راس تغییر بدید.
شهیدی متاسفانه همچنان رییس بنیاده و برای مدیریت بنیاد تهران که خیلی مشکل داره، آقای نصیری مناسب نبود. گزینه حاج آقا صمیمی فعلا تنها راه چاره برای برون رفت از برخی از مشکلات هستش.
بنا براین اگه منم متهم به تملق و چاپلوسی نمی کنین بذارین بگم که تو مجموعه مدیریتی بنیاد شخص حاج آقا صمیمی برای این پست و مقام بهترین بوده.
اگه غیر از ایشون را سراغ دارید خب معرفی کنین تا بلکه گوش شنوایی پیدا بشه! خلاص
بگردید مدیران لایق زیادن افق دید ما محدودست جوانانی که درسوریه جان میدهند تا دست دشمن را قطع کنند مسلما دارای استعداد مدیریت بالایی با تقوی هستند درمان ما بی نظارت است انضباط در قانونها مصوب باید بیشتر رعایت شود درد دل خود را نمیگویم جوان جوان بازنسته ها بایدسرکار بیایند اعتماد کنید به جوان لایق ومهذب
جوانی و میل به جان دادن هیچ ربطی به توان و علم و تجربه مدیریتی ندارد.
بدبختی این است که به جوانان اعتماد نمی کنند . اگر اینطور نبود که الان جوانان ما مملکت را به بهترین شکل ممکن جلو برده بودند.
در جایی که افکار فسیل و فرتوت مثل بنیاد مدیریت بشود بهتر از این نمی شود.
آقای شهیدی مقصر نیست. مقصر اصلی کسانی هستند در دولت که جناحی اقدام می کنند و با اینکه میدانند فرد مدیر مورد انتصابشان قدرت لازم برای اداره امور را ندارد ولی باز درب را بر همان پاشنه میچرخانند.
خدا عاقبت مردم عزیز مخصوصا ایثارگران را با مدیریت های کذایی برخی دولتمردان بخیر کند.
البته من هم حق را به بعضی از دوستان میدهم. باید بدانیم بین بد و بدتر، گزینه بد بهتر است.
آقای صمیمی هم نسبت به رییس مافوقش و رییس قبلی تهران بهتر است. ولی باید هم تقویت بشود و هم اطرافیان را از لوث افراد خودباخته و تازه به دوران رسیده پاکسازی کند.
با شناختی که از عملکرد دکتر صمیمی دارم باید بگویم رفتن ایشان اصلا صلاح نبود و ایثارگران را دچار مشکلاتی کرد ومدیر جایگزین هم نتوانست توقعات بجای ایثارگران استان تهران را براورده کند . به امید خدا امدن ایشان مایه خیر و برکت برای ایثارگران باشد
بیدار شو رفیق:
ایشان قرار شده تعرفه خدمات درمانی جانبازان را همانند تعرفه بیمه نمایندگان مجلس برقرار کنند،حقوق جانبازان را در سطح فوتبالیستهای تیم ملی برقرار کنند،حق مسکن جانبازان را حداقل برمبنای نمایندگان موجلس کنند،تجهیزات پزشکی خصوصا ویلچر را هرسال تحویل بدهند،قرار شده از این پس قانون حالت اشتغال را از فردا و قانون مناسب سازی را از پس فردا وقانون حمایت جامع از رزمندگان را تا ساعاتی دیگر اجرایی نمایند کلا ایشان شق القمر خواهند کرد چونان همیشه که مردم به انتظار منجی هستند، ایشان کلا عصای موسی و نفس عیسی دارند.؟! هیهات که ما دور ماندیم از قرآن چرا که میفرماید : خداوند وضع قومی را تغیر نمیدهد مگر آنکه آن قوم برای تغییر خودشان پای به میدان بگذارند.جناب صمیمی جانباز هست ،بازنشسته دو ارگان هست،اما میدانیم کار گذار سیستمی است که چهل و اندی سال است که بر ما ظلم روا داشته است
بیدار شو رفیق:
جناب آقای حميد صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران قرار شده،
تعرفه خدمات درمانی جانبازان را همانند تعرفه بیمه ی نمایندگان مجلس برقرار کند،
حقوق جانبازان را در سطح فوتبالیستهای تیم ملی برقرار کند،
حق مسکن جانبازان را
هم تراز حق مسکن نمایندگان مجلس برقرار کند،
تجهیزات پزشکی، خصوصا ویلچر را هرسال تحویل بدهد.
قرار شده است که
قانون حالت اشتغال را از فردا،
قانون مناسب سازی را از پس فردا و
قانون جامع حمایت از رزمندگان را تا ساعاتی دیگر اجرایی نمایند.
کلا ایشان شق القمر خواهند کرد.
چونان همیشه که مردم به انتظار منجی هستند،
ایشان کلا عصای موسی و نفس عیسی دارند.؟!
هیهات که ما دور ماندیم از قرآن چرا که می فرماید: خداوند وضع قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم برای تغییر خودشان پای به میدان بگذارند.
جناب آقای حميد صمیمی جانباز است،بازنشسته از دو ارگان است،
آیا صمیمی با جانبازان است یا برعلیه جانبازان!؟
با سلام واحترام خواستم عرض كنم در مركز خراسان شمالي تنها دو تا داروخانه با بيمه دي قرارداد دارند رانها هم معمولا از دادن دارو بنحوي شانه خالي ميكنند وتنها داروخانه هلال احمر كه دولتي است جواب ميدهند قريب به اتفاق پزشكان متخصص يكرطرفه قرارداد لغو كردند ايا وقت ان نشده مسئولين بنياد وبيمه دي فكري كنند واين همه باعث هدر رفتن وقت وسرگرداني نشوند خدا وكيلي كمي مهربان باشيد وطبق وظايف سازمانيتان حلال مشكلات جامعه ايثارگر باشيد اگر اعتباري وپولي نداريد ويا سازمان برنامه بودجه مشكل افريني ميكند از منابع ديگري كه داريد ويا رايزني با مديران داروخانه ها ونظام پزشكي چاره انديشي بفرمايند بخدا وندي خدا امروز تمام داروخانه ها براي اسپري تنفسي كه نباشد خفه ميشوم گشتم نتونستم با بيمه تهيه كنم واخر سر ازاد تهيه كردم نبايد دولت وبنياد فكري براي ما شيميائي ها بكند كه همين كمك تنفس ما داده شود اميدوارم ترحم ومهرباني بار ديگر به مجموعه بنياد برگردد وهمه خود را مسئول بدانند وداروي حياتي جانبازان قابل دسترسي باشد وبفكر سود ومعامله دي نباشند اگر بيمه دي تواناي مالي ندارد با شركتي مثل بيمه ايران قرارداد امضا شود كه در بحران هاي اينجوري پشتيبان بماند يا حق
خوش آمدی که زآمدنت نشاط برخواست.
جناب دکتر صمیمی خواهشا اینبار با لحاظ توقعات بحق و قانونی ایثارگران گام موفقی بردارید تا بقیات صالحاتی باشد برای روز محشرتان.
شاید به شما بربخورد ولی به گمانم کار ضعیف و مدیریت... جناب نصیری آنقدر به چشم آمد که تقریبا مدیریت بهتر از ایشان شما نمود پیدا کرد.
جسارت نباشد ولی مدیریت شما هم چندان دندان گیر نبود ولی باید اعتراف کرد که نسبت به آقای نادرنصیری بهتر بود.
کاش الانه که مجددا به بنیاد تهران مراجعت کرده اید فرصت را غنیمت بشمارید و به ایثارگران خدمات متناسب ارائه نمایید. هرچند میدانیم که ممکن است دچار چالش بشوید.
دعا میکنیم که موفق باشید.
نکته ای را که باید متذکر بشود این است که دفتر و اطرافیان خود را از افراد صالح و ثبور انتخاب کنید نا آنگونه که قبل بود.
جانباز ویلچری ( هادی خ ) که در دفتر شما بود، بیشتر مدیریت شما را زیر سئوال برده بود.
آقاي روحاني دروغ گفت آقاي روحاني به نيمي از مردم ايران که به او رای ندادند گفت ما زبان جهان را مي فهميم و شما از شناخت درک زبان خود عاجزيد اما آقاي روحاني دروغ گفت و طبق گفته قرآن (خداوند از انسانهای دروغگو بدش می آید و آنها را دوست ندارد) چون اگر آقای روحانی راست می گفت و به راستي زبان قدرت هاي جهان را مي فهمید بايد مي دانست که آمريکا و اروپا قرن هاست که حوزه نفوذ مذاکرات و توافقات خودشان را با ايران تعريف کرده اند و براي کسب منافع خود در ايران به يک استراتژي کاملا مشترک رسيده اند اينکه تمامي منافع اروپا و آمريکا با ايران ناسازگار است، الان آقاي روحاني متهم است که با توافق فاجعه بار برجام ابتکار عمل را از دست ايران برای مدتی خارج کرد چون هيچ کدام از متحدان ايران از اين اتفاق خوشحال نشدند آنها حق داشتند نگران شوند چون ديگر نه متحدان ايران از خط قرمزهاي ايران احساس امنيت مي کردند و نه دشمنان ايران از خط قرمزهاي ايران مي ترسيدند، البته نيروهاي سپاهی ما جور ضعف برجام را کشيدند و آمریکائیان را از محاسبات غلط خود با اقتداری که از خود نشان دادند در آوردند چون محاسبه غلط دشمن از حریف خود ممکن است جنگی ناخواسته را بین دو کشور بوجود بیاورد و ندانسته جنگی خانمان سوز و نخواسته را به دو کشور تحمیل کند براي مردم ايران مهم نيست چرا روحاني و معاونان و مشاوران و وزراء فتنه گرش با آمريکا مذاکره کردند مهم اين است که چرا به خاطر لجاجت و عنادي که با بچه هاي انقلابي و دلسوزان نظام و در خفا با مقام معظم رهبري داشتند حتي با عنوان يک ليبرالي تکنوکرات هم نخواستند برجام را طبق همان قوانين تکنوکراتي خودشان بنويسند
تفاوت تفکر انقلابی و تفکر لیبرالی دولت روحانی تفکر انقلابی و لیبرالی تداعي کننده دو نیروی خیر و شر هستند که هميشه تاریخ با هم درگیر بوده اند مثل دشمنی چهل ساله استعمارگران جهانی با تفکر انقلابی مردم ایران که تداعی کننده دو نیروی متقابل حق و باطل هستند. فهم بچه های انقلابی آتش به اختیار و منحصر به فرد است آنها هیچوقت خود را در فرهنگ مبتذل غربی و واقعیت های کاذبی که در اطراف زندگی آنها اتفاق می افتد درگیر نمی کنند آنها اول به غرور خود غلبه می کنند چون می دانند بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست. تفکر انقلابی مدیون انقلابی است که امام راحل پرچم دار آن بود هم از نظر محتوا، ابعاد و الگوها، در این زمانه ما تفکر انقلابی نداشتن و با تفکر انقلابی کار نکردن نه می تواند ضامن تداوم امنیت ما باشد و نه ضامن بهبود اقتصاد کشور، بچه های انقلابی آموخته اند چگونه فکر کنند تا از دل آن کاری ‌ترین ایده‌ها برای ضربه زدن به پیکره استکباری شیطان بزرگ بیرون بیاید. اگر دولت روحانی غیر انقلابی ست اشکالی ندارد چون برای هر طرحی مسیری جایگزینی وجود دارد اکثریت دولتیان روحانی کسانی اند که به نام امام در پی نابودی افکار والای امام اند کسانی که تشنه قدرت اند و برای به دست آوردن آن از هیچ کاری روگردانی ندارند معاونان و مشاوران روحانی و اکثریت مسئولان دولت اش آزادی ‌خواهانِ پاره ‌وقت هستند وقتى به قدرت می‌ رسند ديكتاتور می ‌شوند و وقتى خارج از قدرت هستند نقش اپوزيسيون را بازى می‌كنند. باید در انتخابات آینده هوشیار بود باید عوامل قدرت انقلاب را بشناسیم و بدانیم به چه کسانی رای بدهیم چون این قدرت و مقام اگر در خدمت به محرومان به کار گرفته شود زیباست برای مردم ایران استقلال، آزادی، عزت و احترام، نفی سلطه طلبی و مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان چیزهائیست که به اندازه خود زندگی اهمیت دارد
در حالی که اکثریت قریب به اتفاق ایثارگران و خانواده شهدا و حتی جانبازان حتی نام مدیران بنیاد را نمی دانند حتی یک نفر از طرفداران آقای صمیمی نگفتند که از چه خدمت موردی و خاصی از وی در حق خود برخوردار شده اند یا حتی یک مورد از عملکرد موفق وی در خدمت به عموم ایثارگران با ذکر مصداق روشن را مطرح نکردند!
سلام خدمت مدیران به نسبت محترم فاش نیوز
جو رسانه ای که شما بر علیه نصیری ایجاد کرد برای خیلی ها واضح و مبرهنه چه همون موقع مسئولیت داشت چه الان دیگه مسئولیت رو تحویل قبله آمالتون داده
اما چند نکته در مورد چند خبر به شدت جهت داری که گذاشتید شایان ذکر است که به عنوان کسی که شناخت دارم از آقای نصیری اعلام کنم خدمت شما هر چند می دونم که در اخبار جهت دار شما به هیچ عنوان تاثیری نمی زاره.
فرمودید سوابق نصیری معلوم نیست
شما می تونید یه سرچی بکنید مدیریت ایشون در گیلان قزوین و شهرستان های استان تهران
در سال 87 در گیلان مجموعه ای بهشون تحویل داده شد با انبوهی از بدهی که تونستن اوضاع اونجا رو سر و سامان بدن
شهرستان های استان تهران زمان ورود ایشون حتی ساختمان مرکزی نداشت از زمان حضور ایشون با روابطی که با سازمان های دیگه ایجاد کردن تونستن 5 تا ساختمان ایجاد کنن و تحول بسیاری در اونجا ایجاد شد. به طوری که خیلی از دوستان احساس خطر کردن
اما در مورد این 19 ماه حرف زیاده دوستانی که الان دارن او بنده خدا رو می کوبونند
کوچکترین کمکی به ایشون نکردن. حتی اجازه داده نشد که مدیری جابجا بشه. جو رسانه ای هم که به کمک شما بر علیه شما ایجاد شد کم تاثیر گذار نبود.
کوچکترین موضوعی که ربط چندانی به ایشون نداشت در همین سایت باتیتری به عنوان در اعتراض به بی تدبیریمدیرکل جانبازان فلان آسایشگاه اعتراض کردن.
اما نکته آخر قلم بسیار مقدسه با فروختنش آبروی خودتون رو نبرید. و اینکه ضعف و قوت در هر مدیری هست شاید شما با نوشابه باز کردن برای مدیری که زمان رفتنش هم همین اعتراضها بود و تخریب پی در پی مدیری که رفته بتونید جو مثبت ایجاد کنید اما گذشت زمان همه چیز رو مشخص میکنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi