شناسه خبر : 70542
شنبه 18 آبان 1398 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید حمید بهرامی‌نوید:

در سنگر مدرسه با ابرقدرت بجنگید

شهید حمید بهرامی‌نوید در وصیت‌نامه خود آورده است: برادرم در سنگر مدرسه و خواهرم با حجاب خود به جنگ ابرقدرت‌ها بیایید.

«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید حمید بهرامی‌نوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر مهدی موعود منجی عالم بشریت و نائب بر حقش امام امت خمینی بت‌شکن و با سلام بر خانواده شهدا و امت شهیدپرور ایران.

شهادت می‌دهم که الله پروردگار من است و محمد(ص) رسول و فرستاده خداست و علی و یازده فرزندان معصومش امامان من هستند و اسلام دین من و قرآن کتاب آسمانی من است.

خدایا خدایا شکر که مرا در این برهه از زمان قرار دادی. خدایا شکر که توانستم امام و رهبر خود را بشناسم. خدایا شکر که من لیاقت داشتم جزء انصارالحسین و یاران امام باشم.
 
ای امت مهربان ایران! ای امتی که به قول امام بعد از صدر اسلام چنین امتی نبوده قدر این امام را بدانید و از او پشتیبانی کنید؛ این نعمتی است که خدا به ما داده است و ما باید از این نعمت به خوبی قدردانی کنیم و به سخنانش گوش فرادهیم زیرا سخنان این مرد بزرگ و این رهبر عالیقدر مطابق قرآن است و قرآن هم سخن پروردگار است.

شما ای پدر و مادر عزیزم چقدر به شما زحمت دادم چقدر شما را اذیت کردم مرا ببخشید اگر شما از من راضی نباشید خداوند مرا نمی‌بخشد شاید با شهادت خود بتوانم جبران کارهای گذشته را بکنم.

و همچنین شما ای برادران و خواهرم به شما هم زیاد زحمت دادم من را ببخشید در خط امام باشید به حرف‌های او عمل کنید.

برادرانم در سنگر مدرسه و خواهرم با حجاب خود به جنگ ابرقدرت‌ها بیائید. در آخر از تمام دوستان و آشنایان می‌خواهم که اگر حقی به گردن من دارند حلال کنند و از ما بگذرند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار   رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi