شناسه خبر : 70547
شنبه 18 آبان 1398 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کی بازنشسته میشم؟

بهادر افشار نادری - بنده جانباز 40 درصد و سال 86 ازکارافتاده کلی و حالت اشتغال اعلام و از همین تاریخ از بنیاد حقوق دریافت می کنم.

  7 سال اسارت داشته و آزاده ام. فرزند جانباز 70 درصد متوفی و یک سال هم سابقه جبهه دارم. یک بار سال 60، یک بار هم سال 62 مجروح شدم. منزلمان اهواز در بمباران سوخت. 20 سال سابقه پایگاه مقاومت دارم. 21 سال سابقه کار به صورت کارمند رسمی داشته و بازخرید شدم.

12 سال هم در عسلویه قراردادی سابقه کار دارم. 53 ساله ام و جانباز اعصاب و روانم. 10 مرتبه بستری شدم. وضعیت روحی وجسمی و مادی مناسبی ندارم .کی بازنشسته میشم؟

این قوانین اصلا" شامل حال بنده میشه؟

لطفا شفاف راهنمایی بفرمایید.

با سپاس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بهادر جان یک سئوال :
جانباز 70 درصد فوت کند به هر علتی شهید محسوب میشود ، پس شما چگونه فرزند جانباز 70 درصد متوفی هستید؟
با سلام
21 سال سابقه رسمی اتان کسورات بیمه اش به کدام صندوق واریز شده ؟
12 سال سابقه قراردادی در عسلویه ، کسوراتش به کدام صندوق بیمه واریز شده ؟
اگر هر دو تامین اجتماعی باشد . الان باید به آخرین شعبه که دفترچه دارید مراجعه و تقاضای بازنشستگی کنید .
از سوی دیگر چون حالت اشتغال بنیاد هستی هر وقت به شرایط بازنشستگی برسید. از ان جا هم بازنشسته و مشمول حقوق و پاداش و ذخیره مرخصی خواهید شد.
یعنی شما باید در نهایت از دو صندوق، حقوق بازنشستگی بگیرد و این حق قانونی اتان است.
حالا اگر سابقه بیمه در صندوق تامین اجتماعی کم داشتید، باید بدانید با شرایط شما حداقل دارای هشت سال سنوات ارفاقی از سوی دولت هستید .
ضمن انکه هزینه قبول سنوات جبهه اتان هم به عهده دولت است ( ماده 27)
نکته دیگر اینکه اگر ان 21 سال سابقه رسمی عضو ضندوق کشوری بوده اید و این سابقه قراردادی را در صندوق تامین ، طبق قانون هزینه نقل و انتقال سوابق تا 15 سال به عهده دولت است .
باسلام خدمت شما جانباز بزرگوار:من شرمنده شما هستم .ای کاش رئیس جمهور بودم و غیرت و وجدانم را زیر پا نمیگذاشتم.و همانند مولای متقیان که با شمع ...بگذریم.این دولت هر چقدر به شما و خانواده ی محترمتان بدهد کم است .بخدا کم است . ایکاش در وجود برخی از مسئولین ،نه دلسوزی،بلکه وجدان و انجام وظیفه ،همچنان غیرت و جانبازی شمارا نه 100 درصد داشتند.ایکاش 1 درصد از وجدان و شجاعت و شهامت شما را داشتند.من از شما عذر خواهی میکنم. خدا مرا ببخشد و شما نیز از ما بگذرید.انشااله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi