شناسه خبر : 70578
دوشنبه 20 آبان 1398 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکلیف امروز مردم ایران از زبان شهید همت

شهید محمدابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) پیش از عملیات خیبر که در 16 اسفند سال 1362 انجام شد، در جمع رزمندگان در پادگان دوکوهه سخنرانی‌ کرد.

تکلیف امروز ما از زبان شهید همت+ فیلم

وی در این سخنرانی به تکلیف امروز مردم اشاره کرده و اظهار داشته است: امروز جنگمان، همین نمازمان، خوابمان، خوراکمان، راه رفتنمان، خوابیدنمان، جهادمان، همه اینها به عنوان یک «تکلیف» است.

شهید همت در بخش دیگری از این سخنرانی گفته است: همه زندگی ما در زمان جمهوری اسلامی و در زمانی که همه در انتظار ظهور امام زمان (عج) هستند فقط و فقط تکلیف، تکلیف، تکلیف است والسلام.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ، بنابر فرمایش شهید همت در دوران دفاع مقدس که تکلیف را زندگی روزمره معرفی کرده که شیعیان در زمان انتظار فرج حضرت بقیه الله (عج) عمل کنند اما این روزها اثرات جبران ناپذیر فتنه 88 گریبانگیر مسلمانان شده و بوسیله نفوذ دشمن در حاکمیت اسلامی توانسته مشکلات بزرگی را به مردم و کشور تحمیل نماید.
نشانه های فتنه دروغ و فریب بر پایه واقعیت است چنانکه شاعر میفرماید " دروغ از راست میگیرد فروغ " یعنی دروغی آمیخته با چاشنی حقیقت قابل تحمیل است. افرادی در ادامه فتنه گری و فریب مردم با کمکهای دشمنان توانستند در حکومت مانع سازی نمایند. برای مثال ترساندن مردم از شرایط تورم 1000 درصدی ونزوئلا یا وعده های سیب و گلابی برجام همچنین افزایش درآمد و حقوق مطابق با نرخ تورم بطور کلی دروغهای آمیخته با حقیقت بود لذا این روزها شاهدیم نرخ تورم از سال 92 بیش از 2000 درصد یعنی دو برابر نرخ تورم ونزوئلا و شکست اسفناک برجام و عدم افزایش درآمد و حقوق بسیار کمتر از نرخ تورم گویای فساد اخلاقی و انحرافات دینی و ضدیت با نظام اسلامی بر اساس جریانات فتنه و همدستی با استکبار و شیاطین بزرگ و کوچک شکل گرفته و لازم است طبق فرمایشات و اوامر رهبر معظم انقلاب کلیه مسئولان و عاملان جریان فتنه که در حکومت اسلامی نفوذ کردند و مشکلات فراوانی ایجاد شده پاسخگو باشند در غیر اینصورت بدیهی است قوه قضاییه وظیفه برخورد قهری و اجبار برای پاسخگویی فتنه گران نفوذی انجام تکلیف الهی نماید.
رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه بر علیه محورهای فریب فتنه گران فرمایشات و اوامری صادر نموده که توجه و اجرای آنها تکلیف الهی یا وظیفه شرعی مسلمانان و تعهدات قلبی شیعیان به مقام ولایت است. در این خصوص بارها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم و پیشرفت علمی و تخصصی با توجه ویژه نسبت به جوانان و نخبگان و مجاهدان فی سبیل الله تاکید گردیده است علیهذا تمرکز بر محورهای تعیین شده کلید رهایی از فتنه های جهانی و بدتر از فتنه گری حضور دشمن در لباس مقدس روحانیت و مسئولان حکومت اسلامی میباشد که توحه و عنایت مخصوص بر وظایف شورای نگهبان را طلب مینماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi