شناسه خبر : 70603
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخش «صـندوق شاهد» به نرم افزار «همراه ایثار» افزوده شد

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اضافه شدن بخش «صـندوق شاهد» به برنامه موبایل «همراه ایثار» خبر داد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/8/21/849490_472.jpg

علیرضا امینی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امکان مشاهده مانده وام و پس‌انداز صندوق قرض‌الحسنه شاهد یکی از موضوعاتی است که همواره از سوی جامعه ایثارگری در حـوزه خدمات الکترونیک درخواست شده است، اظهار داشت: در همین راستا از مدتی پیش مذاکراتی بین اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد و صندوق قرض‌الحسنه شاهد صورت گرفت تا این اطلاعات به شکل برخط از آن صندوق دریافت شود و در سامانه‌های خدمات الکترونیک بنیاد به رویت ایثارگران برسد.

وی افزود: سرویس مذکور با همکاری صندوق قرض‌الحسنه شاهد تولید و در اختیار بنیاد قرار گرفت و متعاقباً بخشی تحت عنوان «صندوق قرض‌الحسنه شاهد» به نرم افزار موبایل «همراه ایثار» اضافه شد.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اطلاعات قابل دریافت از این بخش در برنامه همراه ایثار گفت: مانده وام، مبلغ اصل وام، شرح آخرین قسط، تاریخ ثبت سند آخرین قسط، موجودی حساب حق عضویت، تاریخ و مبلغ آخرین حق عضویت اخذ شده از این بستر قابل دریافت هستند.

گفتنی است نرم افزار موبایـل «همراه ایثـار» سامانه موبایلی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بر روی کافه بازار قرار دارد و با جست‌وجوی نـام این سامانه (همراه ایثار) در اپلیکیشن بازار امکان دانلود این برنامه و استفاده از خدمات آن فراهم خواهد بود.

 

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi