شناسه خبر : 70606
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منشاء «حذف نام شهدا» از تابلوها مشخص شد

منشا و دلایل حذف نام شهید از تابلوی برخی معابر مشخص شده و آسیب شناسی نیز صورت گرفته است که همه این موضوعات در گزارشی که قرار است قرائت شود ارائه خواهد شد.

http://www.jahannews.com/images/docs/000706/n00706897-b.jpg

علی اعطاء، درباره گزارش کمیته ویژه بررسی حذف کلمه شهید از تابلوی برخی معابر و خیابان‌ها اظهار داشت: این گزارش نهایی و آماده شده و زمانی که هیأت رئیسه شورای شهر به ما فرصت دهند در صحن شورا آن را مطرح و قرائت می‌کنیم.

وی افزود:‌ منشا و دلایل حذف نام شهید از تابلوی برخی معابر مشخص شده و آسیب شناسی نیز صورت گرفته است که همه این موضوعات در گزارشی که قرار است قرائت شود ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین مجموعه اقدامات پیشگیرانه برای این مسئله مدنظر قرار گرفته و تابلوهای مشکل‌دار فهرست و آدرس آنها و آمارش مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر تابلوهایی که حذف کلمه شهید در آنها صورت گرفته مشکلش رفع شده و به زودی تمام جزئیات کمیته ویژه به اطلاع عموم می‌رسد.

منبع:فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi