شناسه خبر : 70610
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست ایثارگران از دولت و بنیادشهید؛

به تخلفات و سوء تدبیرها در بنیاد شهید قم فوراً رسیدگی کنید

چگونه است که در کشور اسلامی ایران قهرمانان ملی این مرزو بوم و خانواده هایشان فراموش می شوند که حتی گوش شنوایی برای شنیدن مشکلاتشان نیست و آنقدر در فشار قرار می گیرند که...

فاش نیوز -  ایثارگران خواستار پاسخگویی و رسیدگی فوری دولت و بنیاد شهید به موضوع خودسوزی ها . مسایل جاری در بنیاد استان قم شدند.

به گزارش فاش نیوز، شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی ایثارگران در اطلاعیه ای با اشاره به خودسوزی چهار ایثارگر سوء مدیریت و تخلف های صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و بی تفاوتی مسئولان امر به این موضوع اعلام کرد: ابتدا لازم است توجه مسئولین کشور، بخصوص متولی امور ایثارگران به سخن حضرت امام خمینی (ره)جلب شود که فرمودند: "نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند"

در این اطلاعیه ضمن درخواست از مسولان امر آمده است: چگونه است که در کشور اسلامی ایران قهرمانان ملی این مرز و بوم و خانواده هایشان فراموش می شوند که حتی گوش شنوایی برای شنیدن مشکلاتشان هم نیست و آنقدر در فشار قرار می گیرند که دست به چنین اقدام ناگواری با تبعات جبران ناپذیر می زنند. شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی ایثارگران از مسئولین امر درخواست پاسخ دارد:

  1. چرا در طول چند ماه در یک شهر 4 ایثارگر دست به خودسوزی می زنند؟
  2. آیا اولین مورد که در مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اتفاق افتاد زنگ خطری برای بیدار شدن نبود؟
  3.    آیا اکتفا به یک دستور روی کاغذ در حد پیگیری کافی بود؟
  4. آیا به نظر نمی رسد که این دستور فقط واکنش تبلیغاتی در مقابل افکار عمومی بوده است، که بطور عملی پیگیری صورت نگرفت و فراموش شد؟
  5. آیا این سیاست مهم و اصلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود ندارد که با داشتن تعداد بی شماری کارمند برنامه ریزی مدونی برای سرکشی دوره ای به جامعه هدف (حتی در حد تماس تلفنی با آنها) داشته باشند ؟
  6. آیا اگر ارتباط دوره ای با جامعه هدف برای شنیدن مشکلات شان وجود داشت این چنین اتفاقات ناگواری رخ می داد؟
  7.   چرا وقتی مسئولی ناتوان از برنامه ریزی و پیگیری مسائل حوزه تحت مسئولیتش است کنار گذاشته نمی شود؟
  8. چرا این حس پاسخگویی حداقل در مقابل خداوند در برخی از مسئولین وجود ندارد که وقتی ناتوان از انجام مستولیت خود هستند استعفا دهند و در حد شعار که "نمی گذارند برویم" بسنده می کنند؟
  9. آیا برای به خود آمدن، خودسوزی چهار ایثارگر کافی نیست؟
  10. چرا دولت محترم برای رفع این نابسامانی مدیریتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ورود پیدا نمی کند؟

در این اطلاعیه تاکید شده است: شبکه ملی ایثارگران این بی توجهی مسئولین امر را بشدت محکوم می کند و تقاضای رسیدگی فوری نسبت به این موضوع مهم و مشکلات ایثارگران همچون بیمه، درمان، اشتغال و مشکلات ناشی از عدم اجرای قوانین مرتبط که هر روز از تریبون های مختلف، از جمله مجلس شورای اسلامی شنیده می شود را دارد.

گفتنی است شبکه ملی ایثارگران دارای مجوز قانوی از وزارت کشور و متشکل از هفت انجمن رسمی کشوری از قشرهای مختلف ایثارگران از جمله جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و همسران شهدا می باشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نابسمانی های بنیاد یکی و یا دو تا نیست و سالهاست که فریاد می زنیم و فقط محدود به بنیاد قم هم نیست
برای حل این مشکلات که دیگر از مرکز خطر عبور و به مرحله بحرانی رسیده است باید بنیاد تبدیل به وزارتخانه با وزیری متخصص باشد
ان شاالله که گوش شنوایی برای این حرفها پیدا شود!!!

بنیادشهید نیاز به تغییر اساسی دارد...

رئیس و مدیران ناتوان و فرسوده و ساختار گسترده ناکارآمد آن باید اصلاح شود...

این همه سازمان های وابسته اقتصادی که معلوم نیست پول آنها کجا می رود!!!

چرا فرزند شهید و جانباز ما از بی توجهی و فشار زندگی باید خود را بسوزاند چرا چرا چرا ؟؟؟
عزیزان من در شبکه ملی اگر می خواید مشکل ریشه ای حل بشه از آقای رئیسی درخواست کمک کنید که پرونده تحقیق و تفحص بنیاد خاک نخوره که اگر زودتر بررسی میشد این وضع بنیاد نبود
سلام.گیلان بدترازقم .ووووآقای شهیدی بیدارشوید
به نظر من اقای یاوند عباسی برای ریاست بنیاد مناسب هستند
18 ماهه نخاعی دارای دیابت زخم بشتر و/// مشکلات روحی وخانواده را به توابخشی متعلق به بنیاد راه نمی دهند سهمیه پزشکی اش دست کیست پیام زسانی هفتادی سفرهای اطرا فش را اطلاع نمی دهند در سایت مجازی تحقیر ش میکنند عوض شدیم کو وحدت سنگرنشیتی خدا مرگم بدهد که ضعیف النفسم ودنیا را درک نکردم نخاعیهیچ نظارتی بر این امر نیست لابد منتظرند جانباز برود خودش را آتش بزند غافل از اینکه این جانباز سی وهفتد سال آتش گرفت مرذه اورا از چبهه آوردن بوی بدن سوخته او را مسیولین نشنیدند وگرنه هفته ای سالی اورا اردویی سفریی می بردند بوی پیراهن یوسف را شنیدن یعقوب میخواهذ
در حال حاضر یک جانباز برای احراز مجروحیت باید از دهها مرحله اداری عبور و حداقل دو بار در کمیسیون پزشکی یگانی اعزامی و بنیاد تعیین درصد شود . واصلا معلوم نیست این موازی کاری چه سودی دارد ؟
فلسلفه تصویب آیین نامه تعیین درصد جانبازی در سال 89 چه بود؟
چرا از ده سال پیش تا بحال هنوز این موازی کاری تکراری جمع نشده است ؟
درحالیکه بنیاد باید درصد تعیین شده از سوی یگان های اعزامی را تمام و کمال قبول کند و مدافع حق ایثارگران واقعی باشد .
لیکن بنیاد رزمندگان و جانبازان را رها کرده و فقط به وابستگان ایثارگران خدمت رسانی می کند
یکی از مهمترین تخلفات بنیاد این است که هنوز با گذشت بیش از دوماه از ابلاغ آیین نامه نحوه پرداخت کمک معیشت جانبازان زیر 25درصد فاقد شغل و درآمد ،آن را به مناطق برای اجرا ابلاغ نکرده است و هزاران جانبازان با داشتن افراد تحت تکفل از حداقل حقوق محرومند .
رزمندگان با سالها حضور در جبهه ها هنوز حتی در تعریف ایثارگران گنجانیده نشده اند و بنیاد هیچ حمایتی نمی کند .
رزمندگان در ایام جنگ، با سرعت برای دفاع از مرزها رفتند و همه سرزمین ایران را با دل و جان حفظ کردند
ولی انهایی که باید از رزمندگان حمایت کنند، اول نام انها را از تعریف ایثارگر خارج کردند و سپس هر نوع حمایت را موکول به بعد کردند .
آیا زمان خدمت رسانی به رزمندگان فرا نرسیده است ؟

نمایندگان مجلس باید با سرعت زیاد بنیاد را به وزارتخانه تبدیل کنند و سپس امور رزمندگان نیز به وزارت امور ایثارگران سپرده شود .
سلام فاش نیوزی ها سلام جامعه هدف سلام جانبازان عزض شودبنده حقیربارها اعلام کرده ام جناب پرزیدنت روحانی دشمنی خاصی با جانبازان داشته واین دشمنی را با بکارگیری جناب شهیدی بعنوان متولی بنیادشهیدوامورایثارگران وبه تاًسی ازپرزیدنت روحانی جناب شهیدی نیز از افرادفاسد، فاسددرهرزمینه ای از اختلاس ودست درجیب جامعه هدف گرفته تا مسائل اخلاقی ومتاًسفانه چاپلوسان چنان جناب شهیدی شهیدی یا مدیرکل مدیرکرده که حضرات فکرکرده چکاره اندوبرای خودحاشیه امنیتی درست نموده وبه جانبازان هرگونه نسبتی که بخودشان رواست به جانبازان داده ،جناب روحانی همانطورکه شما بعنوان رئیس جمهورنه نماینده ملت منتظرین که ترامپ در2020رئیس جمهورنشود تاشمابه قول خودتان بتوانیدبرجام رازنده کنیدهمانطورمردم خصوصاجامعه هدف منتظر1400هستندکه شمانه تنهارئیس جمهورنباشین بلکه مصنونیت ازتون برداشته شودوآنوقت تشریف ببرین اوین بخاطراین همه اختلاس تبعیض ریاء تزویر وبدترازهمه دشمنی باجانبازان ،جناب پرزیدنت اوین منتظرشما و معاونین و وزرایتان وهمه کسانیکه بواسطه نزدیکی باشماازسفره ای که پهن کرده ایدمتنعم شده اند،جناب روحانی بعدازانقلاب اسلامی ایران دولت شما تنها دولتیست که فقط به فکرچپاول وبه یغمابردن ثروت ملی بوده محمود کجایی که حسن بیچاره کرده مارا ،خداوندقادروتواناازتون نگذره هرچندکه اعتقادی به خداندارین ولی جامعه هدف که دارندامیدبه خداچندصباحی بیش نمانده که تشت رسوائیتان به زمین افتدحضرات اگرغرب ودر راسش آمریکا شیطان بزرگ بدندچطورفرزندانتان در دامان شیطان بزرگندوبرای شماهاهم بااینهمه ثروت به یغمابرده رابه غرب مطمئنن کشورهای غربی آغوششان به رویتان بازست ولی هرجاکه برویدازدست ملت در رفته از یدخداوندوعضابی که ازسوی خداونددرانتظارتانست راه فراری نیست ولی اگرواقعا بخواهیدهنوزراه توبه بازست ومیتوانیدبه آغوش مردم برگردیدولی آنقدرگرفتارزرق وبرق غرب شده ایدکه آغوش مردم که بماندحتی خدارا فراموش وبلکه انکارکرده ایدلعنت برهمه کسانی که بجای خدمت به مردم خیانت راپیشه کرده اید
امیدواریم یکی از بهترین و داناترین و متخصص ترین ها به سمت ریاست بنیادشهید منصوب شود و شجاعانه به امور ایثارگران رسیدگی کند
1- بنیاد را تبدیل به وزارتخانه کند
2- ساختار بنیاد را اصلاح کند
3- تبعیض و بیعدالتی را بردارد
خوب تمام مسئولین استان قم از تخلفات ودیکتاتوری این فرد خودکام خبر دارن وصداشو بالا نمیاد این اتفادق تو هرکشور دیگه ای افتاده بود تاحالا صد بار مدیریش عوض وتوبیخ شده بود ولی نجیب تر و مظلوم ترا زقشر ایثارگر کسی رو پیدا نکردن برای مدیران بی لیاقتشون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi