شناسه خبر : 70619
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید گستاخان گستاخ تر شوند!

جانباز ناشناس- بسیار جای تاسف است که عده ای در سایه امنیت خون شهیدان نشستند اما خودشان را به کوری زدند.

 پروژه نفوذ که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده همین است یعنی اعتقادات دشمنان در تفکر ایرانی جای احترام به شهید را بگیرد. زیرا هیچکس از شهید ناراحت نیست بجز دشمن شکست خورده که در جهان رسوا شده است.

پروژه هجمه فرهنگی که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند همین است که دشمن از طریق شبکه های مجازی بتواند مغز ایرانی را به نفع خودش شستشو بدهد زیرا تمام افرادی که تفکر ضد دینی دارند به شدت به شبکه های مجازی معتاد هستند و چنانچه در پیشینه خانواده این افراد جستجو شود معضلات فراوانی کشف خواهد شد.

 مطابق اسناد تاریخی تمام کسانی که در شهادت امامان شیعه (ع) نقش داشتند معلوم شده حرامزاده بودند لذا بعید نیست فردی که خون شهید اهانت کند اینگونه پیشینه نداشته باشد زیرا آنها افرادی فاقد تقوا و نادان و نا آگاه از مبانی و اصول دین و مذهب هستند که به شدت در اسارت هواهای نفسانی و تمایلات شیطانی می باشند.

در حال حاضر به علت گرایش سکولاری اصلاح طلبان که پست های حکومت را اشغال کردند با عرض تاسف موجب گستاخی مفسدان نفوذی در ادارات شدند تا بدون ترس به خون شهدا اهانت کنند.

مبارزه با اینگونه افراد منحرف از سال 92 در دستور کار حزب الله قرار دارد زیرا هیچ یک از عاشقان ولایت تحمل توهین به مقدسات شیعی را ندارد لذا بنده نیز در همین درگیری بعلت فشارهاغی شدید روحی و روانی دچار گرفتگی عصبی رگهای قلبم شدم که با عمل زنده ماندم اما نتیجه دلخواه از مبارزه را به حول و قوه الهی مشاهده کردم.

یقین داریم هر حرکت و اقدام در جهت رضای الهی دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی میباشد و مطابق معرفت الهی امر به معروف و نهی از منکر هرگز نباید تعطیل شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi