شناسه خبر : 70626
پنجشنبه 23 آبان 1398 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش جمعیت جانبازان به سخنان رییس‌جمهور در یزد

انتظار می‌رفت رئیس جمهور، خود پیشگام معرفی مقصران و باندهای چپاول دست اندازی به بیت المال باشد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تعجب برانگیز خواندن سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر خود به یزد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت رئیس جمهور، خود پیشگام معرفی مقصران و باندهای چپاول دست اندازی به بیت المال باشد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، اعضای شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جمعیت جانبازان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هم صدایی جهان اسلام در مقابل نظام سلطه، برکات میلاد پیامبر اعظم صلی الله و صادق آل‌محمد امام جعفر صادق (ع) را شگفت‌انگیز خوانده و تاکید کردند: همصدایی انقلابی و عدالت خواهانه شیعیان و برادران اهل سنت اکنون بیش از هر زمان دیگر عمق راهبردی وحدت جهان اسلام را به رخ مدعیان پایان تاریخ می کشد و دست پنهان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را نشان می دهد.

  جمعیت جانبازان تلاش پرهزینه جبهه عبری، غربی، عربی برای شبکه سازی های اطلاعاتی و امنیتی در لبنان، سوریه و عراق با هدف بحران آفرینی های اجتماعی و سوار شدن بر مطالبات مردمی و ایجاد شکاف در جبهه مقاومت منطقه را شکست خورده تر از تجربیات قبلی آنها برشمرد و تاکید کرد: این شکست به حدی روشن است که دشمن را مجبور به دخالت های رسوا و مستقیم در راه اندازی و پشتیبانی در این اعتراضات کرده است. با این همه در هوشیاری نیروهای انقلابی و نقش آفرینی مرجعیت، تهدید و بحران آفرینی آنان تبدیل به فرصتی برای نقاب برداشتن از چهره دشمن و توجه به مطالبات بر حق مردم شد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در جریان بررسی مسائل داخلی، با ارج نهادن به تلاش جهادی قوه قضاییه در مقابله با مفاسد و راه اندازی سامانه ارائه خدمات الکترونیک به ویژه شفاف‌سازی درآمد کارگزاران نظام در سامانه «ثنا»، تلاش رئیس قوه و همکارانش برای پاکسازی از درون قوه و مقابله جدی با دانه درشت های مفاسد اقتصادی در بیرون از طریق بازداشت های اخیر را اقدام افتخارانگیز عملی در تحقق آرمان‌های متوقف مانده نظام در برخورد قضایی با مصادیق فساد دانست.

 به اعتقاد این جمعیت، فریادهای ناسازگار چپاول گران بیت المال برای کند کردن این اقدامات، به عربده های رو به استیصالی می‌ماند که خود را در بن بست پاسخگویی به قانون گرفتار مب ینند و در صدد خاکریز زدن مقابل عملیات انقلابی قوه قضاییه هستند.

 جمعیت جانبازان ضمن تعجب برانگیز خواندن سخنان رئیس جمهور در سفر اخیر خود به یزد، عدالتخواهی در مبارزه با مفاسد را ستون خیمه نظام برای دفاع از حقوق اکثریت قاطع جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: هنوز آثار بی‌مبالاتی در کاهش ارزش پول ملی، به حراج گذاشتن ۷۰ تن ذخیره طلای بانک مرکزی، به یغما رفتن اندوخته ارزی کشور، گرانی افسارگسیخته قیمت ها و بر زمین ماندن شعار رونق تولید در عرصه بی‌توجهی به ورود گسترده قاچاق کالا در کشور و برجای گذاشتن انبوه بیکاران، مردم را می آزارد و جز ناکارآمدی و سوء تدبیر در انتقاد از تصمیم های مدیریتی، مشاهده نمی‌کنند.

این جمعیت معتقد است انتظار اینکه رئیس جمهور، خود پیشگام معرفی مقصران و باندهای چپاول دست اندازی به بیت المال باشد، بی‌جا نبوده و باید هر مانع اجرای عدالت در زمینه مبارزه با مفاسد، در جلسات مشترک سه قوه به «تصمیم» منتهی شود.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پدیده کاهش تعهدات جمهوری اسلامی در مقابل بدعهدی آمریکا و هم  پیمانان اروپاییش مرسوم به گام اول و دوم و... را حرکتی در جهت جبران حقوق از دست رفته ملت ارزیابی، اما در عین حال گوشزد کرد: تکرار این گزاره که اگر تحریم‌ها برداشته شود، ما به نقطه قبل از اجرای گامها برمیگردیم، با هیچ منطقی سازگار نیست.

  به اعتقاد جمعیت جانبازان، تیم مذاکره کننده در اجرای شتابزده برجام، بی توجه به فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری، ناشیانه و داوطلبانه اجرای تعهداتی را پذیرفت که هزینه‌های بسیار بر کشور تحمیل کرد که تاکنون هم هیچ دستگاهی آن را محاسبه نکرده است و این اعتماد ساده لوحانه نه تنها گشایشی در انجام تعهد طرف مقابل نداشت، بلکه فهرستی سنگین از تحریم‌ها و تهدیدها را برای ما و مردم منطقه به همراه داشت و البته با عنوان معامله برد - برد بزک شد و عمق خسارت وارد بر کشور پنهان ماند. به همین خاطر اکنون نباید حرکت مثبت اجرای گام‌ها را با پیشنهاد شروطی که ما را به قبل از اجرای گام ها برمی گرداند، خطای گذشته را تکرار کنیم.
 این جمعیت تاکید کرد: آمریکا با لغو تحریم‌ها اجازه دارد حداکثر در 1+5 پذیرفته شود، هرچند هنوز کلام مقام معظم رهبری در منشور گام دوم پیش روی ماست که فرمودند «در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت»

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چمعیت جانبازان بهتر نیست اول از حال و روز همدردان خود مطلع باشد افرادی در استانها از حال وروز افراد ناتوان چانباز اطلاعات لازم درمان را به گوش مسییییولان برسانند یا سایتی درست کنند آقا بنده 18 ماهه از یکی از مرکزهایی با بودجه بنیاد محروم شدم از سفرها همینطور از پیامک اطلاع رسانی گرفتن تچهیزات پزشکی
سیاست وارد شدن خرچی ندارد آش خالنه بخوری پاته نخوری پاته
تو گزینش های آینده از حالا افرادی را معرفی کنید که حافظ خون شهدا و دلسوز مردم باشند متخصص در رفع مشکلات
چار تا و نصفی آدم تو پستو و یواشکی نشستن کنار هم اسمشون رو گذاشتن جمعیت،واقعا روحیه خوبی دارین باریکلا جمعیت.این همه مشکلات معیشتی،شغلی،اجتماعی،رانتی،ربا خوری،در مملکت وجود داره صدایی از شما جمعیت درنمیاد پس اونوقت چرا؟!
آقای مجتهد و فاش نیوز سلام
چهل روز است که محل کارما که دولتی است(شاغل در استانداری) برای گرفتن کد کارمندی از سازمان اداری و استخدامی کشور نامه نوشته است ولی خبری نیست و ما بلاتکلیف هستیم .مسئولین باید براساس رای دیوان عدالت اداری ،ما را از قراردادی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت دهند کارهای اداری ما را نیز استانداری انجام داده است ولی کد کارمندی به ما نمی دهند و این بخشنامه را فرستاده اند.لطفا راهنمایی بفرمائید که چه کنیم.
متن بخشنامه شماره 371717 تاریخ 5/7/98
بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی
با توجه به اطلاعات واصله ، از آنجا که برخی دستگاه های اجرایی ، درمواردی با ارسال آرای قطعی شعب محترم دیوان عدالت اداری به سازمان های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور و یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبنی بر صدور حکم به ورود شکایت کارکنان دولت از حیث تضییع حقوق استخدامی آنان موضوع بند 2ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ، اجرای دادنامه های صادر ه وتامین اعتبار مربوطه را درخواست می نمایند.لذا موارد زیر برای اطلاع و اقدام به موقع اعلام می گردد:
مطابق مقررات بخش چهارم (اجرای احکام ) قانون مزبور ،مسئولیت اجرای دادنامه های صادره بر عهده محکوم علیه ( اشخاص و مراجع مذکور درماده 10 این قانون ) می باشد و سازمان های اداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه کشور و مدیریت برنامه ریزی استان در مواردی که به عنوان محکوم علیه واقع نمی شوند؛ با توجه به نوع وظایف و ماموریت آنها در این مورد تکلیفی ندارند.
در مواردی که حقوق کارکنان بر طبق قوانین و مقررات باید رعایت و استیفاء شود ؛ دستگاه های اجرایی موظفند راسا در خصوص مورد اقدام و از تضییع حقوق آنان جلوگیری نمایند و در موارد لزوم دفاع از حقوق دولت ؛ مدیران ذیربط دستگاه های اجرایی مکلفند به صورت دقیق ؛ مستدل و مستند از حقوق دولت دفاع نمایند.
در کلیه حالتهادی یادشده اعم از تشخیص استحقاق کارکنان و یا دفاع از حقوق دولت , مسئولیت پاسخگویی درباره قصور یا تقصیر احتمالی در مقابل مراجع نظارتی , برعهده مدیران مربوطه خواهد بود.
در هر حال, لازم است منابع لازم جهت اجرای دادنامه های مذکور از سرجمع اعتبارات همان دستگاه تامین گردد. لذا چون تامین اعتبار موردی احکام صادر امکان پذیر نمی باشد ,از ارجاع درخواست های موصوف به این دو سازمان و سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استانها جدا خودداری شود.
جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور- محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور .

...

بنزین گران شد .

و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نصیب دولت شد .

و پولی را که اگر به مردم بدهد میشود ۴۰ هزار میلیارد تومان .

۶۰ هزار میلیارد تومان دولت اضافه درآمد دارد .

آیا یک ریال به جانبازان دفاع مقدس مثلاً ۵% می دهد .
نمی دهد .
چرا نمی دهد .
چون این رسم روزگار است .
هر که به تو خوبی کرد : تو به او بدی می کنی ؟!
و بچه ای جبهه و جنگ اسلام را حاکم کرد :
پس باید جانبازش ۵% نابود شود ؟!
و این رسم روزگار است .
تا چاه خودش را بکند .
و اظهار پشیمانی کند .
که دیگر سودی ندارد .
زیرا مردمی عاشق و جنگجو ؛ نابود شدند ؟!
و کسی را نمانده که یاری کند .
و میزها ویران میشوند .
و تو میشوی : همان نان خشکی که بودی ؟!
انشاالله .
...
اون دفعه هم گفتند به مصلحت مردم وکشور است .
آخرش شد گرانی وحشتناک ...........
45 تومان که ابتدا 45 دلار بود النه شده 4 دلار .
وبا تمام منت واسترس قطع می کنیم ,مصیبت عظما ,خواب نداریم .
این سناریو ختم به خیر شود .
توصیه اینکه با عقل وفکر تصمیم وتدبیر خوبه ,نه احساس وخود رایی .
مجلس محترم برخی علما هم تذکر دادند .
زیر ساختها وپیامد منفی ان را ابتدا پیش بینی کنید تا مبلغ ریالی ومنفعت فوری .
یا آزاد آزاد بشه ,دستمزد برابر جهانی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi