شناسه خبر : 70647
شنبه 25 آبان 1398 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کارگاه آموزشی خادمان دانش‌آموزی

کارگاه آموزشی و تربیتی برای ۴۰ نفر از خادمان نخبه دانش‌آموزی در زیارتگاه شهدای هویزه برگزار شد.

محمد حاجی رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع خادمان نخبه دانش آموزش در زیارتگاه شهدای هویزه، فلسفه خادمی راهیان نور را تربیتی و ایجاد یک بستر آموزشی و تربیتی و نه صرفاً خدماتی عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته خادمین راهیان نور درصدد است تا خادمینی که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور دارند را با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی با سبک زندگی شهدا آشنا کرده و به آن سمت و سو دهد تا در مرحله بعدی به زائراین راهیان نور خدمت‌رسانی کنند.

کارگاه آموزشی و تربیتی برای خادمان نخبه دانش‌آموزی در هویزه برگزار شد

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حضور دانش‌آموزان نخبه به عنوان خادم در راهیان نور را یکی از برنامه‌های موفق در جریان عظیم راهیان نور مطرح کرد و گفت: نگاه به خادمان نخبه دانش‌آموز این است که یادمان به کارگاهی آموزشی و تربیتی برای خادمان تبدیل شود. در همین زمینه مربیانی با برپایی حلقه‌های معرفتی، کلاس‌های عقیدتی، معارف اسلامی، روایتگری و احکام، سبک زندگی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را آموزش می‌دهند و دانش آموزان نخبه که معدل بالای ۱۸ دارند را در بازه‌های ۳ روزه با فضا مأنوس می‌کنند.

کارگاه آموزشی و تربیتی برای خادمان نخبه دانش‌آموزی در هویزه برگزار شد

کارگاه آموزشی و تربیتی برای خادمان نخبه دانش‌آموزی در هویزه برگزار شد

براساس این گزارش، مقصد بعدی این دانش آموزان یادمان طلائیه خواهد بود. یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل شهادت شهید علم الهدی و یاران عاشورایی اش در عملیات نصر (۱۶ دی ۵۹) و یکی از ۴ یادمان مورد بازدید راهیان نور دانش آموزی می‌باشد که در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری اهواز واقع است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi