19 آذر 1398/ ۱۳ ربيع الثاني ۱۴۴۱
شناسه خبر : 70662
1398,شنبه 25 آبان16:08
اشتراک گذاری در:
عکس روز

سهمیه بنزین جانبازان و معلولین چه شد؟!


همقطار - سهمیه بنزین جانبازان و معلولین چه شد؟

 در حالی که در نخستین دقایق بامداد روز سهمیه‌ بندی بنزین، تمامی سهمیه‌های تعیین شده در کارت های هوشمند سوخت واریز شد اما خبری از سهمیه ویژه جانبازان و معلولان نیست.

آیا شارژ سهمیه ویژه در کارت‌های سوخت معلولان و جانبازان، همانند سایر موضوعات این قشر مدت های مدید پشت سیستم بروکراسی اداری معطل خواهد ماند.


کد خبرنگار : 20


سهمیه     جانبازان و معلولین     واریز     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
0
محرم
1398/08/26 - 10:38
آن کس که حق اعتراض دارد خانواده شهدا و جانبازان هستند.
دل آدم می سوزد که این حق داران هیچ نمی گویند ولی ما چقدر مدعی هستیم.
اغتشاش و اذیت کردن مردم چه تاثیر و خیری دارد؟
هر کس که واقعا وطن پرست اسن اولا به عاقبت این ملت فکر می کند بعد اینکه بیهوده بیگانه پرستی نمی کند و سوم اینکه در عمل کار مفیدی برای این ملت می کند.

Reply
no
0
yes
1
1398/08/26 - 11:07
سلام ، پس از سالها بالاخره دولت قدمی مثبت برداشت و از اشتباه خود که حذف کارت سوخت بود عقب گرد کرد و اشتباهش را پذیرفت تا جراحی اقتصاد کلان که از دوران دولت قبل متوقف شده بود و باعث مشکلات بسیار اقتصادی و رکود کامل بود دست بردارند تا به سرمایه های داخلی تکیه کنند.
همیشه سوال بود که چرا قیمت یک لیتر بنزین کمتر از یک لیتر آب معدنی است ؟؟؟
چنانچه برنامه ریزی دولت در خصوص سهمیه بندی بنزین که در حقیقت ادامه برنامه ریزی دولت قبل میباشد به اطلاع مردم برسد هرگز اعتراضی وجود نخواهد داشت و مردم همچون سالهای انقلاب در کنار حاکمیت هرگونه سختی اقتصادی و معیشتی را تحمل خواهند کرد. خلاصه اصلاحات اقتصادی از یک جایی باید شروع شود و محکم ادامه یابد.
طبق مهمترین بند برنامه دولت قرار است مازاد بنزین به مقدار 30 میلیون لیتر در راستای جلو گیری از خام فروشی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری بجای نفت خام که تحریم است فروخته شود و عواید حاصل در کشور سرمایه گذاری شود.
سهمیه بندی شرایطی دارد که از جمله تامین تفاوت افزایش قیمت بنزین در قالب یارانه و کنترل قیمتها است که با ثابت ماندن قیمت گازوئیل که سوخت مورد نیاز برای حمل و نقل میباشد قیمت تمام شده تولیدات افزایش نداشته باشد.
از مسئولان محترم تقاضا داریم از حرکت اقتصادی دولت حمایت کنند و آگاهی لازم به مردم داده شود. گرچه شرایط اقتصادی این روزها خیلی سخت است اما ناچاریم اصلاحات اقتصادی را از یک جایی شروع کنیم لذا یقین داریم مردم با قدرت از تصمیمات اقتصادی حمایت خواهند کرد.

Reply
no
0
yes
22
1398/09/04 - 10:40
سهمیه بنزین جانبازان و معلولین چه شد؟!
تموم شد

no
0
yes
22
1398/09/04 - 11:32
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوا شد


Reply
no
0
yes
1
معلول جسمی وحرکتی
1398/09/05 - 08:50
سلام .چراسهمیه بنزین برای معلولین درنظرنگرفتند؟





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.