شناسه خبر : 70664
دوشنبه 04 آذر 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مذاکره و مقاومت با هم جمع نمی شود!

استکبار و دیکتاتوری قدرتش را با زورگوئی و جنایت و حیله گری به دست می آورد نه با مذاکره و توافق.

احمدرضا بهمنیار - دشمنان ایران بعد از اینکه پی بردند خون شهدای ما از خودِ شهدا برای آنها خطرناک تر است به فکر مذاکره با ایران افتادند چون این خون ها بود که باعث تکثیر تفکرِ فرهنگ انقلابی مردم ایران و افزایش روحیه و مقاومت مقدس آنها می شد و همین تفکر انقلابی مردم ایران است که از همه بمب های اتمی برای آمریکائیان خطرناکتر است. آنها می دانند طرفشان در ایران چه کسانی هستند، چه می خواهند و چگونه به آن می رسند. آنها اول انقلاب اسلامی را خیال می کردند بعد از مدتی باورش کردند و حالا زمانش است که مغلوبش شوند.

 استکبار و دیکتاتوری قدرتش را با زورگوئی و جنایت و حیله گری به دست می آورد نه با مذاکره و توافق. آمریکائی ها پیام مذاکره و رابطه از طرف هر دولت و جریانی را نشانه ضعف و ناتوانی طرف مقابل می دانند. مسئولان دولت روحانی باید بپذیرند که مذاکره و رابطه با آمریکا با پیشرفت ایران در یک جا نمی گنجد. مذاکره با آمریکا و کشورهای متخاصم با استقلال ایران جور در نمی آید. سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه مذاکره و توافق. این دولتیان بهتر است سنت و امتحان پس داده اعتماد به اروپا و آمریکا را زنده نکنند و قبل از اینکه انگلیس و فرانسه از برجام خارج شوند، برجام را آتش بزنند؛ چرا که ملت ایران راهی دراز را پیموده اند تا انقلاب اسلامی را از پرتگاه های خطرناک به اینجا رسانده اند و اینک ما در برهه ای حساس در این مبارزه قرار گرفته ایم و این پایان کار ماست که کار ما را دارای ارزش می کند. ما نباید گیج و مَنگ و کور مال کورمال به دنبال دستورات آنها باشیم یا بازیچه آنها قرار بگیریم.

 آمریکائیان از فکر، توان و اعتقادات مردم انقلابی ایران وحشت دارند؛ به این خاطر که خودشان، افکارشان و اعتقاداتشان پوشالی است. پس این طبیعی است که روی ترس خود از ایران نام نگرانی از ساختن بمب اتم، امنیت جهانی، حقوق بشر و تنش زدائی و ... بگذارند. آمریکائیان از بمب اتم نمی ترسند؛ آنها از ارزش های انقلاب اسلامی می ترسند. این ارزش ها اینقدر محبوب اند که به قلوب مردمان منطقه راه باز کرده، به افکار آنها نفوذ کرده و با فطرت آنها ارتباط گرفته و دیر نباشد که نظام استکباری را از بین خواهد برد. این ارزش ها حتی قلوب آزادی خواهان و عدالت طلبان و ستم دیدگان جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده است و هر اندازه که ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملت های دیگر جهان وجه اشتراک دارند به همان نسبت استقبال از این انقلاب در بین ملت های منطقه و جهان گسترده تر بوده است، خوشبختانه اتهامات دولت کثیف آمریکا علیه مردم ایران و متحدانش دیگر نمی تواند موجب تشکیک و تردید مردم جهان شود. امثال دولت آمریکا و اسرائیل و سعودی ها و پس مانده های آنها اگر ما را متهم نکنند آن وقت باید به حقانیت راهمان شک کنیم.

 این انقلاب به خواست خداوند در این نقطه از زمین شکل گرفت تا جمهوری اسلامی ایران قبله گاه آزادی خواهان و عدالت طلبان و مستضعفان جهان باشد. امروز وظیفه سنگینی از جانب خداوند به مردم ایران محول شده است و آن حفاظت از بزرگترین و با شکوهترین انقلابی است که از اسلام ناب سرچشمه گرفته و به سرانجام رسیده تا در چشم مسلمانان و مستضعفان جهان نشانی باشد از بزرگی خالق جهان؛ اما بزرگی آن زمانی ارزشمند و خیره کننده است که برای خدا و در راه اهداف اسلام و هدایت انسان ها و نابودی ظالمان و حمایت از مظلومان باشد تا طرفدارانش روز به روز بیشتر شوند و در جای جای جهان تکرار شود و کوچکی آن زمانی آشکار خواهد شد که انقلاب به انحراف کشیده شود و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود؛ مسئولانی سر کار بیایند که حرف حق را افراطی بخوانند، زورگوئی را تمدن جهانی بنامند، کربلا را درس مذاکره بدانند و خداوند را از ‏محاسبات سیاسی خود کنار بگذارند و شش سال تسلیم و ذلت پذیری به چند کشور زورگو و چپاولگر را تنش زدائی بنامند. این انقلاب به خواست و اراده مومن مردم ایران شکل گرفته و تنها اگر در راه خدا باشد ارزشمند است؛ وگرنه به هیچ نمی ارزد. پس چه باک از روزی که در آینده مومنانی دیگر ویرانه های تفکر دولت روحانی را به عبرتی بزرگ برای مردم ایران تبدیل کنند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
مذاکره عین مقا ومت است.حضرت موسی با فرعون مذاکره کرد و پیروز شد.چون مذاکره کننده وابسته دلبسته فرعون و فرعونیان نبود،مذاکره کننده فرزندش در دامن طاغوت زندگی نمیکرد،مذاکره کننده الها با ممارست همچون پولاد آبدیده بود..
اما کشوری که بعد چهل سال بشدت وابسته واردات است و تولیدات قابل قبولی در داخل و خارج ندارد و خام فروشی در صدر صادراتش هست وفقط شعار میدهد توان مقابله با خواسته های قانونی ملتش را ندارد و حداقل مزد در کشور از آن کارگر است هرگز به خودکفایی و خود باوری نمیرسد چون اسیر سرمایه سالاران وابسته به غرب و افکار نئولیبرالی اقتصادی غرب است.چ





حرف های شما آشناست من را به یاد حرف های مهاجرانی ها و موسویان ها و تاجزاده ها و امثالهم می اندازد که الان در لندن در حلقه جرس هستند زمانی در دولت رفسنجانی و خاتمی و الان هم فکرانشان در دولت روحانی همین حرف های شما را می گویند در فتنه 88 یا با اوباما عکس یادگاری می انداختند و یا به آنها نامه می نوشتند که ایران را فقط باید بیشتر تحریم کنید تا مردم تقصیر را گردن نظام بیندازند کاری که الان هم در بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا و.... در سخنرانی هایشان مدام از ترامپ می خواهند که باز هم ایران را بیشتر تحریم کند شما داستان حضرت موسی و فرعون را همین طور سطحی یک چیزی شنیده اید فرعون بعد از اینکه حقانیت موسی را دید و جادوگران خودش را که آورده بود با موسی مقابله کنند دید که آنها به حضرت موسی ایمان آوردند و جلو موسی زانو زدند که به خدایت بگو ما را ببخشد بعد فرعون همه جادوگران را کشت و به حقانیت موسی ایمان نیاورد و هرگز قبول نکرد به حضرت موسی گفت تو جادوگری و عصایت هم جادوی توست فقط از جادوگران دیگر مهارتت بیشتر است بعد موسی از خدا خواست فقط برای مصری ها قحطی بیاورد نه برای قومش بعد از قحطی باز هم فرعون قبول نکرد موسی از خدا خواست ملخ ها فقط به مزارع مصری ها حمله کنند نه مزارع قومش، وقتی مزارع مصری ها توسط ملخ ها از بین رفت باز هم فرعون قبول نکرد و گفت قوم تو بندگان و اسیر و کارگران من هستند دوباره موسی از خدا خواست همه آبهای مصری ها و آب های کاخ فرعون را به خون تبدیل کند ولی آب های قوم خودش را نه ، همه مصری ها و فرعون تشنه بودند و داشتند هلاک می شدند اسرائیلی ها را مجبور می کردند آب را در دهانشان نگه دارند و از طریق دهان به دهان فرعون و مصری ها بریزند باز هم فایده ای نداشت چون آب زلال همینکه از دهان قوم موسی به دهان قوم فرعون وارد میشد تبدیل به خون میشد و صدها بلای دیگر که مجال گفتن اش در این متن نیست آخر سر فرعون قبول کرد بگذارند قوم موسی از بندگی مصری ها آزاد شوند ولی همینکه قوم موسی رفتند بلافاصله فرعون و همه لشکریانش را فرا خواند و به قوم موسی که داشتند می رفتند حمله کردند تا موسی و افراد یاران اصلی اش را بکشند و بقیه را دوباره به اسارت و بندگی خویش بگیرند که خداوند دریا را شکافت و حضرت موسی و قومش رد شدند و فرعون و لشکریانش در دریا غرق شدند برادر عزیز لطفا اول مطالعه کنید و ناپخته سخن نگوئید چون خداوند در قرآن کریم فرموده است عبرت از گذشتگان را مایه عبرت خود قرار دهید مگر برجام را نمی بینید برجام نتیجه دو سال و نیم مذاکره با آمریکا یا همان شیطان بزرگ بود که الان به لاشه متعفنی تبدیل شده و زیر همه قول و قرارهای خودشان زدند، برادر شما این را می دانید که کسی که یک خیانت را انجام می دهد خیانت دوم را با تجربه بیشتر و خطای کمتری انجام خواهد داد، برادر عزیز دیکتاتورانی مثل دولت چپاولگر و جنایتکار آمریکا قدرت خودشان را از طریق زورگوئی و حمله به کشورها و مکر و فریب و حیله به دست می آورند نه توافق و تعهد و مذاکره ، آنها سخن گفتن از مذاکره را نشانه ضعف طرف مقابل می دانند آنها بندگان ترس و طمع هستند و در کینه توزی یگانه عالم اند ، خلاصه کلام اینکه الان آمریکا یک دیکتاتور ذلیل شده است نه یک دیکتاتور اصلاح شده .
سلام ، دوست عزیز موضوع جمع نشدن مقاومت و مذاکره از شش سال قبل پس از وعده و وعیدهای برجامی توسط دلسوزان نظام مطرح شده که اساسا تفکر اصلاح طلبان با نظام اسلامی در تضاد است زیرا اولین اشکال در خصوص تفکر سکولاری در مقابل تفکر جهادی و شیعی قرار دارد.
شش سال قبل موضوع برجام به شدت مورد توجه قرار داشت و برخی فکر کردند پیگیری برجام توسط سکولارها میتواند با شیطان بزرگ به توافق برسد. بنابراین از روز اول کسانی که به اصلاح طلبان رای دادند از تفکر سکولاریستی آنها مطلع بودند لیکن به دشمنی استکبار شک داشتند اکنون رای دهندگان به اصلاح طلبان به شدت پشیمان و از دشمنی استکبار مطئمن هستند اما تمام مردم را گرفتار کردند زیرا رهبر معظم انقلاب به صراحت عدم خوشبینی به نتیجه برجام را همراه با غیر قابل اعتماد بودن شیطان بزرگ را اعلام کردند اما مانع نشدند بر همین اساس مردم انقلابی و زخم خورده از استکبار از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند لذا همچون دفعات قبل از اعتماد و اعتقاد به رهبر معظم انقلاب بهره مند شدند که کوچکترین بهره اعتماد اینست که در مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرفتار شدن مردم شریک نیستند.
رهبری فرمودند من خوشبین نیستم ولی روحانی خائن فردایش گفت در دنیای سیاست خوشبینی و بدبینی معنا ندارد و هر چه رهبری می گفتند روحانی ...جواب سربالا به رهبری می داد و الان به انگلی تبدیل شده که متحدان دیروزش برای اینکه بی کفایتی ها و خیانت هایش دامن آنها را نگیرد شب و روز به روحانی ... حمله می کنند اگر خداوند منان این روحانی رذل بی مایه را عبرت دیگر رجل مملکتی قرار ندهد و او را به زباله دانی تاریخ نیندازد که استغفرالله استغفرالله عدالت خداوند کجا می رود
همه اینهایی را تخطئه و محکوم فرمودید اسمش را گذاشتند نرمش قهرمانانه و مانور هنرمندانه.
اصلاح طلب و اصول گرا هیچ تفاوتی با هم ندارند .اینان کمر همت بسته اند تا نابودی ایران وملت ایران را باهم ببینندو هر دو برای ازبین بردن سرمایه اصلی مملکت همدستانند.اینان میخواهند انتقامی سخت از ملت بگیرند تا هیچ کس به دین و خدا و قران اعتماد نکند. اساسا دینشان دین معاویه است و هردو ازیک قماشند.
اصولگرایان چندین سال برسر حکومت بودند و اصلاح طلبان چند ین سال ..ژاپن بعد جنگ چه داشت که ما نداریم،اندونزی، مالزی،آلمان اخوی ما مدیر ایرانی نداریم .مدیر ایرانی که قلبا ایرانی باشد خانه اش ایران، فرزندانش در ایران،مایملکش ایران وحتی تحصیلاتش در ایران باشد ما باکری،جهان آراهای فراوانی داریم که هرگز در دوگروه سرمایه سالار پول پرست اصولگرا و اصلاح طلب نبوده اند. ما کسانی را داریم با اصل و نصب ایرانی با سواد مدیر و مدبر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi