شناسه خبر : 70670
یکشنبه 26 آبان 1398 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعال اصلاح‌طلب:

ظریف از غرب ناامید است؛ فقط روحانی امیدوار است!


فیاض زاهد، فعال اصلاح‌طلب در مصاحبه با آرمان ملی گفته است: «در شرایط کنونی امیدوارترین فرد که همچنان به‌دنبال این است که طناب‌های در حال پاره شدن را حفظ کند حسن روحانی است. بنده اطلاع دقیقی ندارم اما از جنبه تحلیل معتقدم حتی آقای ظریف هم ناامید شده و تنها حسن روحانی است که همچنان امیدوار است.»
معلوم نیست امیدواری روحانی به غرب از کجا نشأت می‌گیرد ولی لازم است دانسته شود، حرف‌های این فعال اصلاح‌طلب مبنی بر «امیدواری روحانی» به غرب در حالی است که آمریکا نه‌فقط در چهل سال گذشته بلکه طی همین یک سال و نیم گذشته موج بی‌سابقه‌ای از تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی را به راه انداخته است.
فعال اصلاح‌طلب با ادبیاتی متناقض و اینکه «اصلاح‌طلبان به شکل غیراخلاقی دولت را رها نکرده‌اند» و «در سال‌های گذشته رویکرد انتقادی چهره‌های اصلاح‌طلب نسبت به دولت آقای روحانی وجود داشت» در پاسخ به اینکه این رویکرد انتقادی انفعالی نبود؟ گفته است: «آقای روحانی هیچ‌گاه خود را یک رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب معرفی نکرده است. هرچند در این دولت چهره‌های اصلاح‌طلب هم وجود دارند اما ماهیت و کارکرد این دولت اصلاح‌طلبی نیست. بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب نیز تلاش‌کردند این موضوع را با مردم در میان بگذارند. با این ‌وجود مردمی‌که ارزش پول ملی آنها به یک‌ششم کاهش پیدا کرده و با مشکلات جدی معیشتی مواجه هستند دیگر به این سخنان گوش نمی‌دهند»
این مدعی اصلاحات توضیح نداد که مگر حزب متبوع وی دولت را رحم اجاره‌ای خود نمی‌دانست؟! بنا براین چگونه می‌توانند شانه از زیر فاجعه‌ای که به بار آورده‌اند خالی کنند؟! وقتی آنها دولت را رحم اجاره‌ای خود می‌دانند، منطقی‌تر آن است که گفته شود، مشکلات و ناکارآمدی‌های دولت تقصیر روحانی نیست بلکه مقصر اصلی مدعیان اصلاحات هستند که دولت را اجاره کرده بودند !

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi