شناسه خبر : 70680
یکشنبه 26 آبان 1398 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران الکترونیکی می‌شود

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به صورت کامل الکترونیکی می‌شود.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/8/25/852603_591.jpg

علیرضا امینی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با الکترونیکی شدن خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا افزود: در راستای افزایش دقت و تسهیل در ارائه خدمت به ایثارگران و خانواده محترم آنها اقدامات مهمی در زمینه فناوری اطلاعات در حوزه بیمه تکمیلی انجام شده که با شروع قرارداد جدید بیمه تکمیلی از ابتدای آذر سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این اقدامات، محاسبه مشمولین بیمه به شکل تمـام سیستمی صورت می‌پذیرد و سیستم به شکل خودکار تمام افرادی را که از لحاظ قانونی مشمول دریافت خدمت بیمه هستند شناسایی کرده و به شکل برخط از طریق وب‌سرویس به شرکت بیمه معرفی می‌کند.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این اقدام نیـاز به مراجعه حضوری جـامعه ایثارگری را حذف کرده، ادامه داد: به‌ محض ایجاد مشخصات ایثارگر در سامانه سجایا و در صـورت مشمول بودن از لحـاظ قـانونی، ایثارگر بـه همراه افراد تحت تکفل خود به‌صورت خودکار به فهرست بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی افزوده شده و طی 24 ساعت به شکل الکترونیکی (وب‌سرویس) به شرکت بیمه‌گر معرفی می‌شود.

امینی تأکید کرد: مبنای محاسبات سیستم در خصوص مشمول بودن افراد بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه سجایا است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi