شناسه خبر : 70681
یکشنبه 26 آبان 1398 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد شدید سرلشکر جعفری از بی‌تدبیری دولت

انتقاد شدید سرلشکر جعفری به بی‌تدبیری دولت/ دولتمردان مردم را به حساب نمی‌آورند/ چرا مسئولین اجرایی دولت با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به شرایط مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

سرلشکر جعفری خطاب به دولت‌مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید.

سرلشکر جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله (عج) در حاشیه دیدار با جوانان و در پاسخ به سؤالی درباره گرانی بنزین گفت:

وقتی دولت‌مردان مردم را به حساب نمی‌آورند و بعد از رها کردن کنترل قیمت‌ها مردم را با افزایش قیمت بنزین غافلگیر می‌کنند در واقع این دولت است که با روش غلط و بی‌تدبیری خود مردم را به اعتراض وامی‌دارند یا به آشوبگران فرصت سواستفاده می‌دهد.

وی افزود: چرا مسئولین اجرایی دولت با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به شرایط مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

سرلشکر جعفری خطاب به دولت‌مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای‌شان قائل باشید.

 

اینستاگرام
درود بر سردار دلسوز وفهیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi