شناسه خبر : 70682
یکشنبه 26 آبان 1398 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درگیری همیشگی میان دو تفکر انقلابی و لیبرالی

احمد رضا بهمنیار - تفاوت تفکر انقلابی و تفکر لیبرالی دولت روحانی!

تفکر انقلابی و لیبرالی تداعی کننده دو نیروی خیر و شر هستند که همیشه تاریخ با هم درگیر بوده اند، مثل دشمنی چهل ساله استعمارگران جهانی با تفکر انقلابی مردم ایران که تداعی کننده دو نیروی متقابل حق و باطل هستند.

فهم بچه های انقلابی آتش به اختیار و منحصر به فرد است. آنها هیچ وقت خود را در فرهنگ مبتذل غربی و واقعیت های کاذبی که در اطراف زندگی آنها اتفاق می افتد درگیر نمی کنند. آنها اول بر غرور خود غلبه می کنند چون می دانند بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست.

تفکر انقلابی مدیون انقلابی است که امام راحل پرچم دار آن بود، هم از نظر محتوا، ابعاد و هم از نظر الگوها. در این زمانه ما تفکر انقلابی نداشتن و با تفکر انقلابی کار نکردن نه می تواند ضامن تداوم امنیت ما باشد و نه ضامن بهبود اقتصاد کشور. بچه های انقلابی آموخته اند چگونه فکر کنند تا از دل آن کاری ‌ترین ایده‌ها برای ضربه زدن به پیکره استکباری شیطان بزرگ بیرون بیاید.

اگر دولت روحانی غیر انقلابی است اشکالی ندارد، چون برای هر طرحی مسیری جایگزینی وجود دارد. اکثریت اعضای دولت روحانی کسانی اند که به نام امام در پی نابودی افکار والای امام اند. کسانی که تشنه قدرت اند و برای به دست آوردن آن از هیچ کاری رویگردانی ندارند، معاونان و مشاوران روحانی و اکثریت مسئولان دولت اش آزادی ‌خواهانِ پاره ‌وقت هستند و وقتى به قدرت می‌ رسند دیکتاتور می ‌شوند و وقتى هم خارج از قدرت هستند نقش اپوزیسیون را بازى می‌کنند.

 باید در انتخابات آینده هوشیار بود. باید عوامل قدرت انقلاب را بشناسیم و بدانیم به چه کسانی رای بدهیم، چون این قدرت و مقام اگر در خدمت به محرومان به کار گرفته شود زیباست. برای مردم ایران استقلال، آزادی، عزت و احترام، نفی سلطه طلبی و مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان چیزهائیست که به اندازه خود زندگی اهمیت دارد!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi