شناسه خبر : 70686
یکشنبه 26 آبان 1398 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتقاء شغلی در وزارت نفت خبری نیست!

اسماعیل کریم زاده - همانطوری که مستحضرید متاسفانه اکثریت به قریب ایثارگران از عملکرد وزارت نفت کاملا" ناراضیند و در این زمینه هم شفاهی و هم کتبی مشکلات بیان گردیده و غیر از شعار و حرف خالی هیچی نصیب این عزیزان نشده است و روز به روز اوضاع بدتر می شود. توهین. تهمت. هتاکی. بی احترامی. بی ارزشی و حتی مواردی ضرب و شتم هم به خصوص در شرکت های شبه دولتی یا خصولتی بوده است.

 عدم اجرای بند ث قسمت ششم. ماده 88. بهره مندی ایثارگران رزمنده شاغل از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایا. عدم اجرای بند " ذ " ماده 88 معافیت مالیاتی برای کارکنان رزمنده ایثارگر که یک سال حضور داوطلبانه داشته اند.

  عدم اجرای بند 47 ابلاغیه رهبر معظم و فرزانه انقلاب در برنامه ششم توسعه در مورد اولویت دادن به کلیه ایثارگران در ارتقاء شغلی و انتصابات و ترفیعات و تعدیل مدارک تحصیلی و هیچ ارزشی برای این عزیزان قائل نیستند.

 عدم اجرایی کامل بخشنامه 2727 و عدم اجرایی افزایش دو پایه تشویقی برای رزمندگان شاغل و عدم محاسبه مدت حضور داوطلبانه در جبهه به عنوان کارهای سخت و زیان آور برای کارمندان رسمی ایثارگر طبق بخشنامه.

 امیدواریم با توجه به فداکاری ها و ایثارگری ها و رشادت ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه در حرف و شعار بلکه در عمل پایبند شوند و مشکلات این عزیزان که به گفته مقام معظم رهبری حل مشکلات ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولین و مدیریت ها باشد. هرچه زودتر با پیگیری های خداپسندانه و دلسوزانه و مستمر حل نمایند.

اجرکم عندالله.

با ادب واحترام وتشکر فراوان.

اسماعیل کریم زاده.نماینده ایثارگران.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi