شناسه خبر : 70696
دوشنبه 27 آبان 1398 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موضع‌گیری‌ صحیح در برابر اتفاقات جامعه وظیفه تشکل‌‌ های شاهد و ایثارگر

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به اهمیت استفاده از پیشنهادات و ظرفیت‌های تشکل‌های ایثارگری در فعالیت‌های فرهنگی بر ضرورت حضور فعالانه این تشکل‌ها در حوزه‌های فرهنگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد در دیدار با تشکل‌های شاهد و ایثارگر دارای فعالیت‌های فرهنگی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مواجهه با وضعیت‌های مختلف باید هم‌فکر باشند، اظهار داشت: لازمه رسیدن به این همفکری و فعالیت‌های هماهنگ برگزاری جلسات مستمر بین معاونت‌های بنیاد و تشکل‌هاست که این کار در معاونت فرهنگی و آموزشی مورد تأکید خواهد بود.

وی افزود: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره بر اهمیت و جایگاه ویژه تشکل‌های شاهد و ایثارگر و استفاده از ظرفیت‌های این عزیزان تأکید دارند و جلسات مستمری را نیز با تشکل‌های مختلف برگزار می‌کنند. ادارات کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و استفاده از خلاقیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در حوزه مسائل فرهنگی هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند با تعامل مناسب با دستگاه‌ها از مشارکت سایر دستگاه‌ها نیز در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کاویانی راد افزود: تشکل‌ها باید فعالیت‌های خود را در فضای مجازی افزایش دهند و موضع‌گیری‌های مناسب و صحیحی در برابر اتفاقات مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با تشکل‌ها گفت: این جلسات در آینده به شکل منسجم برگزار خواهند شد و تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جلسات بعد برنامه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم حفظ ماهیت مستقل تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: نشست‌ها و جلسات بین مدیران بنیاد و تشکل‌ها با رویکرد افزایش هم‌افزایی با تأکید بر حفظ استقلال این تشکل‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد می‌تواند از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر در برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی استفاده کند. تشکل‌ها نیز در این زمینه تجربیات خوبی دارند که نمونه آن را در فعالیت‌های ایام اربعین، هفته شهید و ایام پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

در این جلسه دبیران 18 تشکل شاهد و ایثارگر حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان از تعدادی از تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi