شناسه خبر : 70716
سه شنبه 28 آبان 1398 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مژدگانا که گربه عابد شد!


وزارت خارجه فرانسه در اقدامی که برای این کشور تروریست‌پرور و قاتل انسان‌های بی‌گناه شرم‌آور است به حمایت از آشوبگران پرداخت و به اصطلاح از ایران خواسته است «‌به آزادی بیان و حق اعتراضات مسالمت‌آمیز احترام بگذارد»! وزارت خارجه فرانسه در حالی جنایات اراذل و اشرار اجاره‌ای را «اعتراضات مسالمت‌آمیز»! می‌نامد که سرویس اطلاعاتی این کشور یکی از سرویس‌های اطلاعاتی است که متهم به آموزش لیدر‌های آشوب است.
توصیه وزارت خارجه فرانسه هنگامی خنده‌دار می‌شود که بدانیم دولت فرانسه روز شنبه گذشته، پنجاه و سومین اعتراض مسالمت‌آمیز مردم این کشور که جنبش جلیقه‌زردها نام گرفته است را به گونه‌ای وحشیانه سرکوب کرد و در تمامی طول پنجاه و سه هفته گذشته نیز این اقدامات وحشیانه را علیه مردم کشور خود تکرار کرده است که فیلم‌ها و تصاویر این وحشیگری‌ها در بسیاری از رسانه‌های معتبر و فراگیر جهان نیز منتشر شده است. آمار رسمی فرانسه حاکی از آن است که دولت امانوئل ماکرون طی یک سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از معترضان را دستگیر کرده و سه هزار و دویست حکم قضایی علیه آنان صادر نموده و گفتنی‌تر آنکه بیش از ۲۵۰۰ تن از جلیقه‌زردها را کشته و مجروح کرده است.
توصیه وزارت خارجه فرانسه به ایران در حمایت از اشرار آدم‌کش یاد‌آور قصه معروف موش و گربه عبید زاکانی و این بیت آن است که به ضرب‌المثلی در‌باره ابراز ترحم جنایتکاران تبدیل شده است: مژدگانا که گربه عابد شد... عابد و زاهد و مسلمانا.
 و بالاخره جای خالی این سؤال از وزارت خارجه کشورمان به چشم می‌خورد که چرا به دولت فاشیست فرانسه درباره جنایاتی که علیه مردم کشورش مرتکب شده و می‌شود هیچگونه هشداری نداده و اعتراض نمی‌کند؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi