شناسه خبر : 70717
سه شنبه 28 آبان 1398 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام جمعه شیراز:

اگر می‌توانید بسم‌الله وگرنه، برخورد با اشرار را به ما بسپارید


آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از حضورش در شورای تامین استان فارس خبر داد و گفت «دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی‌توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم».
 ایشان در جلسه شورای تامین با اشاره به کارآمدی و فداکاری نیروی بسیج اعلام کرده است «بسیج جایی است که قانون پیش‌بینی کرده و من هم به شورای تامین گفته‌ام که اگر نمی‌توانید، کار را بسپارید به ما... اگر می‌توانید، بسم‌الله و اگر نه، ما برای دفاع از دین و اسلامیت و نظام اسلامی از جان باختن نمی‌ترسیم. بسیج و عاشقان نظام و انقلاب و دلسوزان حاضر به حضور در میدان هستند».
آیت‌الله دژکام به حقارت اشرار آتش‌افروز اشاره کرده و گفت «آنها زورشان به طلبه‌ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه 600 هزار تومان است».
گفتنی است علاوه‌بر مردمی که خود شاهد جنایات اشرار آشوبگر بوده‌اند، انتشار فیلم و عکس‌های متعدد از جنایات آنها خشم آمیخته به انتقام سخت را در میان مردم پدید آورده است. فیلم‌هایی نظیر آتش‌زدن خانه مردم و سپس مشروب‌خواری و...
مردم در برخی از شهرها با تجمع در مقابل مراکز قضایی اعلام کرده‌اند که اگر اشرار بازداشت شده اعدام نشوند خود آنها را به مجازات می‌رسانند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi