شناسه خبر : 70718
سه شنبه 28 آبان 1398 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مزدور کوچولوی اسرائیلی‌ لیدر اغتشاشگران

نرم‌افزار «ویز» که در مناسبات مختلف نشان داده در راستای
 بر هم‌زدن نظم عمومی و هدایت هدفمند خودروها به مسیرهای پرترافیک عمل می‌کند، در ماجرای گرانی بنزین نیز به پاتوق اغتشاشگران تبدل شده است.
قابلیت پیام‌گذاری و ارتباط گروهی این نرم‌افزار اسرائیلی عملا مانند یک لیدر در راستای هدایت اغتشاشگران و آدرس‌دهی و تعیین محل تجمع به‌منظور بستن راه‌ها و اتوبان‌ها عمل می‌کند.
این نرم‌افزار اسفندماه سال ۹۵ به دلیل ارائه اطلاعات به سازمان‌های جاسوسی که بستر آن در اختیار رژیم صهیونیستی است از طرف مقامات قضایی فیلتر و چند ماه بعد یعنی در مهر سال ۹۶ رفع فیلتر شد.
 به گزارش خبرگزاری دانشجو علیرغم همه اقدامات ضد امنیت ملی ذیل این نرم‌افزار جاسوسی، اما همچنان بدون فیلتر در دسترس عموم است!

اینستاگرام
سلام ، نرم افزار ویز دو خانواده را در محدوده شهر ساری دچار مشکلات زیادی کرد. بدین ترتیب که حدود 10 کیلومتر قبل از ساری میدانی وجود دارد که از سطح همکف میدان به طرف ساری و از زیر گذر میدان به سمت آمل و بابل یعنی جهت مخالف مسیر ساری است. مقصد دو خانواده کیاسر بود که میبایست از مسیر همکف به سمت ساری رفته و قبل از ساری به سمت کیاسر حرکت شود. هنگامی که در میدان مذکور منتظر خودرو همراه بودیم ناگهان متوجه شدم آنها از مسیر زیر گذر رفتند بنابراین با آنها تماس گرفتم که مسیر را اشتباه رفتند و لازم است به سمت ساری تغییر مسیر بدهند اما راننده خودرو دوم گفت مسیر را از طریق نرم افزار ویز انتخاب کرده و مسیر درست است.
هرچه اصرار کردم که مسیر اشتباه است و بایست به سمت ساری برویم توجه نکرد و ما را مجبور کرد دنبالش برویم. راهی که حدود بیست دقیقه بود مجبور شدیم نزدیک به 3 ساعت در جاده جنگلی و ترسناکی که پرنده پر نمی زد تمام محدوده ساری را دور زدیم تا بالاخره با گریه کودکان و خسته و گرسنه و تشنه ساعت 3 شب به کیاسر رسیدیم.
دوستان عزیز اینگونه اتفاق و راهنمایی مسیر اشتباه توسط نرم افزار ویز بارها تکرار شده که نشانه فقدان اعتماد به اینگونه نرم افزارها است لذا اکنون که دانستیم نرم افزار مسیر یاب ویز اسرائیلی است هرگز از آن استفاده نخواهیم کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi