شناسه خبر : 70723
سه شنبه 28 آبان 1398 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهدای امنیت تهران تشییع شد

مراسم وداع با پیکر دو شهیدی که در اغتشاشات اخیر تهران به دست آشوبگران به شهادت رسیده‌اند، ۳شنبه ۲۸ ام آبان در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

فاش نیوز - «مرتضی ابراهیمی» و «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» در پی اغتشاشات روزهای اخیر در تهران به دست اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند.

 
پیکر شهدای امنیت تهران فردا تشییع می‌شود/ مراسم وداع؛ امشب در معراج شهدا

مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی سه شنبه 28 آبان ساعت 16:00 با حضور عموم مردم در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

عوامل آشوبگر در روزهای گذشته به بهانه گرانی قیمت بنزین و با ورود به تجمعات اعتراضی دست به تخریب اماکن دولتی و خصوصی و نیز شهادت نیروهای امنیتی در کشور زدند. روز گذشته نیز پیکر شهید مدافع وطن ایرج جواهری از کارکنان پلیس که در پی حمله اشرار مسلح به کلانتری به شهادت رسیده بود در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

بنابراین گزارش،‌ شهید پاسدار "مرتضی رضایی" فرمانده گردان امام حسین علیه‌السلام ملارد بود که به‌دست اشرار و مخلان امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید بسیجی "مصطفی رضایی" که خود از خانواده معظم شهدا است نیز توسط آشوبگران و منافقان به خیل شهدا پیوست.

منبع: تهران نیوز
اینستاگرام
به بهانه گرانی بنزین؟! بهانه؟؟؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi