شناسه خبر : 70725
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این صندلی ها ماندگار نیست!

شما شیفته خدمت نیستید بلکه شیفته قدرت هستید، که اگر اینگونه باشد ما را به خیر شما امیدی نیست!

جانباز دفاع مقدس - با عرض ادب و احترام و صمیمانه ترین درودها به محضر همه جانبازان، عزیزان فاش نیوزی. همرزمان دیروز و همدران امروز و مهمتر از همه مدافعان حقوق جانبازان و ایثارگران.

 عرض شود جدای از شهدای گرانقدر سرزمین مان ایران اسلامی که خون پاکشان درخت تنومند انقلاب را بارورتر و ریشه هایش را مستحکم تر نموده است. عده ای از جانبازان دستان خودشان را در مرزها به جا گذاشتند تا دیگر هیچ دشمن اجنبی خیال دست درازی به وطنمان را نداشته باشد، عده ای نیز از عزیزان جانباز چشم های خود را جا گذاشتند تا هیچ متجاوزی چشم داشتی به ایران و ایرانی نداشته باشد، و عده ای هم از جانبازان پاهای خودشان را جا گذاشتند تا خاک وطنمان زیر چکمه های هیچ اجنبی نرود.

حال شاهد این هستیم که در دولت یازده و دوازدهم و یا به اصطلاح دولتیان دولت تدبیر و امید، جامعه هدف و خصوصا" جانبازان را از جامعه ترد نموده است. چرا که اگر کسی غیر از این برداشت داشته باشد به خطا رفته است.

در کجای دنیا دیده یا شنیده اید که با مدافعین وطنشان این گونه رفتار شده باشد که بعد ازگذشت 30سال هنوز جامعه هدف و خصوصا" جانبازان بایستی مشکلاتشان را بیان کنند؟

واقعا" جای بسی تاسف است که هنوز بایستی برای درمانمان از جیب خود پرداخت کنیم تا شاید بعد از ماه ها آن را به ما بپردازند آن هم با 25% کسر فرانشیز!

حضرات دولت و نمایندگان خانه ملت!

شما را چه شده است؟ آیا فکر می کنید برای همیشه بر صندلی ها قدرت تکیه خواهید زد؟ که اگر این طرز تفکرتان باشد بایستی برایتان تاسف خورد. چرا که اگر اینچنین بود این مناصب و پست ها به شما نمی رسید و در دست نیکان و پیشینیان مانده بود.

چرا پیگیر مصوبات خود نمی باشید؟

چرا دولت را ملزم و مکلف به اجرای قوانین مصوب خود نمی کنید؟

نکند از ترس اینکه در دوره بعدی به مجلس راه پیدا نکنید، لاقل در وزارتخانه دولتی منصبی رزرو کرده باشید! اگر اینطور باشد بایستی گفت شما شیفته خدمت نیستید بلکه شیفته قدرت هستید، که اگر اینگونه باشد ما را به خیر شما امیدی نیست!

 بزرگ ترین خیانت برخی از نمایندگان و یا دولت مردان چیست؟ اینکه بدون انجام خدمتی با شعارهای فریبنده از نردبان شهدا و جانبازان بالا رفته باشند.

حضرات نمیدانم تا حال زخم زبان شنیده اید؟ زخم زبانی که سوزش جانکاه تر و دردناکتر از زخم هر تیر و ترکشی می باشد.

در قانون آمده است که جانبازان از کارافتاده کلی حَسب قانون پس از 30 سال باید طبق سنوات، پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی آنها پرداخت گردد.

جانبازان بیش از 31 سال از خدمتشان گذشته، پس حق الناس به گردنتان میباشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
متاسفانه جامعه ایثارگر نردبانی شد برای کسانی که رنگ بوی جبهه جنگ را هم بخود ندیده بودند . این صندلی ها هم هرچند همیشگی نیست ولی در زمان خودش منافع یک یا چند نسل خودشان را سیراب میکند . همچنان که دیده ایم داریم میبینیم .بله ما نردبان ترقی هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi