شناسه خبر : 70727
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس خبر داد:

سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان و معلولان درنظر گرفته شده است

یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.

فاش نیوز -  یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم از تمهیدات دولت برای اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان حرکتی و معلولین در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که طبق اطلاعات دریافتی، دولت برای قشر جانبازان و معلولان تمهیدانی برای اختصاص سهمیه ویژه در نظر گرفته است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد اظهار داشت: با توجه به سهمیه بندی بنزین، دولت برای جانبازان حرکتی و معلولانی که تحرک ندارند و مجبورند از ویلچر و به تبع آن خودرو استفاده کنند، سهمیه ای لحاظ کرده است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 وی افزود: دولت در این خصوص تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است و طبق اطلاعات دریافتی در آینده نزدیک جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در ادامه متذکر شد: متاسفانه در برخی از موارد دولت تصمیمات عجیب و غریبی می گیرد که نمی توان روی آن حساب کرد؛ اما آن چیزی که تا اینجا من مطلع شده ام این است که برای معلولین و جانبازان حرکتی که از خودرو استفاده می کنند، در بحث سهمیه بندی بنزین تمهیدات لازم از طریق سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دیده شده است.

 ابوترابی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته این را باید عرض کنم که بهزیستی و بنیاد شهید اسامی افراد واجد شرایط برای دریافت سهمیه بنزین را دارند و بر اساس آن عمل خواهند کرد.

** مهرنوش یاسری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، تا آنجا که اطلاع داریم آقای صمیمی مورد وثوق ایثارگران تهران است و همیشه به ایثارگران تهرانی بیش از حد انتظار خدمت کرده است اما اگر ایثارگری توقع اضافه بر تسهیلات قانونی دارد موضوع دیگری است و ربطی به نحوه مدیریت ندارد.
از مسئولان محترم بنیاد تقاضا داریم آیین نامه ها را طوری تنظیم کنند تا ایثارگرانی که از هیچگونه تسهیلاتی برخوردار نشدند بنحو مقتضی شرایط استفاده از تسهیلات ایثارگران را بدست آورند.
موضوع خودرو و مسکن معضل بسیار بزرگی برای جانبازان تبدیل شده که به هیچ وجه بدون کمک مسئولان برای جانبازان قابل حل شدن نیست لذا چنانچه کمی تغییر در آیین نامه ها ایجاد شود میتوان امیدوار شد که جانبازان مستاجر که تا این تاریخ از هیچگونه تسهیلات دولتی استفاده نکردند و تمام مدت عمرشان مستاجر ماندند به نحوی خانه دار شوند. همچنین قانون اختصاص خودرو که سالهاست فقط به جانبازان بالای 50 درصد اختصاص یافته به جانبازان 25 درصد نیز تسری یابد. تصور اینکه جانباز بدون خودرو به امور روزمره برسد امکانپذیر نیست مگر پرداخت هزینه های هنگفت به آزانس و اسنپ و غیره که آنها از ابتدای مهرماه کرایه ها را تا 50 درصد افزایش دادند تا قبل از گران شدن قیمت بنزین بهره برداری از شرایط کنترل قیمت ها را دو ماه پیش در کیسه گذاشتند.
سلام سهمیه بنزین را برایتمام جانبازان در نظر بگیرید
سلام اقای توکلی چرا باید برای تمام جانبازان در نظر بگیرن اونایی که خودرو ندارن چرا ؟ که ببرن ازاد بفروشن ؟
با سلام بنیاد که به مالکان خودروها آرم طرح ترافیک داده پس شناسایی کار سختی نیست من فکر می کنم که برای هرجانباز یک کارت سوخت مجزا تهیه کنند و سهمیه سوختی که معلوم نیست راست باشه ور برای همون کارت واریز کنند در پابان بگم اگه قراره سهمیه ای هم باشه فقط زوتر بدین که ما کمتر سوخت 3000هزارتومانی بزنیم (راستش دیگه پول نداریم وباید خونه نشین بشیم)
توربخدا زودتر این سهمیه رابدید.که خیلی برامون دردسردرست کرد تشکر
سلام باز هم درصد جانبازی یعنی زیر پنجاه درصد جانباز حساب نمیشه چند سال است همینطور گذاشتین سر کار از دنیا رفتیم هیچ چیزی از شما ندیدیم
خیلی بده
با سلام
به نظر م بهترین کار اینه که به جانبازان معلول تعلق بگیره
چون سایر جانبازان عزیز شاید بی مشکل نباشن ولی هیچ وقت کسی که میتونه راه بره و راحت رفت و آمد کنه با جانبازی که حتی از پله نمی تونه بیاد پایین فرق داره.
باید به اونها رسیدگی بشه.
چون اون جانبازان کم درصد فقط میرن مثل سنوات قبل میفروشن و ارج و جایگاه ایثارگریو از بین میبرن.
اگر میخوان بدن پولشو بدن بهشون بهتره چون خودشون که ارزشی قائل نیستن واسه ایثارشون، حداقل اسم بقیه رو خراب نکنن
سلام .جانباز ۴۰درصدم ازناحیه پا وچند سالی است که قانون جامع برای ما هم وام خودرو درنظر گرفته ولی هر جا رفتم گفتند کشکه الانم هر چی بگیم بابا پاپاپا بازم میگن کشششششششک
با سلام بنده جانباز ۵۰ درصدی هستم پلاک ماشین ویلچر و کارت سوخت هم همون شماره و ویلچر قرار بود از اول همین ماه ۴۰ لیتر به کارت شماره های ویلچر واریز بشه که فقط در حد همون حرف بود اگر قرار نیست واریز بشه خب اعلام هم نکنید هیچ کسی هم پیگیری نمیکنه؟ چرا و علت چیه که واریز نشده از سایت خبری فاش نیوز خواهشمندم پیگیری بفرمائید ممنون میشم هم تودم و همین طور جانبازان و معلولین عزیز دیگه تشکر
اقایان سللام بنده از اول سال 98 با دفتر چه خدمات درمانی به هر دکتر وداروخانه مراجعه نموده ام می گویند ما قرار دادمان را با بنیاد شهید قطع کرده ایم پولشان نقدا پرداخت نمو ده ایم وانها را به بیمه دی داد هایم ولی متاسفانه تا این تاریخ از در یافت مبالغ فوق به علت ندادن وا واریز هزینه های درمانی از طرف بنیاد شهید مبالغمان را دریافت نکردیم واز هر کسی می پرسیم می گویند اعتبار نیامده اقا سال دارد تمام میشود چکار کنیم
باور نکنید وامیدوارنباشید ازاین شعارها زیادمدهند بنیادبرجانبازان به هیچ تعهدی عمل نکرده بنده سال 64جانباز50 شدم هنوزسهمیه خودرورا تحویل ندادن شمافورا منتظربنزین هستید
به هیچکی هنوز بنزین ندادن
دارای خودرو باپلاک ویژه (ویلچری )میباشم ولی هنوزم که امروزشنبه بیست وهشتم دی ماهستش هیچ بنزیینی ازسهمیه معلولان دریافت نکردم ..
سلام اميدوارم حال همه جانبازان عزيز خوب باشه و كيفشون كوك.
عزيزان دل من ٤٠ ليتر ميخان بدن كه تو بازار ازاد بخاي اين ٤٠ ليتر رو بخري ليتري ٢٥٠٠ بهت ميدن و اين ٤٠ ليتر ميشه ماهي ٤٠ هزارتومن كه به نظر من خودتون رو كوچيك نكنيد و اصلا هم اسمش هم نياريد واقعا ارزش شما بيشتر از اين ٤٠ هزارتومن ها هست و شما ك زجر ميكشيد باباي من ك زجر ميكشه شب و روز اين ٤٠ هزارتومنم از جيب خودش ميده ولي زير بار منت اينا نميره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi