شناسه خبر : 70756
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 15:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی نفرات برتر ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان

معرفی تیم‌ها و نفرات برتر ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان کشور در مشهد مقدس

معرفی تیم‌ها و نفرات برتر ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان کشور در مشهد مقدس
 
ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان کشور که در سالن مهران و در استخر مجموعه ورزشی شهیدچمران مشهد برگزار شد، شامگاه سه شنبه 21 آبانماه با معرفی تیمهای قهرمان در گلبال و نفرات برتر در شنا به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، در مسابقات گلبال جانبازان نابینا که در دو دسته برتر و دسته یک در سالن مهران مشهد برگزار شد، دردسته برتر10 تیم به مصاف هم رفتند که درنهایت تیمهای آذربایجان غربی، خوزستان و تهران ب و آذربابجان شرقی عنوان های اول تا چهارم را کسب کردند.
دراین دسته تیم آذربایجان غربی با 66گل زده و 21گل خورده بهترین خط حمله ودفاع را به خود اختصاص داد ضمن اینکه ابوبکر علیزاده با 30 گل زده فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
در دسته یک که باشرکت 21 تیم برگزار شد تیمهای خراسان رضوی اصفهان ب و کرمان و مرکزی مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند.
در این رقابت ها تیم مرکزی با 54گل زده و 29 گل خورده عنوان تیم برتر درحمله ودفاع را کسب کرد و حسین رجب پورآزین با 30 گل زده فنی ترین بازیکن شناخته شد.
درمسابقات شنای جانبازان و نابینای بصیر قهرمانی کشورکه دراستخرمجموعه ورزشی شهید چمران مشهد وباشرکت 25 شناگر برگزارشد، درشنای 50 مترآزاد، سعیدپور ازکردستان، سیدضیا معنوی از مازندران واحمدضیایی ازخوزستان اول تاسوم شدند.
در50 مترقورباعه که باشرکت 12 شناگر برگزار شد،خلیل اقدام پناه ازتهران، رحمان پانیز از فارس وسعید خورشیدی ازتهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین درمسابقات شنای جسمی وحرکتی که با شرکت 12 شناگر برگزار شد، در50 مترآزاد، مهدی قنادی ازتهران، غفور نادری از ایلام و حسین نفیسی بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
در50 متر قورباغه، محمد جواد خوشدل ازفارس، جبار همتی از تهران و علیرضا عباسی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان و در حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به تیمهای برتر و قهرمان، کاپ و مدال اعطا شد.

 
 

لینک کوتاه:

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi