شناسه خبر : 70757
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحرک و پویایی جانبازان به زندگی جوانان امید می‌دهد

تحرک و پویایی جانبازان به زندگی جوانان امید می‌دهد
 

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی جانبازان به زندگی جوانان، معنا و امید به زندگی و به مسئولان اعتماد و اقتدار می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی گلبال و شنای جانبازان بصیر که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که برنامه‌های فرهنگی با مشارکت ایثارگران و با تعامل و حمایت دستگاه‌های مختلف فرهنگی اجرایی شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی توسط جانبازان بصیر در حقیقت به انتظار چندین ساله پایان داد و جانبازان نشان دادند در صحنه نقش‌آفرینی و ایجاد تأثیرات فرهنگی می‌توانند به شایستگی برنامه‌های خود را مدیریت کنند.
وی ضمن تشکر ویژه از جانبازان که توانستند با همت خود مسابقاتی در سطح ملی برگزار کنند، گفت: جانبازان خانه نور با مشارکت ارزشمند خود در حقیقت توانستند الگوی جدید و مطلوبی از برنامه‌ریزی و اجرای تعاملی برنامه‌ها را ارائه دهند.

حجت الاسلام کاویانی راد ضمن تأکید بر اهمیت و نقش معنا در زندگی انسان گفت: جانبازان عزیز به منزله معنا برای ساختار نظام در تولید سرمایه‌های اجتماعی و معنوی نقش آفرینی می‌کنند و فعالیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و علمی جانبازان نشان داده است که این عزیزان نمونه‌ای بی بدیل از معنا و امید به زندگی هستند که باید الگوی آحاد مردم قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از نیروی زمینی ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های ورزشی آن هم از سوی جانبازان بصیر در حقیقت یک حرکت جهادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار بودن جوانان است.

گفتنی است، ششمین دوره مسابقات گلبال و شنای جانبازان کشور که در سالن مهران و در استخر مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد با معرفی تیم‌های قهرمان در گلبال و نفرات برتر در شنا به کار خود پایان داد.

 

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi