شناسه خبر : 70758
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسب مقام دوم جانبازان روشندل کاشانی در رقابت های گلبال

کسب مقام دوم جانبازان روشندل کاشانی در رقابت های گلبال کشور

مدیر مرکز فرهنگی و توانبخشی جانبازان خاتم الانبیا کاشان از کسب مقام دوم جانبازان روشندل کاشانی در رقابت های گلبال کشوری خبر داد.

قاسم معقولی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات گلبال قهرمانی کشور امسال در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: تیم کاشان در این رقابت ها بعد از میزبان حائز مقام نائب قهرمانی شد.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها ۲۱ تیم از کل کشور حضور داشت، ابراز داشت: تیم شش نفره گلبال کاشان پیش از این رقابت ها نیز در رقابت های استانی به مقام قهرمانی رسیده بود.

مدیر مرکز فرهنگی و توابخشی جانبازان خاتم الانبیاء کاشان افزود: امیر مهدی خادم به عنوان سرپرست و علی اکبر اسلامی نیز به عنوان مربی این تیم را در رقابت های کشوری همراهی می کردند.

وی با اشاره به اعضای این تیم تصریح کرد: اکبر مشکات، ماشاالله عظیمی، محمدرضا مختاری، جعفر خلدی، علا نورانی و محمود رضایی اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

 معقولی همچنین از برگزاری دوره های مختلف فرهنگی و ورزشی برای جانبازان کاشانی در این مرکز خبر داد و بیان داشت: حضور اعضای این مرکز در رقابت های مختلف در سطح شهرستان، استان و کشور و در رشته های مختلف باعث شده است که قهرمان کشوری و جهانی در این تیم ها پرورش یافته و به جامعه ورزش معلولین و جانبازان ایران و جهان معرفی شود.

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi