شناسه خبر : 70759
چهارشنبه 29 آبان 1398 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلاش فدراسیون جانبازان و معلولان برای برگزاری انتخابات تا پایان سال

انتخابات فدراسیونهای ورزشی

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: تلاش بر این است که با همکاری و نظر وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان را تا پایان سال برگزار کنیم تا لطمه‌ای به تیم‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو وارد نشود.

 درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان اظهار کرد: در حال آماده‌سازی مقدمات کار هستیم و روال قانونی را نیز برای برگزاری انتخابات شروع کردیم، البته این بستگی به نظر وزارت ورزش و جوانان دارد که انتخابات فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان چه زمانی برگزار شود اما برای این که تغییرات تاثیر منفی بر روند آماده‌سازی تیم‌ها نداشته باشد، تلاش می‌کنیم تا زودتر و قبل از پایان سال انتخابات را برگزار کنیم.

وی گفت: در حال حاضر مشکلی برای آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به توکیو نداریم و کارها طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ در حال انجام است و تا به الان خللی در اجرای برنامه‌ها نداشتیم.

 دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین در خصوص تجهیزات تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای اعزام به قهرمانی آسیا جهت کسب سهمیه پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: برای حضور موفق تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا سعی کردیم تا حد امکان ویلچرهای آنها را ساماندهی و مشکلات را مرتفع کنیم تا بازیکنان بدون دغدغه راهی تایلند شوند. البته در صورت کسب سهمیه پارالمپیک توکیو باید با همکاری فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و اسپانسرها ویلچرهای جدیدی برای بازیکنان خریداری شود. زیرا با ویلچرهای کنونی امکان رقابت با حریفان پارالمپیکی وجود ندارد.

حسین‌پور درباره تیم بسکتبال باویلچر بانوان نیز گفت: برای بانوان قبل از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ویلچرهایی که تولید داخلی بودند خریداری و تحویل بازیکنان داده شد. البته قرار بود تیم بانوان به دلیل نبود بودجه به این تورنمنت اعزام نشود که با همکاری معاونت ورزش بانوان، سازمان جهانی و با کمک اسپانسرها شرایط اعرام بانوان فراهم شد. هر چند بانوان شرایط سختی برای کسب سهمیه در تایلند دارند اما امیدواریم حداقل در جایگاه سوم قرار بگیرند.

وی در پایان در خصوص بودجه فدراسیون اظهار کرد: بودجه فدراسیون در سال جاری ۷ میلیارد بود که با واگذار شدن ۸ رشته ورزشی جانبازان و معلولان به فدراسیونهای تخصصی، وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد بودجه فدراسیون را کم کرد. البته از ۵ میلیارد بودجه تخصیص یافته به فدراسیون نیز تا به الان چیزی حدود ۴۰ درصد دریافت کردیم که رقم قابل توجهی نیست.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi